Uw Buiten Specialist

Uw Buiten Specialist

Verkoop van zwembaden en spa producten
8,6
87 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 71 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Laurens
    Review voor Uw Buiten Specialist

    In het kort: Er wordt niet geleverd of gecommuniceerd. Bespaar je de moeite en bestel elders.

    Lange versie: Het is vandaag 24 september. 30 augustus heb ik een hottub besteld, op de website staat trots "voor 16.30 besteld, morgen in huis". In plaats daarvan een groot zwart gat zodra er betaald is. Ik heb begrip voor enige vertraging, dat gebeurt wel vaker. Na een tijdje ben ik gaan proberen contact op te nemen:

    6 september: Telefonisch: voicemail achtergelaten met de vraag de bestelling te checken en statusupdate
    14 september: Support-ticket achtergelaten op de website in het eigen klantenservice-systeem (staat tot op heden op 'onbeantwoord')
    16 september: nogmaals telefonisch, weer voicemail achtergelaten
    18 september: Per mail om een statusupdate gevraagd, daarbij het verzoek voor de 25e iets te laten horen (of liever nog: te leveren). Daarbij aangegeven dat ik ze anders in gebreke zal stellen. Geen zin in, maar weet het anders ook niet meer.

    Ik wil nog steeds liever gewoon de hottub dan allemaal juridisch gedoe, maar ze maken het er niet gemakkelijker op. Wat er ook fout gaat bij deze partij, bespaar je de moeite.

  • Marieke
    Review voor Uw Buiten Specialist

    Bestelling rap in huis

  • Hoe beoordeel je Uw Buiten Specialist?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Michael
    Review voor Uw Buiten Specialist

    Probleem uiteindelijk erg netjes opgelost

  • Danique
    Review voor Uw Buiten Specialist

    Op maandag een jacuzzi besteld waarbij duidelijk stond voor 16:00 besteld de volgende dag in huis. Dinsdag niks vernomen dus telefonisch contact proberen op te nemen, maar telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Een mail gestuurd. Ook hierop geen antwoord. Vervolgens woensdag weer een mail gestuurd. Weer proberen te bellen en via whatsapp contact proberen te krijgen. Geen contact te krijgen met dit bedrijf. Een mail gestuurd dat als hij niet voor het weekend geleverd kan worden dat ze de bestelling kunnen annuleren. Uiteindelijk kreeg ik donderdag een mail dat hij vrijdag verstuurd zou worden en inderdaad vrijdag een verzend mail. Maar geen track & trace en geen levering vandaag op zaterdag. Mijn advies is als je hem snel in huis wil, plaats je bestelling ergens anders. De website staat vol met vandaag besteld morgen in huis en dit staat ook bij het product, maar dit maken ze absoluut niet waar.

  • Nadia
    Review voor Uw Buiten Specialist

    Uiteindelijk is mijn probleem goed opgelost, bedankt!

  • M van der Meer
    Review voor Uw Buiten Specialist

    Bestelling van twee weken geleden is nog steeds niet geleverd, ondanks dat product tijdens het bestellen op voorraad was. Telefoon wordt niet opgenomen, op mijn mail wordt niet gereageerd. Inmiddels heb ik het verzoek gedaan om de bestelling te annuleren, maar ook daar hoor ik niets op.

  • Jacuzzi
    Review voor Uw Buiten Specialist

    7-4 jacuzzi besteld en betaald, geen telefonisch contact mogelijk krijg enkel antwoord apparaat. Geen email niks. Na enkele contactformulieren te hebben verstuurd eindelijk contact gekregen, helaas ontbrak ook de bezorging link. Tot onze verrassing toch na 11 dg bericht gehad van de bezorging, en nog dezelfde dag werd de jacuzzi gebracht. 👍Verbeterpuntje= communicatie naar klant.

  • Lydia
    Review voor Uw Buiten Specialist

    Een Kamado barbeque verkocht en werd netjes geleverd op een pallet en was keurig verpakt. Top Kamado!

  • Bakker
    Review voor Uw Buiten Specialist

    Super service bij aanschaf van mijn W'eau zwembad warmtepomp

  • Kayne Kuiper
    Geverifieerde klant van Uw Buiten Specialist

    Ik heb onlangs een buitenkachel gekocht via de webshop van Uw Buiten Specialist en ik ben zeer te spreken over mijn ervaring. De website was gebruiksvriendelijk en bood een breed assortiment aan buitenkachels, wat het eenvoudig maakte om te vinden wat ik zocht.

    De productbeschrijvingen waren gedetailleerd en bevatten specifieke informatie over afmetingen, materiaalgebruik, en verwarmingscapaciteit, wat mij hielp bij het maken van een geïnformeerde keuze. Bovendien waren de foto's van hoge kwaliteit en gaven ze een goed beeld van hoe de kachel eruitziet vanuit verschillende hoeken.

