happy-trendz
-
Mariska
Ik wilde groen en kreeg roze,
Gelukkig voor een meisje niet erg, anders had ik het terug gestuurd. -
Karolien Lambrechts
Mijn bestelling ging in eerste instantie niet helemaal zoals het hoorde, maar dit werd netjes opgelost.
-
Hoe beoordeel je happy-trendz?
-
piet
Super snel in huis. Mijn kinderen spelen er elke dag mee
-
Ellen en Christophe
Heel goeie service , als er iets niet klopte met ons postcode of de levering belde ze ons persoonlijk op . Vriendelijke mensen
-
Gerard h
Snel geleverd . Kwaliteit goed . Ik had 2 knuffels en 4 fidgets besteld. Netjes verpakt.
Antwoord van happy-trendzBeste Gerard,
Bedankt voor je recensie, veel speelplezier en hopelijk tot ziens.
Mvg
Happy Trendz -
natasha & Ben
Snelle levering en netjes ingepakt. bedankt.
-
Elin
Wat een waardeloos bedrijf en wat een waardeloze kwaliteit. Ik zie dat ik niet de enige ben die aanvankelijk niets ontving. Over gemaild; vlotte reactie dat ze het na zouden sturen. Opnieuw niets ontvangen, ook nooit een verzendbericht van hen of van een postbedrijf. Opnieuw gemaild dat ik het nu wel leuk vond en m'n geld terug wilde. Kort bericht dat ze het wel opgestuurd hadden. Gevraagd om een track en trace. Week niets van ze gehoord. Nóg maar een keer gemaild of ze nog van plan waren te reageren. Zonder daarop te reageren krijg ik opeens bericht dat het pakketje waarvan ik had aangegeven dat ik het niet meer hoefde, verstuurd was. Na nog een boze mail m'n geld terug gekregen. De bestelde mooshies die ik uiteindelijk ontving leken ook amper op de foto's en zijn van bagger kwaliteit. Heel ver weg blijven van dit bedrijf.
Naschrift -
jullie sturen niets op
jullie sturen nog een keer niets op
Als ik dat laat weten, zeggen jullie doodleuk 'wel opgestuurd hoor' en laten het daarbij- lijkt me zeer sterk als ik zelfs van de post geen verzendbericht krijg.
Ik vraag om een track en trace om te achterhalen wat er dan met dat zogenaamd verstuurde pakket gebeurd is; jullie reageren een volle week niet.
Ik vraag of er nog iemand gaat reageren; zonder te reageren sturen jullie dan eindelijk een pakje, terwijl ik m'n geld terug had gevraagd.
En dan is de conclusie van whoever er hier reageert dat jullie er alles aan gedaan hebben om een fout te herstellen en ik gewoon nooit tevreden ben. Da's wel lef hebben hoor. Jullie hebben dit gewoon heel slecht aangepakt, fout op fout gestapeld en consequent slecht gereageerd. Ik plaats deze review niet om iets van jullie gedaan te krijgen maar om mijn ervaringen met anderen te delen. Daar zijn reviewsites voor. Jullie illustreren hier zelf keurig wat er mis gaat bij de klantenservice. Leer er iets van zou ik zeggen, dan blijft het bij één klant met een hele slechte ervaring. (tenzij ze mochi's bestellen waarschijnlijk, die zijn gewoon echt van slechte kwaliteit)Antwoord van happy-trendzBeste Elin,
Helaas kan ik zonder bestelnummer jouw bestelling niet terug vinden. (Misschien is je bestelling via bol.com gegaan?)
Als ik zo naar je recentie kijk hebben wij er alles aan gedaan om de fout van je bestelling in orde te maken. Waar mensen werken kunnen wel eens fouten gemaakt worden maar wij doen er dan alles aan om een fout in alle goede orde te herstellen. Je hebt de bestelde mochie’s ontvangen en je hebt je geld terug ontvangen. Geen idee wat wij daarin dan nog verder voor je hadden kunnen betekenen. Wij hebben verder geen klachten ontvangen over de mochie’s. Soms kunnen wij ons best blijven doen maar blijven sommige mensen helaas ontevreden.
We betreuren het dat je bestelling niet goed is gegaan -
Maud
De levering had vertraging maar was snel en netjes opgelost! Fijne communicatie en echt goede service!
-
Nola Brouwer
Goede service, snelle levering. Vriendelijk personeel
-
Jet
Super snel geleverd. Voordelig. Mn zoon is helemaal blij met zn fidget toi.
-
Hier ook te late en verkeerde levering.
Eerst veel te laat geleverd en vervolgens ook nog het verkeerde opsturen.
Maar ik ben blijkbaar niet de enige.
Het ergste is nog dat het bedrijf niet meer reageert. Pfffff kansloos!Antwoord van happy-trendzBedankt voor het delen van uw ervaring en onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ervaren. We streven er altijd naar om onze klanten te allen tijde tevreden te stellen en een uitstekende service te bieden.
Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden bij het bereiken van ons team, ondanks de verschillende communicatiekanalen die we aanbieden, zoals onze chat op de webshop direct verbonden met mij, e-mail, vaste telefoonnummer en een WhatsAppnummer.
Met vriendelijke groet,Happy Trendz® -
Anoniem
Verzendkosten waren goedkoper uitgevallen en ik werd hier netjes over terug gebeld! Hele goede service! En snelle bezorging!
-
Silvia van Stekelenborg
Top, besteld en snel bezorgd
-
MR
Snel geleverd, maar het verkeerde ontvangen. Mail gestuurd en hoop dat het wordt opgelost. Jammergenoeg zal dat niet meer voor 5 december zijn.
-
Ashley
Snel en mooi geleverd! De producten precies zoals ze op de Side zijn
-
Emma
duidelijk en snel, bedankt voor het extra cadeautje
-
Irene
2 keer besteld, 2 keer niet goed.
waardeloos verpakt, naar mij verzonden.
zeer ontevreden.
beide keren 2 producten ontvangen en niet het juiste.
1 ster is al te veel, 0 sterren was beter geweest maar dat kan geloof ik niet.
-
Wouter Theunisse
Goede prijs, niet best verpakt.
-
Melissa Breemer
Wacht nog altijd op mijn bestelling, maar er wordt nu wel gereageerd.
-
Joke van den Berg
Goede service, goede prijs kwaliteits verhouding, hier stuk goedkoper!👍
Antwoord van happy-trendzBeste Joke,
Bedankt voor je review en super goede beoordeling.
We wensen je veel plezier met je bestelling en hopen je snel weer terug te zien op onze webshop.
Met vriendelijke groet,
Happy Trendz.