www.hoesjesweb.nl
Bij ons profiteert u van een actueel en een zeer groot assortiment met de hoogste kwaliteit en de beste service. Bovendien als u voor 23.00 uur besteld streven wij ernaar om het product 24 uur na uw bestelling bij u te hebben!!
HoesjesWeb.nl is een vooruitstrevende onderneming met de visie op kwaliteit. Ons doel is de klant tevreden stellen en u op alle fronten te ondersteunen, bij bestellingen tot aan vragen of onduidelijkheden. Wij helpen u graag!
Mocht u een probleem of klacht hebben en u komt er niet uit. Voor deze vragen en meer zijn wij ten alle tijden bereikbaar. Wij proberen u binnen 24 uur antwoord te geven op uw vraag.
Daarnaast kunnen wij u natuurlijk te woord staan bij ons op kantoor of in ons magazijn. U bent altijd welkom voor afhalen en of Productuitleg!
-
J. W.
Ondanks zorgvuldig gebruik en bewaren was de stormband al binnen een paar maanden (4) kapot en volgens het bedrijf valt het buiten de garantie.
Aangezien het een kado was heb ik echt spijt van de aankoop nu weer een gedoe om het gemaakt te krijgen.Antwoord van www.hoesjesweb.nlBeste J.W,
Wij betreuren het ten zeerste dat u een negatieve beoordeling plaatst. Helemaal omdat wij u toch hebben aangeboden om de stormband weer aan de hoes te laten maken, maar u bent daar niet op ingegaan. Mocht u alsnog op de oplossing in willen gaan kunt u altijd weer even contact opnemen, u weet ons immers te vinden. Mocht u dit niet willen dan wensen wij u en degene die u de hoes cadeau heeft gedaan al het goeds toe en veel plezier van de mooie hoes. -
Patrick
Super prijs kwaliteit verhouding. koop er regelmatig nieuwe hoesjes, accessoires en zelfs een keer een parasol.. nog nooit teleurgesteld.
fijn een bedrijf die doet wat ze beloven en de consument op 1 zet..! voorbeeld voor velen -
Hoe beoordeel je www.hoesjesweb.nl?
-
Henk
Bestelling
Antwoord van www.hoesjesweb.nlBeste Henk,
Wij zien tot onze verbazing dat wij 1ster van u als beoordeling hebben mogen ontvangen. Het betreurt ons dat u onze service / dienstverlening niet beter kan waarderen als met een 1. Zou ik met u mee mogen kijken naar uw bestelling om na te gaan wat er mis is gegaan en u wellicht helpen?
Als u een mailtje stuurt naar service@hoesjesweb.nl of even belt naar 075-6417229 dan kunnen wij u verder proberen te helpen.
Alvast bedankt voor uw terugkoppeling / reactie.
mvg,
Chantal -
Bas
Had een hoes voor mijn parasol besteld bij Hoesjesweb via bol.com. In eerste instantie was eerste zending kwijt geraakt door de DHL (kan gebeuren). Heb toen contact gehad met Sandra, zij heeft vrijwel meteen een nieuwe zending gemaakt welke ik de volgende dag wel binnen had.
Echter was de hoes net te klein waardoor deze niet goed paste (foutje van mijzelf). Nogmaals contact gehad met Sandra, toen wel de goede hoes opgestuurd gekregen die ook goed past, de niet passende retour en een klein verschilbedrag bij moeten betalen.
Alles bij elkaar genomen, vriendelijk geholpen, en als er iets niet helemaal lekker loopt wordt er ook even met je meegedacht.
Dank je wel Sandra / Hoesjesweb.nlAntwoord van www.hoesjesweb.nlDank je wel Bas voor de lovende woorden en voor je begrip. Helaas gaat er nogal eens wat mis bij de vervoerders waar wij als verkoper vaak niks aan kunnen doen. Maar wij proberen altijd in oplossingen te denken ;-)
-
Johan Bremmert
De hoes die ik geleverd kreeg bleek niet de juiste.Dit werd keurig en ontzettend snel opgelost door de klantenservice! De hoes zelf is van superkwaliteit, iedere cent waard! Dank jullie wel!
