VERDANO
Bekijk alle reviews en keurmerken van VERDANO en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 24-06-2022 ingetrokken

8,6
Filter 16 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 15 met beschrijving

• Charley
    Review voor VERDANO

Op 25 mei heb ik een bestelling van 2 sportleggings geplaatst. Ze claimen het na 1 werkdag te bezorgen, aldus in de bevestingsmail van mijn bestelling gezegd. Op 30 mei nog niks ontvangen, dus een mailtje gestuurd naar Verdano. Pas op 5 juni kreeg ik reactie dat 1 van de 2 leggings er niet meer was (niet zo gek als je bijna 2 weken doet over een bestelling) en of ik een zwarte wilde. Geen uitleg waarom ze pas zo laat reageren. Dezelfde dag heb ik gereageerd met dat ik niet naar een zwarte legging opzoek ben en de vraag of de groene nog komt. 6 dagen later, 11 juni, kreeg ik pas een reactie, de rode was verzonden en de groene zou niet meer zo snel op voorraad komen. Geen oplossing wat we dan met de groene zouden doen. 15 juni kreeg ik de rode binnen en gemaild of ze het betaalbedrag willen aanpassen, want ik ga niet voor een legging betalen die ik nooit heb gekregen. Tot op heden geen reactie.

Kortom; ontzettend lange levertijd en de klantenservice is niet open of meedenkend en reageert ontzettend traag. Verschaffen geen duidelijkheid over je bestelling. Heel erg jammer!

• Linda
    Review voor VERDANO

Top service , goede kwaliteit, ben er heel blij mee!

• Demi
    Review voor VERDANO

Voor het eerst 1 setje besteld en wat staat deze mooi en super kwaliteit! Dus toch maar wat meer besteld. Na de bestelling bleek het dat ik na een paar dagen nog geen bevestiging had, dus toch maar even navragen. Via Whatsapp super snel reactie gekregen met een dikke 10 voor de service! Dit is sowieso een aanrader voor iedereen!

• Chelsea
    Review voor VERDANO

Goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie producten die zitten als gegoten. Daarnaast ook erg goede en snelle (klanten) service

• Monica
    Review voor VERDANO

Snelle service en kwaliteit is goed. Heb al een aantal maanden veel plezier van de sportkleding.

• Lonne Geeraerts
    Review voor VERDANO

Ik ben heel erg tevreden over de kwaliteit, de pasvorm en de service. Ik heb een setje besteld en was ontzettend benieuwd. Toen ik het pakketje binnen kreeg, zat er een gaatje in de legging (kan altijd gebeuren natuurlijk, maar de service bij Verdano🤩)Ik heb hier een mail voor gestuurd en kreeg heel snel antwoord. Heb gelijk een nieuwe legging opgestuurd gekregen die de volgende dag geleverd werd. Dus echt super service, mega goede kwaliteit en de levering is echt top! Ontzettend bedankt en ik raad het zeker aan!!

• Nikita
    Review voor VERDANO

Sinds ik de sportkleding van Verdano heb, draag ik niks anders! De kleding zit comfortabel en schijnt niet door.

• Anoniem
    Review voor VERDANO

Voor de prijs kwaliteit verhouding was de kwaliteit niet heel hoog. Schijnt door en is niet te vergelijken met andere sportkleding van even dure merken.

• L beuker
    Review voor VERDANO

Erg goede service. Goede kwaliteit sportkleding

• Rosan

Goede kwaliteit, goede klantenservice

• Linda
    Review voor VERDANO

Verdano - bordeauxrode gymsetje besteld. Zit super fijn en schijnt niet door.

• Anoniem
    Review voor VERDANO

Goeie service en lekkere sportkleding

• Jenn
    Review voor VERDANO

Goede service en mooie kwaliteit sportkleding

• Mae
    Review voor VERDANO

Suoer goeie service en de kleding is echt prachtig!

• Van der zee
    Review voor VERDANO

Heel fijn bedrijf ! Alles netjes binnen gekregen. Vraag werd snel beantwoord. En helemaal blij met mijn sportsetjes