YIL-store
Wij zijn een webshop met dames kleding & accessoires
9,5

• Britt Wassens
    Geverifieerde klant van YIL-store

Jas besteld. Deze was niet in de binnenkant gevoerd

Antwoord van YIL-store

Hoi Britt! Jammer dat je niet blij bent met je aankoop. Echter vinden wij de sterren niet helemaal terecht. We hebben van jouw bestelde product namelijk netjes in de beschrijving staan dat de jas niet is gevoerd :).

• Bo
    Review voor YIL-store

Super leuke winkel! Hele leuke kleren en super lief personeel.

• Hoe beoordeel je YIL-store?

• Merel
    Review voor YIL-store

Goede servies. Mega mooie winkel en hele fijne kleding. Ik heb zelf een trui uit de Yil-store X Kristy collectie en de spijker jumpsuite. Mooie kwaliteit, bestellingen mega leuk in gepakt incluisief een leuk persoonlijk kaartje. Twijfel je om bij Yil-store te bestellen? BESTEL HIER, mega goed en betrouwbare winkel

• T.B.
    Review voor YIL-store

Super toffe winkel met gezellig personeel en last but not least, super leuke kleding voor ook nog eens een leuke prijs!! Echt een aanrader mocht je in de buurt van Bergen op Zoom zijn.

• Liselotte
    Review voor YIL-store

Super fijne winkel, lekker ruim en altijd goede en persoonlijke hulp.
    Geen vraag is te gek! Ook online makkelijk te bereiken en snel antwoord :)

• Loïs
    Review voor YIL-store

Enorme leuke winkel met leuke kleding en accessoires!! Mooi ruim ook en leuk ingericht, veel keuze uit kleding en mooie prijzen.

• Prachtige kleding
    Review voor YIL-store

Ik heb deze week jurkjes besteld en ben er enorm blij mee! Aanrader voor iedereen!

• Mooie kleding & snelle levering
    Review voor YIL-store

Ik heb bij Yil-Store besteld en ben super tevreden over de kleding: mooie kwaliteit en voor een goede prijs. Ook de levering was enorm snel!

• L.L
    Review voor YIL-store

Mijn bestelling was snel in huis! Ook zat er een leuk handgeschreven kaartje bij.

• Kim van Stippent
    Review voor YIL-store

Super service en mega leuke kleding!

• Suzanne van Stippent
    Review voor YIL-store

Zeer fijne mooie ruime winkel! Vriendelijk personeel :)