-
J
Goede kwaliteit en prijs, snelle levering. Screen werd kapot bezorg, maar dat werd super snel en fijn opgelost. Goede service!
-
Anja
Super goede service en je krijgt heel snel je geld teruggestort.
-
Lonneke
Mijn glasplaatje was kapot toen deze bezorgd werd.
Een mail gestuurd en kreeg een nieuwe opgestuurd. Deze was beter verpakt en heel.
Heel blij met de snelle service en vriendelijke klantenservice -
Edwin Molenaar
De scooterhoes die ik geleverd heb gekregen is veel te groot voor een Piaggio zip. Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice bieden ze, in mijn ogen, geen juiste oplossing. De enige oplossing is terug sturen en geld terug krijgen in plaats een juiste maat hoes op te sturen (ookal komen deze pas een maand later binnen). De scooter staat buiten en met dit weer kan ik die niet zonder hoes laten staan. Klant is duidelijk geen koning bij dit bedrijf.
-
Sarah
Super service! Ik wilde een artikel retourneren en was net 2 dagen te laat qua 14-daagse termijn door de hectiek met kerst. Na een belletje mocht het nog steeds, echt fijn!
-
Marietta
Een prima artikel: een parasolhoes met stok,waterdicht en met rits. Goede kwaliteit
-
Art
Een webwinkel die service levert zoals je dat graag ziet! Een per abuis verkeerde levering werd zeer vlot en klantvriendelijk hersteld.
Zo zouden meer internet winkels kunnen werken. Dik tevreden ook met het geleverde product. -
Cees
Na foute levering; prima opgelost en zeer klant vriendelijk; firma denkt met je met ; reageert snel en komt afspraken na
-
Willem
Ik heb hier een erg fijn hoesje voor mijn S10 gekocht. De verzending ging snel, kwaliteit van het hoesje is top. Zeer tevreden!
-
nadia
snelle service , ook nadat ik een mailtje had gestuurd werd er onmiddelijk een oplossing aangeboden. Zéér tevreden , doe zo verder !
Antwoord van www.hoesjesweb.nlBeste Klant,
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij hopen u en andere klanten nog veel vaker naar tevredenheid te kunnen helpen!
Hartelijk dank voor uw beoordeling, dit wordt zeer gewaardeerd zo kunnen ook andere klanten lezen dat wij er als webshop alles aan doen om de webshop aankoopervaring persoonlijk in te steken.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice
Hoesjesweb -
Maarten Schmidt
Wat een fantastische service en goede producten, super! Na een vraag via e-mail kreeg ik dezelfde middag nog een afdoende antwoord, keurig. Geen gezeur waarom ik niet tevreden was, het werd gewoon geaccepteerd. Aanrader!!
Antwoord van www.hoesjesweb.nlBeste Maarten,
Wat ontzettend wordt het gewaardeerd dat je de moeite hebt genomen om andere klanten te vertellen over onze klantenservice. Wij doen onze uiterste best, en hoe fijn is het dan om te horen dat het ook zo bij de klanten overkomt!
Bedankt en een hele fijne zonnige dag toegewenst! -
Pier Rienstra
Goed en leuk verpakt
-
Ellen Bergsma
Geweldige service, product kapot binnen gekregen maar via mail contact binnen een paar dagen een nieuwe opgestuurd gekregen super!!!
-
Miranda
Eerst een foutieve product gekregen, iets wat ik dus niet besteld had.
Ik hield er al rekening mee dat post NL niet zo snel is dit jaar.
Dus ik baalde behoorlijk.
Meteen contact met de klantenservice opgenomen.
Sandra heeft mij meteen een berichtje terug gestuurd dat het opgelost zou worden.
Ik heb gisteren de foutieve terug gestuurd & Sandra deed het goede hoesje op de bus.
😊😊😊😊😊😊
Ik ben heel erg blij met mijn hoesje.
Ruimte genoeg voor alle pasjes die ik heb.
Ondanks dat er even een kleine kink in de kabel zat is het toch allemaal goed gekomen -
Ann
Gorilla glas voor Samsung s10e paste niet goed. Ik kreeg gewoon een nieuw glaasje toegestuurd. Super service ! Snel en vriendelijk !