Zaansebedden
Aantal sterren
-
Jan
Ik kreeg na betaling via Ideal geen orderbevestiging via mail of anders. Na opbellen hierover bleek het daar wel binnengekomen en zou de dinsdag er op het matras verstuurd worden. Dit is inmiddels gebeurd. Communicatie zou beter kunnen. Geen factuur bij de matras. (wel handig i.v.m. o.a. garantie. Matras overigens van goede kwaliteit en via DHL met berichtgeving van DHL geleverd.
-
Theo
Geen informatie mbt levering.
Na telefonidch contact zou men terug bellen. Niet gebeld.
Gaat naar tevredenheid opgelost worden.
Op email met vraag wanneer levering begin volgende week. Eind medio in de week gebeld nog steeds geen bericht.
Dan email het is verstuurd. De transporteur stuurt bericht. Na een dag wachten nog steeds geen idee wanneer er geleverd word. Nu een week verstreken. Gaat dit nog goed komen. -
Hoe beoordeel je Zaansebedden?
-
van Leeuwarden
Na wat miscommunicatie de Splittopper geleverd gekregen, ziet er goed uit qua kwaliteit, hopelijk slaap ik nu eindelijk beter, vriendelijke klantenservice, hebben alles netjes afgehandeld en mij op de hoogte gehouden.
-
Wendy Bosch
Informatie geven
-
Nathalie
Zeer klantvriendelijk, staan open voor mogelijkheden en hebben ons fantastisch geholpen. Snelle reactietijd en vriendelijk personeel.