    Wat ik bijzonder waardeerde, was de klantenservice. Toen ik vragen had over de installatie en het onderhoud van de kachel, nam ik contact op via de chatfunctie op de website en kreeg ik snel en deskundig advies van een medewerker. Dit gaf me extra vertrouwen in mijn aankoop.

    De bestelling verliep vlekkeloos en de levering was sneller dan verwacht. De kachel werd goed verpakt geleverd, met duidelijke instructies voor de installatie. Sinds de installatie heb ik meerdere keren genoten van de warmte en sfeer die de kachel aan mijn buitenruimte toevoegt.

  • Ivor
    Geverifieerde klant van Uw Buiten Specialist

    Als fervent online shopper weet ik hoe essentieel het is om recensies te lezen voordat ik een aankoop doe, vooral bij een voor mij nieuw bedrijf. Mijn eerste kennismaking met Uw Buiten Specialist was dan ook met een mix van nieuwsgierigheid en scepticisme. De recensies waren een gemengde zak van emoties en ervaringen, wat me deed twijfelen. Echter, de prijs van het product dat ik zocht was aanzienlijk lager dan bij mijn gebruikelijke go-to postorderbedrijf, waar ik al meerdere succesvolle aankopen had gedaan.

    Na veel wikken en wegen, gedreven door de aantrekkelijke prijsstelling, besloot ik de sprong te wagen en mijn bestelling te plaatsen bij Uw Buiten Specialist. Deze beslissing bleek een uitstekende te zijn. Het product arriveerde verrassend snel - binnen slechts een werkdag - en werd netjes aan mijn deur bezorgd. Ik was bijzonder onder de indruk van de communicatie van het bedrijf; ik werd uitstekend op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling via een track en trace link, wat een aangename geruststelling bood gedurende het hele proces.

    Ik begrijp dat in deze tijd van online winkelen, het moeilijk kan zijn om authentieke recensies van neppe te onderscheiden. Daarom voelde ik de behoefte om mijn ervaring te delen en te benadrukken dat Uw Buiten Specialist een betrouwbare webshop is. Hun service en efficiëntie hebben mij overtuigd en ik zou anderen aanmoedigen om met vertrouwen bij hen te bestellen.

    In een wereld waar online winkelen soms voelt als een gok, is het verfrissend om een bedrijf te vinden dat zijn beloften nakomt en uitstekende service biedt. Uw Buiten Specialist heeft bewezen dat ze niet alleen concurrerende prijzen bieden, maar ook een klantenservice die je op de hoogte houdt en zorgt voor een snelle en efficiënte levering. Dit was mijn eerste aankoop bij hen, maar het zal zeker niet mijn laatste zijn.

  • Youri
    Geverifieerde klant van Uw Buiten Specialist

    Super service! Had met spoed een nieuwe zandfilterpomp nodig en kon deze gelijk ophalen. Top!

  • Kelly
    Review voor Uw Buiten Specialist

    Voor het eerst iets bij Uw Buiten Specialist besteld en zeer tevreden! Mijn eerste spa.

  • R
    Geverifieerde klant van Uw Buiten Specialist

    Snel mijn probleem opgelost en vriendelijk te woord gestaan.

  • Rohan Haan
    Geverifieerde klant van Uw Buiten Specialist

    Had een adapter nodig en hier de goede gevonden.

  • Yolinde
    Review voor Uw Buiten Specialist

    Bestelde warmtepomp is nooit geleverd. Na talloze belletjes en mails en steeds de belofte dat ik mijn geld terug zou krijgen heb ik na 4 maanden eindelijk mijn geld terug.

  • Hans
    Review voor Uw Buiten Specialist

    Snel geleverd!

  • Carl
    Review voor Uw Buiten Specialist

    Op 16 juni opblaasbare jacuzzi besteld, zou voor 16:00 besteld dezelfde dag verzonden zijn.
    Ik ontvang geen track and trace nummer dus op 20 juni bel ik voor het eerst. Ik krijg te horen dat mijn product verzonden is en dat de jacuzzi donderdag zou aankomen. De track and trace zou meteen verstuurd worden.
    Op 22 juni bel ik opnieuw want ik heb nog steeds geen track and trace en geen jacuzzi. Het pakket is verstuurd en de track and trace ging handmatig worden doorgestuurd maar ook hier nog steeds niets gekregen.
    Op 26 juni bel ik opnieuw, weer hetzelfde liedje: het pakket is echt wel onderweg maar de verpakking is beschadigd bij PostNL. Maar het zou normaal wel morgen (27) of overmorgen (28) aankomen. De trackingcode ging volgende ochtend gestuurd worden.
    27 juni, bel ik opnieuw. De tracking code werd 5 minuten later wel verstuurd. Tot mijn (naïve) grote verbazing was het pakket nog niet eens verstuurd.

