de Lampfabriek
-
Nathalie
1e levering was de lamp volledig krom gebogen en in slechte staat.
Hierna keurig een nieuwe toegestuurd gekregen. Deze is wel in goede staat.
Product wordt geïmporteerd vanuit China.
Een tip, voor de rest die wilt bestellen,want voor mij is het te laat. Doe de afbeelding door google lens en je ziet het echte verkoop product die vele malen goedkoper blijkt te zijn. -
Wouter - order 5058
Lamp besteld die messingkleurig zou moeten zijn. Lamp bleek kitscherig goud te zijn dus gelijk de retour aangemeld. Daarop kreeg ik netjes een link met een retourlabel, deze uitgeprint en retour gezonden. Vervolgens binnen een week tijd eerst 1) de vraag of ik de lamp niet met 25% korting alsnog wilde houden. Nee, want de lamp voldoet niet aan de beschrijving en onze wensen. Vervolgens 2) binnen een paar dagen een nieuw aanbod voor 50%(!) korting om de lamp te houden. Inmiddels was het pakket al retour natuurlijk maar tot op heden geen geld ontvangen. Nu blijk ik het verzendbewijs niet meer te kunnen vinden maar blijkbaar heeft Lampfabriek de organisatie ook niet op orde: eerst kreeg ik een retour link die ze zelf niet kunnen achterhalen, vervolgens twee keer een nieuw retourlabel bij de 25% en 50% korting. Resumé: als je een lamp wilt met 50% korting meld dan je lamp als retour aan en de rest gaat vanzelf. Ik ben in ieder geval €60 kwijt door de praktijken van Lamfabriek. Ze reageren overigens wel redelijk snel en vriendelijk per e-mail dus daarvoor nog een extra ster.
Ik heb de afgelopen jaren meer dan 1000 orders geplaatst maar dit nog nooit gehad, dus ik zou lekker ergens anders bestellen. -
Hoe beoordeel je de Lampfabriek?
-
Miranda
Levering niet ontvangen was kwijtgeraakt terug betaling ontvangen 😊
-
Elsemieke
Fijne communicatie. Retour was te laat aangemeld, maar hebben meegedacht in een oplossing.
-
Amy
Goede klantenservice: snelle en duidelijke communicatie. Aanvankelijk was de lamp tijdens de bezorging beschadigd geraakt en ik heb direct een nieuwe toegestuurd gekregen. Ik zou hier weer bestellen.
-
Satisch
Snelle levering en alles was netjes verpakt.
Ik had een klein probleem met 1 van de lampen en dit werd snel opgepakt.
Ben super tevreden met de levering en nazorg en dat laatste is voor mij het belangrijkst. -
Elise
Lamp pas na 18 dagen geleverd, dus geen recht meer op retour. Gelukkig hebben ze een uitzondering voor ons gemaakt, waardoor we deze toch nog konden retourneren. Wegens te late levering kunnen we de lamp helaas niet meer gebruiken.
-
Zwart
Zoveelste dozenschuiver. Slecht bereikbaar. Levering direct uit Hongkong, maar met FedEx, wat ook geen aanrader te noemen is.
Wel 450 euro voor een lamp betaald, welke retour gaat door FedEx naar Hongkong, maar wel het geld (eerst) kwijt.
Als e-mail van de lampfabriek komt dan de reactie "uw bestelling heeft een leveringsprobleem. Neem zo snel mogelijk contact op met de vervoerder om het probleem op te lossen.".
Dat is niet echt verantwoording nemen en wel erg makkelijk een webshop runnen.Antwoord van de LampfabriekBeste meneer Zwart,
We zien dat u twee lampen heeft besteld bij ons. De eerste is na 4 dagen geleverd en de andere is om nog onbekende reden teruggestuurd. Wij hebben al contact met u opgenomen om de tweede bestelling opnieuw te laten versturen of om de bestelling te annuleren. We horen het graag! -
Geweldige service
2 dezelfde lampen besteld waarvan één helaas niet goed werkte. Er werd heel goed mee gedacht en uiteindelijk een nieuwe lamp aangeboden. Dat noem ik nu eens service👍👍
-
Simone
De bestelde lamp was keurig op tijd geleverd. Door vakantie niet op tijd kunnen uitpakken. Bleek toch te klein te zijn. Heel fijn dat de servicedesk van de Lampfabriek, heel coulant de retour toch accepteert. Heel blij mee!
