Uitgekookt
-
Michel
Elke week is het raak ben gewoon thuis en ze zetten het gewoon voor je deur als ik dat niet heb afgesproken zou ik er niet toevallig zijn dan moet de chauffeusse je bellen en dat gebeurt gewoon niet. Elke week contact gehad met uitgekookt en ze doen er gewoon niks aan ook nog geeens een compensatie voor dat je maaltijden buiten staat en is al gebeurt dat het weg is gehaald en dat is ook niet goed voor je maaltijden want ik besteld het omdat ik het gelijk in me vriezer wil leggen..... veel geld uitgeven aan reclame en een dure kok maar je klant kan de ............ ze hebben er op gereageerd en wat staat er?? zonder overleg buiten worden neergezet. Dit hoort niet zo te gaan en het spijt ons dat dit ondanks je eerdere meldingen!!! Ze proberen het weer te goed te praten dus trap daar niet in.
Antwoord van UitgekooktBeste Michel,
Bedankt voor je feedback.
Wat vervelend om te horen dat de bezorging telkens niet naar wens verloopt, we begrijpen volledig dat het frustrerend is als je maaltijden zonder overleg buiten worden neergezet. Dit hoort niet zo te gaan en het spijt ons dat dit ondanks je eerdere meldingen nog steeds niet is opgelost.
We nemen je feedback mee en gaan dit direct bespreken met onze logistieke afdeling, zodat afspraken duidelijk worden nageleefd en je op ons kunt rekenen. Onze excuses voor het ongemak en de frustratie die dit heeft veroorzaakt.
Met vriendelijke groet,
Ariene van Team Uitgekookt -
Stegeman
De maaltijden zijn heerlijk. Echter: fouten maken is menselijk, maar als de fout bij het bedrijf ligt en er geen eten bezorgd wordt vanwege een systeemfout, wordt dit niet gemeld of even wat overlegd. Wij hebben nu dus geen eten en het bedrijf weigert op welke manier dan ook ons tegemoet te komen. Elke maand gaat er zo’n €500,= naartoe en dat is het ook zeker waard, maar mensen even laten weten dat er iets mis is gegaan met de bestelling terwijl ze wel een bestelbevestiging hebben gehad is teveel moeite. Dit kan echt niet. Zo ga je niet met mensen om.
-
Hoe beoordeel je Uitgekookt?
-
Heleen
Al enige tijd komen er maaltijden, en werkelijk altijd heerlijk.
Ook bedankt voor de attentie en kaart voor mijn verjaardag. 🎁 ik ben super tevreden
Antwoord van UitgekooktHoi Heleen,
Wat fijn om te lezen dat je de maaltijd heerlijk vind! Onze koks worden blij van dit soort complimenten, dus geven we zeker aan hun door.
Wij zijn blij dat je super tevreden bent, en wat leuk om te lezen dat je de attente hebt mogen ontvangen.
We wensen je een fijne verjaardag! 🎂
Groet,
Ilona van Team Uitgekookt -
Hans Jacobs
Vandaag de eerste maaltijd genuttigd van Uitgekookt. Heerlijk gegeten, alles was lekker op smaak, lekker gekruid, genoeg kip erin en de saus was ook heerlijk, ik heb zeker genoten van de Bami.
-
G Heemskerk
Voor het eerst in de 2 jaren na de dood van mijn vrouw, eet ik weer elke dag erg lekker omdat ik wekelijks 4 of 5 maaltijden bij Uitgekookt.nl bestel. Ik heb 4 leveranciers van bezorgmaaltijden geprobeerd, en Uitgekookt.nl is veruit de beste.
Antwoord van UitgekooktGoedemiddag,
Dit is hartverwarmend om te horen! We zijn zo blij dat Uitgekookt een positieve invloed heeft gehad op je eetervaring, vooral na zo'n moeilijke periode. Als er ooit iets is waar we je mee kunnen helpen of als je tips hebt voor onze chefs, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je vertrouwen en geniet van de smakelijke maaltijden!
Met Vriendelijke Groet,
Lise van Team Uitgekookt
-
Yvonne
De toetjes worden steeds minder bv 5 rozijnen op een toetje is wel erg weinig heb een foto maar kan die niet plaatsen
Antwoord van UitgekooktGoedemiddag Yvonne,
Wat vervelend om te lezen dat het toetje met rozijnen niet helemaal naar wens was.
Onze excuses voor het ongemak.
Ben je in de mogelijkheid om telefonisch contact met ons op te nemen.
We zijn bereikbaar via: 085 040 60 65.
We horen graag van je om de situatie met je te bespreken en te zoeken naar een oplossing.
Met Vriendelijke Groet,
Lise van Team Uitgekookt
-
Frank
Het concept is goed, het eten smaakt prima, maar de klantenservice en uitleg over kortingsacties is waardeloos.
Bij de stapelkorting in december heb ik voor week 48, 49, 50 en 51 besteld. In januari heb ik voor week 1, 2, 3 en 4 besteld. Volgens de informatie op de website: "Laat jouw maaltijden bezorgen tussen 12 december 2022 en 13 januari 2023. Voor elke week dat je in de actieperiode maaltijden laat bezorgen, stapel je extra korting. Bestel vooruit en ontvang 5%, 10% of 15% korting op je + 25% korting op de oud & nieuw borrelbox."
