Vet Gezellig

Vet Gezellig

In deze webshop bieden we zelf ontwikkelde producten aan die bijdragen aan het bevorderen van de bespreekbaarheid van mentale gezondheid. Zoals onze ‘Overprikkeld’-kleding. Samen werken aan een wereld waarin we elkaar beter begrijpen, dat is de missie!
kleding kaartspellen posters
9,9

• Ageeth
    Geverifieerde klant van Vet Gezellig

Leuk verpakt, mooie en handige spullen!

• Roxanne
    Geverifieerde klant van Vet Gezellig

Verzending duurde iets langer ivm drukte, maar dat staat al aangegeven voordat je gaat bestellen. Shirt was netjes verpakt, in een doosje dat nog eens in een omzak zat. Op het doosje staan tekeningen van Alwin, gaaf! De website is duidelijk, er is zelfs een optie om een reminder te krijgen als een product weer op voorraad komt in jouw maat. Heel fijn! De maattabel is een groot pluspunt! En ook de fotos, waar op iemand het product draagt, zodat je het product goed kan zien

• Hoe beoordeel je Vet Gezellig?

• Josephine
    Geverifieerde klant van Vet Gezellig

Altijd groot fan geweest! Trots op jou Alwin hoe ver je het hebt bereikt :)

• Bettina Van Grinsven
    Geverifieerde klant van Vet Gezellig

Goeie service en goeie kwaliteit

Antwoord van Vet Gezellig

Bedankt Bettina voor je review!

• puck Borg

Het materiaal is prettig

Bedankt Puck!

• Liane
    Geverifieerde klant van Vet Gezellig

T shirt ontvangen, goede en snelle service. Persoonlijk berichtje erbij.

Antwoord van Vet Gezellig

Bedankt voor je fijne review Liane!

• Chantal De jonge

Jullie zijn super !

Haha dankjewel Chantal! <3

• Nicole
    Geverifieerde klant van Vet Gezellig

Unieke spullen, aandacht voor de verzending, zeer klantvriendelijk, snelle levering.

Antwoord van Vet Gezellig

Bedankt voor de positieve review Nicole!

• Carla
    Geverifieerde klant van Vet Gezellig

Geweldige trui gekocht, lekker oversized. Goede kwaliteit en lekker zacht. Ook de notitieblokken en stickers zijn geweldig. Heel leuk en met zorg verpakt, vooral zo doorgaan!!

Antwoord van Vet Gezellig

Heel erg bedankt voor deze mooie review Carla!

• Saskia Schoonheijm
    Geverifieerde klant van Vet Gezellig

Ga eea spoedig toepassen in de praktijk

Antwoord van Vet Gezellig

Bedankt! Laat het ons vooral weten, we waarderen feedback =)

• Janneke Keijzers
    Geverifieerde klant van Vet Gezellig

Perfect! Een leuk lief zelfgeschreven kaartje erbij!

Antwoord van Vet Gezellig

Bedankt Janneke voor je lieve review! Dat waarderen we enorm.

• Jelka Arendsen
    Geverifieerde klant van Vet Gezellig

Snelle levering, je ziet dat het met zorg is verpakt in een leuke verpakking.
    Daarnaast goede kwaliteit producten, prijs kwaliteit verhouding is het zeker waard. 5 donuts!

Antwoord van Vet Gezellig

Daar doen we het voor, 5 donuts! Heel erg bedankt voor je positieve review Jelka =)

• Sophie
    Review voor Vet Gezellig

Super fijne producten, zowel de kleding als andere producten zoals de eetplanner en het boek. De kleding is heel zacht en van goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

Antwoord van Vet Gezellig

Heel erg bedankt voor je mooie review Sophie, fijn om te horen dat de producten bevallen! =)

• Amanda
    Geverifieerde klant van Vet Gezellig

Mooi product, snel geleverd, leuk persoonlijk kaartje ontvangen

Antwoord van Vet Gezellig

Bedankt voor je positieve review Amanda! Dat helpt ons enorm ;)

• Emily
    Review voor Vet Gezellig

Snel geleverd, veel aandacht gegeven aan het inpakken op een leuke manier en goede kwaliteit!

Antwoord van Vet Gezellig

Bedankt Emily voor je mooie review!

• Denise Ooms
    Review voor Vet Gezellig

Duidelijke communicatie en in mooie stevige doos geleverd. Ik vond de prijs van de trui erg duur. Maar het draagcomfort maakt alles goed. Heerlijk zonder irriterende zittende labels etc. Verder een mooi geborduurd en zeker goede kwaliteit trui.

Antwoord van Vet Gezellig

Fijn om te horen dat je blij bent met de kwaliteit en draagcomfort van de trui! Dat vinden wij het allerbelangrijkste. Bedankt voor je positieve review, dat helpt ons enorm ;)

• Sabine Vermeulen
    Review voor Vet Gezellig

Fantastische kwaliteit, zit echt heel erg fijn, borduursel zit heel mooi, wordt leuk verpakt in eigen Vet Gezellig huisstijl, wil eigenlijk geen ander kledingstuk meer aan haha (maar echt. Wandelen, slapen, huishouden, dagje weg.. altijd)

Hey Sabine,
    Bedankt voor jouw positieve review, zo leuk om te horen dat je zo blij bent met je kledingstuk haha!

• Ellen Huijser-Kok
    Review voor Vet Gezellig

Een fijne, kleinschalige webshop met prachtige (kleding)items. Allemaal met mentale gezondheid in het achterhoofd ontworpen. De kwaliteit is altijd super goed, het wordt mooi verpakt verzonden en contact is via Instagram altijd snel en vriendelijk! Aanrader voor iedere Vetgezellig fan!

Antwoord van Vet Gezellig

Hey Ellen, heel erg bedankt voor je mooie review!

• Rianne
    Review voor Vet Gezellig

Ik ontvang veel complimenten over dit t-shirt. Het t-shirt is van uitstekende kwaliteit en heeft een mooie pasvorm. De levering was redelijk snel en het t-shirt werd geleverd in een prachtige doos (een doosje dat je eigenlijk niet wilt weggooien 😉). Er zat ook een leuk kaartje bij, het voelde daardoor extra persoonlijk.

Antwoord van Vet Gezellig

Hey Rianne, bedankt voor je mooie review! Wat leuk om te horen dat je veel complimenten krijgt over je t-shirt en dat je de kwaliteit waardeert. We plakken onze dozen meestal niet dicht, maar vouwen ze en doen ze in een verzendzak. Zo kun je de verpakking hergebruiken en bijvoorbeeld iemand in je omgeving verrassen met een leuk cadeautje ;)

• Olaf Vermeulen
    Review voor Vet Gezellig

Kwalitatief goede en fijne kleding, uniek en creatieve opdruk!! Heb al een aantal keer besteld en ben meer dan tevreden over de producten van VetGezellig. Ga zo door!! 🥰

Antwoord van Vet Gezellig

Hey Olaf, bedankt voor je 5-sterrenreview! Dat helpt ons enorm. Fijn om jouw positieve ervaring te lezen ;)