tess v
-
Danique
Voor het bedrag dat je neerlegt, verwacht ik wel een wat betere kwaliteit zonder loshangende naden. Ik stuur het terug.
Antwoord van tess vHi Danique,
Bedankt voor je review en wat vervelend om te horen dat het item niet naar wens was, dat is uiteraard niet de bedoeling! We proberen altijd zo goed mogelijk te helpen. Als je de volgende keer een item op die manier ontvangt zou je ons dan meteen een berichtje willen sturen? Dan kijken we direct met je mee naar een oplossing! 💗 -
Kim
Helaas zie ik mij toch genoodzaakt om mijn (eerste én tevens laatste) ervaring met Tess V te delen. Na mijn melding over kleine gaatjes in een nieuw jasje, mocht ik het na enig heen en weer mailen uiteindelijk toch ruilen. Ik stuurde het jasje op en..hoorde vervolgens niets meer. Diverse mails gestuurd met verzoek om het nieuwe jasje te sturen, mij überhaupt op de hoogte te brengen van de stand van zaken, en uiteindelijk mijn geld dan maar terug te betalen. Op geen enkele mail die ik stuurde nadat het jasje was teruggestuurd, is gereageerd, evenmin heb ik mijn geld ontvangen. Jasje weg, geld weg..echt zó waardeloos!
Antwoord van tess vHi Kim! 🎀
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een negatieve ervaring bij ons hebt gehad, dat is natuurlijk niet de bedoeling!
We begrijpen dat het erg vervelend is dat jouw item kapot is gegaan! We hebben daarom de optie aangeboden om het item kosteloos te retourneren, zodat we het foutieve item voor je kunnen omruilen en anders ontvang je een tegoedbon t.w.v. het aankoopbedrag.
Het item hebben wij helaas niet meer op voorraad en daarom hebben wij, zoals afgesproken, de tegoedbon via de mail op 30 april om 14:31u naar je opgestuurd. Je hebt via de mail aangegeven dat je de tegoedbon niet hebt ontvangen en daar hebben wij direct op gereageerd. Hierna hebben wij meerdere e-mails ontvangen, waar ook direct op is gereageerd met de tegoedbon. In ons systeem is te zien dat je ook reageert op onze gestuurde e-mails.
Verder hebben wij geen reactie terug ontvangen m.b.t. de tegoedbon, waardoor wij jou ook 2x telefonisch hebben geprobeerd te bereiken. Dit is helaas niet gelukt en daarom hebben wij op 23 mei jouw voicemail ingesproken. Wij raden je aan om de spambox goed na te kijken. Zou je ons anders kunnen terug bellen op het volgende nummer: 06 34 71 86 36?
Alvast bedankt. -
Hoe beoordeel je tess v?
-
Emmy
Schandalig! Ik heb vaak bij Tess V besteld en weinig problemen gehad. Nu is mijn bestelling kwijt geraakt en ben ik als klant de dupe en ben ik mijn geld kwijt. De postbezorger is nooit bij me langs geweest, mijn pakket al een week kwijt. Contact met Tess V gezocht en hun geven aan hier niets aan te kunnen doen en mij een tegoed bon te geven van het bedrag waar ik voor heb gekocht (€210,-) die maar 2 jaar geldig is. Ik bestel voor een groot bedrag bij Tess V (verschillende maten om uiteindelijk te kijken wat past, dus uiteindelijk wilde ik nooit die €210,- kwijt zijn aan kleding) de postbezorger raakt het kwijt en ik ben mijn geld kwijt. Ik ben dus van Tess V verplicht om bij hun weer te kopen. Ik ben hier helemaal op afgeknapt op deze manier van om gaan met klanten.
BESTEL HIER NIET!!!!!! Want raakt jou pakket kwijt dan ben jij de dupe.Antwoord van tess vHi Emmy!🎀
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring bij ons hebt gehad. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik begrijp dat het erg vervelend is dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Echter is het belangrijk voor ons dat we goed uitzoeken waar het pakket op dit moment is, omdat de pakketdienst aangeeft dat het pakket goed is bezorgd op het juiste adres.
Ik zie dat inmiddels een deel van de bestelling opnieuw naar je is opgestuurd en voor de andere items heb je het bedrag terug ontvangen.
Hopelijk zien wij je snel weer terug bij tess v! ✨ -
Maureen
Leuke en mooie kleding. De kwaliteit is over het algemeen goed, maar als er iets mis is met de kwaliteit geeft de klantenservice zich niet thuis
Antwoord van tess vHi Maureen! 💘
Bedank voor je review. Wat vervelend dat je een negatieve ervaring bij ons hebt gehad, dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Zou je een mail willen sturen naar klantenservice@tessv.nl? We staan altijd voor je klaar om met je mee te kijken naar een passende oplossing! Ik kan het contact wat je hierover hebt gehad met ons helaas niet terug vinden. -
Liz
Hele leuke kleding, snel binnen
Antwoord van tess vHi Liz! 💗
Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Heel veel plezier met jouw nieuwe items en hopelijk zien wij je snel weer terug bij tess v! ✨ -
Romy
Ik kreeg een broek binnen, waar door iemand anders een stuk is af geknipt en genaaid. Dus door een ander ingekort. Krijg geen eens een nieuwe.
-
Ilonka
Snelle levering! Goede kwaliteit! Pasvorm perfect! De spijkerbroek is mijn nieuwe favoriet😍
Antwoord van tess vHi Ilonka! 💗
Bedankt voor deze super leuke review, dat waarderen wij enorm! Heel veel plezier met jouw nieuwe tess v item, de broek staat je vast prachtig! 🤩 -
Carina
Leuke, nét ff andere kleding en snel geleverd. Top.
