Wellness Store

Wellness Store

Online verkoop van diverse wellness producten zoals sauna's, hottubs, spas, tuinbaden en aanverwante producten
9,0

• ralph lambrichts
    Geverifieerde klant van Wellness Store

Goede service, reageren snel vragen. Top

Ralph,

Bedankt voor het bericht! We waarderen het dat onze klanten een mooie review schrijven en dat wij u blij kunnen maken met onze diensten en producten!

• Lex
    Geverifieerde klant van Wellness Store

Goede en snelle service.

Lex,

Het Team van Wellness-Store.nl

• Hoe beoordeel je Wellness Store?

• Jeroen van Velzen
    Review voor Wellness Store

Even puzzelen met het in elkaar zetten van onze barrelsauna, maar het resultaat mag er zijn! Ik had enkele vragen er was goed contact en opvolging van mijn vragen

Jeroen,

• A vd L.
    Review voor Wellness Store

Leuke sauna gekocht, in elkaar zetten was net als Ikea. Maar erg tevreden met het product. En vlotte communicatie over de levering.

A,

• Gabrielle dijkstra
    Review voor Wellness Store

Fijn contact voor en na de bezorging van mijn bestelling. Er wordt goed gecommuniceerd over de levering en hoe ik het beste het ijsbad kan plaatsen. Blij mee!

Gabrielle,

• Tim L.
    Review voor Wellness Store

Goede en snel reagerende service. Qua prijs ook zeer tevreden over.

Tim,

• Mark van de Berg
    Review voor Wellness Store

Na een aantal jaar de keuze gemaakt om een tuinsauna aan te schaffen. Via Google bij Wellness store terechtgekomen en geen spijt van gehad. Scherpe prijzen en duidelijke communicatie. Mocht ik mijn tuin verder uitbreiden qua wellness dan weet ik waar ik moet zijn.

Mark,