Ik heb dus in de volledige actieperiode 4x besteld, goed voor 15% korting. In plaats daarvan geeft het systeem enkel 5% korting op week 50, 1 en 2. Volgens de klantenservice komt dat doordat ik niet telkens 1 maand vooruit had mogen bestellen, maar week 50, 51, 1 en 2 vooruit had moeten bestellen. Dat is niet duidelijk aangegeven, ik voldoe daarnaast gewoon aan het aantal boxen dat ik laat bezorgen, zoals aangegeven in de tekst op de website. Om mij "tegemoet" te komen willen ze 3 bestellingen 10% korting geven en bij 1 bestelling geen korting geven. Dat staat natuurlijk haaks op 4 bestellingen 15% korting. Er was verder niks dat ze aan konden bieden. Op deze manier kom je wel erg makkelijk van loyale klanten af die maandelijks meer dan 400 euro besteden. Ik heb mijn bestellingen geannuleerd. -
marion zijlstra
Ben altijd tevreden over kwaliteit /smaak van maaltijden.Ook bezorging vindt altijd plaats rond aangegeven tijd.
Maar vandaag heb ik dubbelop genoten van de zomerse risotto met pompoen en spinazie -
Jane S.
Ik heb één keer bij Uitgekookt besteld en heb me daarna meteen afgemeld. Toch blijf ik brieven en emails van ze krijgen. Ik wordt er helemaal gek van. Ik heb me al meerdere keren voor de emails afgemeld, en ik heb laatst zelfs nog met de klantenservice gebeld, die toen zeiden dat ik volledig uitgeschreven was. Nog geen dag later kreeg ik weer een spam email. Ik ben er helemaal klaar mee.
Op aanraden van mijn begeleiders had ik een probeer box van 4 maaltijden gekocht. Het leek een betaalbare, gezonde optie voor wanneer ik te ziek ben om te koken. Helaas kon ik de maaltijden niet eten door mijn moeite met textuur en smaak. Met het eten zelf was niks echt mis, het is een probleem van mezelf. Het probleem is dat ze me maar niet met rust laten. Ik wil niks meer met ze te maken hebben, maar kom maar niet onder ze uit. -
Michel
Uitgekookt is wel betaald maar niet geleverd en klantenservice geeftniet thuis. korter gezegd; NOOIT AAN BEGINNEN
-
Maikel
Was enthousiast om te bestellen maar helaas geen vegan veganistisch of halal of kosjer eten
Dit bedrijf sluit grote groepen in de samenleving uit.
Kei jammer zeg en een gemiste kans als ondernemer.
En dat terwijl ze roepen heel Nederland gezonder te willen maken maar in principe dus maar voor een selecte groep.
Wat een flater sla je dan zegAntwoord van UitgekooktBeste Maikel,
Wat leuk dat je bij ons wilde bestellen!
Helaas hebben we op dit moment inderdaad nog geen vegan, halal of kosjer maaltijden. Wellicht komt dit in de toekomst wel!
We hebben wel een ruim aanbod van wekelijks 24 verschillende maaltijden. Hierbij zitten drie tot vier vegetarische maaltijden en hetzelfde aantal maaltijden met vis.
We hopen dat we toch eens voor je mogen koken.
Groeten,
Lieke van Team Uitgekookt -
Rob
Lekker en ruime keuze
Uitgekookt.nl heeft de beste kant en klaar maaltijden! Een ruime keuze en het smaakt heerlijk en vers. Erg fijn dat er genoeg verschillende maaltijden zijn. Lekker eten, ik ben overgehaald na mijn proefpakket.
Helemaal tevreden met uitgekookt.nl .
Verder gaat de bezorging helemaal netjes en is het bestellen fijn en gebruiksvriendelijk. -
Lyda Schoen
Update: Na uploaden van deze recensie is er over en weer mail contact geweest met uiteindelijk iemand die invloed heeft op het proces. Jammer dat het eerst wat voet in aarde moest hebben maar uiteindelijk kregen we zondagavond speciaal voor ons bereide maaltijden gebracht en hebben we het gevoel dat men harder is gaan werken om de vergissingen recht te trekken. De maaltijden zien er, zoals steeds, heerlijk uit. Ondanks dat we toch nu 2 dagen hebben moeten schipperen met voeding en hulp elders hebben moeten zoeken, zijn we blij met hetgeen we nu gekregen hebben.
Webwinkel maakt een fout, “lost” het op door een extra maaltijd ter genoegdoening te bieden maar laat ons na een operatie en afhankelijk van deze dienst, zonder andere mogelijkheid 2 dagen zonder eten zitten. Je denkt dat je de niertransplantatie waarbij je beiden aan huis en bed gekluisterd bent, goed te hebben geregeld maar uitgekookt.nl gooit alles in de soep. Van de 15 maaltijden misten er 4 en juist de zoutloze die mijn man als enige kan eten. -
Beks Bedrijfsadviezen MKB
Deze webwinkel houdt zich niet aan de aangegeven levermomenten. Prijs lijkt op het eerste gezicht redelijk maar niet wanneer je de maaltijden gebruikt. Duur voor een te vaak kleffe hap. Na zes keer besteld te hebben houdt mijn bedrijf het voor gezien en gaat zich oriënteren op het vinden van een andere leverancier.