    Ik mail hun over deze situatie, hun antwoord:
    Het is naar ons retour gekomen en vandaag gaat het weer weg. Het kan
    zo zijn dat het soms onterecht op niet ontvangen staat door PostNL,
    omdat het dan helaas nog niet verwerkt is door PostNL.

    Voor het ongemak wil ik u 25 euro tegemoetkomen.

    Nogmaals mijn excuses.


    Hij is dan op 1 juli aangekomen.

    Hierna een mailtje gestuurd dat hij was aangekomen en gevraagd achter mijn 25 euro. Dit werd genegeerd alsook mijn mailtje een week later.

    Jammer genoeg veel leugens, anders zou ik deze review niet schrijven. Als er iets mis gaat kan dat altijd gebeuren en dan kan daar begrip voor getoond worden maar hier waren het meermaals dingen die niet klopten en daarna ook nog eens de beloofde 25 euro nooit gezien.

  • Johan
    Review voor Uw Buiten Specialist

    Vrijdag 9 juni een bestelling geplaatst. Levering zou binnen 3 werkdagen zijn. Dinsdag gebeld: "Nog geen track & Trace, komt dit wel goed". Ik moest maar met Transmission contact opnemen. Transmission kan niets zonder "Track en Trace code". Nu, een week later (16 juni), nog geen Track & Trace, niemand weet waar het pakketje is en of het vandaag bezorgd wordt. Na vele verzoeken van het "Uw buitenspecialist" om mijn review aan te passen doe ik dat bij deze.
    Vrijdag 16 werd opnieuw een pakket verstuurd en deze kwam op maandag 19 juni aan. Helaas was het pakket incompleet; Bypass kit en een rolletje teflon tape waren er niet bij. Ik kan het geheel dus niet installeren. Ik heb weer contact gezocht en dit was de reactie: "Allereerst fijn dat de warmtepomp is ontvangen, de aansluitset is ook verstuurd dat weet ik zeker. Wat ik kan doen is dit nogmaals versturen.
    Wel zie ik dat er een iets ander model momenteel is, zie afbeelding. Kunt u hiermee wegkomen? (Zie afbeelding)"
    Ik krijg het gevoel dat zij denken dat ik zit te liegen maar goed. Bypass wordt wederom verstuurd maar door drukte bij postNl komt alles te laat aan bij mij waardoor ik niet alles kon installeren voor het feest zoals ik het graag wou. Ben je dus ruim1,5 week bezig geweest om een bestelling in huis te krijgen....
    Ik heb nog aangegeven om aangifte van diefstal te doen. De eerste warmtepomp is verstuurd maar tot op heden weet niemand waar die gebleven is. Ook de onderdelen die volgens de buiten specialist zijn toegevoegd aan de tweede zending zijn verdwenen. Ik ben absoluut onschuldig en wil dan ook graag dat er aangifte gedaan wordt om duidelijkheid te krijgen over de verdwenen wamtepomp en andere onderdelen om mijn naam zuiver te houden maar de "buitenspecialist" denkt hier anders over: "Voor ons is aangifte doen helaas zonde van de tijd." En als ik voorstel dat ik aangifte doe dan is dit de reactie: "U hoeft geen aangifte te doen het is namelijk niet te bewijzen of het ergens anders niet goed is gegaan. Dit is dan zonde van u tijd."
    Na alle ellende heeft de buitenspecialist wel 100 euro tegmoetkoming gegeven maar uiteindelijk was mijn doel ; "warm zwembad voor het grote tuinfeest" mislukt via deze club. Ook had ik het gevoel dat ze pas 100 euro wilden overmaken als ik de review zou aanpassen (vele verzoeken tot aanpassen maar geld werd maar niet gestort).
    Na deze mail van mij:"Ik krijg het gevoel dat ik mijn review moet aanpassen anders geven jullie mij de 100 euro niet.
    Bij deze wil ik het gesprek beëindigen en besluit u zelf maar of u de 100 euro overmaakt of niet.
    De review wordt zeker aangepast, ik zal het verhaal compleet maken." de reactie van de buitenspecialist: "Dit is zeker niet het geval maar dat mag u altijd denken. De 100 euro zal binnen 2 werkdagen op uw rekening staan."

    Antwoord van Uw Buiten Specialist

    Beste Johan,

    Wij vinden het heel vervelend dat het zo is verlopen en dat het te laat is aangekomen en er producten vermist zijn geraakt. Er is nooit getwijfeld aan uw verhaal. Er is hier miscommunicatie geweest en daardoor zijn er meerdere fouten gemaakt.

    Mogelijk is het hier zelf in het magazijn niet goed gegaan.

    U heeft ook de 100 euro tegemoetkoming al op uw rekening gehad voor het ongemak en hebben u ook aangeboden om de warmtepomp te retourneren omdat het te laat is aangekomen.

    Nogmaals we vinden het heel vervelend dat het zo is gelopen en nogmaals onze excuses.

  • Johan
    Geverifieerde klant van Uw Buiten Specialist

    Goede snelle service, top !