-
Erik
Pakket werd keurig afgeleverd. Bleek andere verwachting te zijn. Dus pakket retour gestuurd. Retour gestuurde artikel tijdens verzending zoekgeraakt. Hierover contact gehad. In overleg met collagae aankoopbedrag terug ontvangen. Respect hiervoor.
-
Gaafar
Goeie communicatie. Ook als iets niet klopt wordt er meegedacht aan een passende oplossing. Top!
-
Mar
Klantenservice reageert snel, behulpzaam en vriendelijk. Zelfs toen ik -pas een half jaar na aankoop- bij het ophangen een beschadiging ontdekte aan één van mijn hanglampen, kreeg ik een nieuwe aangeboden. Prima service dus !
-
Colette
I had two parts to my order. The first one was delivered over a week late and the second part is now super late. There is no real time live customer service. Getting replies from their customer service via email or their chatbot either takes long or you just dont get a reply and when I have gotten a reply they cannot give any indication of when my lights will arrive and then blamed DHL. When I track the order on DHL it says that they havent even received the package.
Antwoord van de LampfabriekGood day Colette,
By now you have received all the lamps neatly and have not requested a return. So we assume you are satisfied with your purchase. If not, please feel free to contact us. -
Ed
Snel contact via de e-mail, prettige communicatie.
-
Annet
De bestelling liet even op zich wachten, maar de klantenservice was goed bereikbaar en reageerde snel. Uitstekende service!
-
Angelique
Na 2 mailtjes waar mijn bestelde lamp bleef en na 2 keer de belofte dat de lamp binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd zou worden, kwam eindelijk NA ruim 5 weken de doos. Maar helaas ontbrak er een lichtbron. Op de site stond dat de lamp die ik besteld had met 2 lichtbronnen geleverd zou worden. Er zat maar 1 lichtbron in. Als reactie kreeg ik dat ik 1 lamp had besteld dus dat dat betekende dat er ook maar één bijbehorende lichtbron meegeleverd wordt.
Toen ik het niet meer verwachte kreeg ik een telefoontje en is het toch nog goed afgehandeld. Over de lamp zijn we trouwens erg tevreden.Antwoord van de LampfabriekBeste Angelique,
Hartelijk dank voor uw bericht, en fijn om te horen dat u tevreden bent met de lamp!
De levertijd voor dit product is inderdaad 4-5 weken, zoals ook aangegeven op de productpagina. Dit komt omdat de lamp alleen op bestelling wordt geproduceerd. Vanwege de grootte van de lamp en het relatief beperkte aantal bestellingen, houden we deze niet standaard op voorraad in Nederland, zoals we dat bij veel van onze andere producten wel doen. Dit zou namelijk de prijs voor onze klanten aanzienlijk verhogen.
We hopen op uw begrip en danken u nogmaals voor uw geduld en vertrouwen in ons product. -
van dijk
Mooie goed overzichtelijke webshop, met mooie producten van goede kwaliteit welke goed omschreven zijn. De lampfabriek levert een mooie, fijne, snelle en accurate service, zowel via mail als telefonisch. Vragen over product, specificaties en garantie worden snel beantwoord, tevens is de levering goed. Producten (lampen) zijn degelijk verpakt, waardoor je er zeker van bent dat de producten onbeschadigd geleverd worden.
Dank voor de geleverde service. -
Anita
Lang verhaal kort… 2 prachtige houten bol lampen gekocht, door ziekte pas later op kunnen hangen… oepss verkeerde maat besteld!!! Geen enkel probleem bij Lampfabriek.. direct( na bijbetaling) de grotere maat opgestuurd gekregen , ja + een retourlabel v d kleinere lampen. Looks like a milliondollar, zò mooii en Superblij mee, welke zaak doet zoiets nog in deze tijd… Empatisch noem ik dat!🤍
Antwoord van de LampfabriekGoedendag Anita,
Fijn te horen dat u zo tevreden bent! -
Jammer maar goed opgelost!
We hadden 2 lampen gekocht voor een aardige prijs, hierdoor hadden we ook wel wat groots verwacht. Helaas waren ze een stuk kleiner dan verwacht, wat we jammer vonden. Het retouren ging vrij van zelfsprekend. We hebben een retour label gekregen en zodoende een snelle afhandeling met het terug storten van het aankoopbedrag. Fijne service vooral omdat het anders uitpakte als gehoopt. De variatie aan lampen op de website is erg gunstig, voor iederswil een andere style.