Antwoord van tess vHi Carina! 🥰
Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Heel veel plezier met jouw nieuwe items en hopelijk zien wij je snel weer terug bij tess v! ✨ -
Yana
Snelle en vriendelijke service! Prachtige kledij!
Antwoord van tess vHi Yana! 💖
YAY, 5 sterren! Heel erg bedankt voor deze positieve review. Hopelijk zien wij je snel weer terug bij tess v! -
Charlotte
Heel snel en de jasjes zijn zo mooi!
Antwoord van tess vHi Charlotte! 💗
Wat lief dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Heel fijn om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe tess v item. Veel plezier met het dragen van jouw nieuwe jasje! -
Ilse
In eerste instantie erg blij met de broek die ik had besteld. Echter, na 1 keer dragen liet op 3 plekken het hele stiksel los en nu na 2 maanden scheurt het leer bij de naden volledig. Had dit niet verwacht voor deze prijs en dit bedrijf. Helaas hanteren ze maar een garantietermijn van 6 weken en wordt er alleen een tegoedbon van €10 aangeboden. Een vrij nieuwe broek die zo de kliko in kan. Erg teleurstellend...
Antwoord van tess vHi Ilse! 🌸
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
We vinden het super vervelend om te horen dat jouw item kapot is gegaan! Wanneer je bij ons een bestelling plaatst ga je akkoord met de Algemene Voorwaarden. Doordat dit item buiten ons garantietermijn van 6 weken valt, is het voor ons helaas niet meer mogelijk om het aankoopbedrag van het item aan je terug te betalen of een nieuw item te versturen.
Het item was een langere tijd buiten ons garantietermijn besteld, waardoor het voor ons lastig te zeggen is of het om een productiefout of niet gaat. Uiteraard vinden we het erg vervelend voor je en denken we graag met je mee. We hebben je daarom een tegoedbon aangeboden t.w.v. €10,- als tegemoetkoming voor eventuele reparatiekosten. Hier mag je uiteraard nog steeds gebruik van maken! 🥰 -
Anne
Goede en snelle servive, helaas moest het van mij retour maar ook dat ging makkelijk en zonder problemen.
Antwoord van tess vHi Anne!💗
Bedankt voor het schrijven van een review! Voor het juiste maatadvies mag je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice, dan helpen wij je graag verder!🌺 -
Julia
Leuke kleding maar slechte kwaliteit. Ik heb een broek ontvangen met een gat erin en krijg geen nieuwe. Voor 40 euro zit ik nu dus met een broek met een gat erin.
Antwoord van tess vHi Julia! 💕
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Wat vervelend om te horen dat je jouw item beschadigd hebt ontvangen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zoals op onze website staat beschreven horen we het graag gelijk wanneer je een foutief item hebt ontvangen, zodat we direct kunnen meekijken naar een passende oplossing. Wanneer de kaartjes niet meer zijn bevestigd en het item ook al is gedragen is het voor ons lastig in te schatten of het om een productiefout of niet gaat.
Uiteraard vinden wij het wel erg vervelend voor je en daarom hebben wij je een passende oplossing aangeboden. Hier mag je uiteraard nog steeds gebruik van maken! 🥰
Liefs,
Noa - tess v -
Marieke
Super snelle service. Zeer tevreden met de kwaliteit.
Antwoord van tess vHi Marieke! 💕
Bedankt voor je review. Wat super leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze service & de kwaliteit van onze items! Heel veel plezier met jouw nieuwe items, ze staan je vast prachtig! 🥰
Liefs,
Noa - tess v -
Elien Vander Vekens
Snelle levering , correcte prijzen , hele leuke stuks !
Antwoord van tess vHi Elien! 🌸
Super lief dat je de tijd hebt genomen om deze lieve review te schrijven. Wat fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring bij ons hebt gehad. Jouw nieuwe outfit zal je vast prachtig staan! ✨
Liefs,
Noa - tess v -
Lotte
Alles naar tevredenheid, mooie kleding! Snelle levering!
Antwoord van tess vHi Lotte! 💗
Bedankt voor je positieve review. We vinden het echt mega leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw nieuwe items en onze snelle levering. Heel veel plezier met jouw nieuwe tess v items! ✨
Liefs,
Noa - tess v -
Floor Verweij
Heel blij met de items, heel mooi en snelle levering!
Antwoord van tess vHi Floor! 💗
Bedankt voor je review en wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw nieuwe items en onze service! Heel veel plezier met het dragen van jouw nieuwe tess v items! 💘
Liefs,
Noa - tess v -
Dionne
Snelle levering, geweldige blazers
Antwoord van tess vHi Dionne!❤️
Bedankt voor het schrijven van een review en wat fijn om te lezen, dat je zo tevreden bent over onze service! ✨ -
Jolien de Vaan
De kwaliteit viel tegen, bijvoorbeeld de blazers had ik voor de prijs 57 euro wel beter materiaal verwacht, schouders zaten ook heel slordig, broek had ik mooie flared broek verwacht maar dit was eerder een legging. Ook het terugsturen koste mij uiteindelijk meer dan 7 euro, jammer ik had betere kwaliteit voor de prijs verwacht
Antwoord van tess vHi Jolien! 💗
Bedankt voor je reactie & feedback! Wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over de kwaliteit van onze items. We waarderen je feedback enorm en gaan dit dan ook zo snel mogelijk doorgeven aan de juiste afdeling.
Mocht het item kapot zijn, dan kun je altijd contact met ons opnemen via de klantenservice. We kijken graag met je mee naar een eventuele oplossing.💕
-
Rosa Evers
Supersnel geleverd en hele mooie trui!
Antwoord van tess vHi Rosa!💖
Bedankt voor het schrijven van een review!😘
Wij vinden het ontzettend fijn om te lezen, dat je zo enthousiast bent over onze items!