Tupps
Typen: Meubels, Verlichting, Keuken, Accessoires en Tuin.
✓ Eenvoudig besteld & snel geleverd
✓ Gratis verzending NL & BE
✓ Laagste prijsgarantie
✓ 30 dagen bedenktijd
www.tupps.nl
info@tupps.nl
+31(0) 85 - 130 63 13
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 17-11-2021 stopgezet
-
Secil
Ik heb me op voorhand geïnformeerd over de retourkosten voor ik een bestelling had geplaatst. Helaas heb ik de producten toch moeten retourneren. Ik heb gevraagd hoe ik dat moest doen. Opeens kwamen men ze af met driedubbele kosten van wat ze oorpsronkelijk beweerden!
Antwoord van TuppsBeste Secil,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wat vervelend dat er een fout is gemaakt in de berekening van de retourkosten. Ik zie dat er vaker afstemming heeft plaatsgevonden waar tijdig op is gereageerd. Ook zie ik dat u het bestelde product op tijd heeft ontvangen. Jammer dat het met de retourinformatie is misgegaan!
Verder zie ik dat u het product zelf heeft geretourneerd en dus geen gebruik heeft gemaakt van onze ophaaldienst. Wij gaan ervan uit dat het product binnenkort in goede orde zal worden ontvangen, waarna wij uw bestelling kunnen afronden. U ontvangt t.z.t. een reactie per e-mail.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor nu wens ik u een fijne dag verder!
Met vriendelijke groet,
Tupps -
ruud bosch
Snelle reactie , vriendelijk en goed contact
Antwoord van TuppsBeste Ruud,
Bedankt voor uw mooie woorden. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en hopelijk tot snel weer!
Met vriendelijke groet,
Tupps -
Evert Wolters
Goede service
Antwoord van TuppsBeste Evert,
Hartelijk dank voor uw 5-sterren review.
Heel veel plezier van uw aankoop gewenst!
Met vriendelijke groet,
Tupps -
Naima Mellah
Mooie stoelen en veel goedkoper dan de concurrenten. Snel geleverd en goed te woord gestaan
Antwoord van TuppsBeste Naima,
Bedankt voor uw mooie woorden, fijn dat u zeer tevreden bent. Wij garanderen u inderdaad de laagste prijs en hopen u in de toekomst nogmaals bij Tupps te mogen verwelkomen.
Veel plezier van uw aankoop gewenst!
Met vriendelijke groet,
Tupps -
Bob Vos
Goed afgehandeld
Antwoord van TuppsBeste Bob,
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn dat u tevreden bent met de afhandeling, hier doen we het voor. Veel plezier van uw aankoop gewenst.
Met vriendelijke groet,
Tupps -
Jan Eikenaar
goede prijs en service
Antwoord van TuppsBeste Jan,
Hartelijk dank voor uw 5-sterren review, heel veel plezier van uw aankoop gewenst!
Met vriendelijke groet,
Tupps -
Naomy alles
Een tafel besteld met een geschatte levertijd van 2-5 werkdagen. Dit was niet haalbaar volgens de klantenservice ivm Corona. Ze hadden het product gewoon niet op voorraad en zou na 2 weken geleverd worden. Prima, maar wees daar eerlijk over. De levertijd is op de website nooit aangepast, dit heet dwaling en is in feite gewoon strafbaar. De tafel was na 2 weken weer leverbaar volgens Tupps, toch hebben wij nog eens een extra 2 weken moeten wachten tot wij reactie kregen over dat de leverancier de tafel opgehaald had bij hen om aan ons te leveren. Maar contact met de leverancier was er geloof ik niet, en contact met ons was erg traag. Een telefoontje kon er niet van af! Sterker nog, deze klantenservice heeft niet eens een telefoonnummer! Toen maar eens een boze mail gestuurd naar Tupps over hoe dit allemaal gaat en er geen communicatie is.
Afijn, na nog een week wachten werd onze tafel ineens geleverd na een sms van de leverancier met een bezorgvenster van tussen 08:00-17:00.
Tot op heden nog geen reactie gehad van de klantenservice van Tupps over hoe het met de levering van onze tafel zou staan!
De tafel is prachtig, hij was het wachten zeker waard. Als er vantevoren gemeld zou zijn dat het 5 weken zou duren had ik hem ook besteld! Maar zéker niet bij Tupps! -
Miljkovic
Maandag 25 mei fiks dure stoel besteld en betaald. Zou "geschat" 3 tot 5 werkdagen levertijd hebben. Nu is het onderhand 5 juni. Kreeg een aflever bericht van Gefco dat het tussen 0800 en 1700 uur bezorgd zou worden... Het is onderhand 1845 en geen bezorging. Ben benieuwd in welke staat die stoel verkeerd ondertussen... Ga de volgende keer heel hard nadenken of ik hier wel wat moet bestellen.
Aanvulling: stoel is daaropvolgende dinsdag alsnog geleverd. Hoewel klantenservice van Tupps de follow up echt wel probeert te regelen, ben ik wel van mening dat als corona de oorzaak is van vertragingen je dit ook als disclaimer op de site kan zetten. Nu zijn zowel levertijd (3-5 werkdagen) alsmede reactietijd (binnen 24 uur reactie) ruimschoots niet gehaald zoals beloofd.
Opschaling naar een magere 3 sterren puur omdat de klantenservice wel zijn best heeft gedaan.Antwoord van TuppsBeste Miljkovic,
Allereerst bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling. En fijn dat de transporteur alsnog geleverd heeft. Zoals medegedeeld gaan wij hier intern mee aan de slag. Verder merken ook wij duidelijk de impact van corona, wat in uw geval helaas tot vertraging heeft geleid. Dank voor uw begrip en de tip die u met ons deelt.
Veel plezier van uw aankoop gewenst en een prettige dag verder!
Met vriendelijke groet,
Tupps -
Erling Riedel
Moeten 4 eetkamerstoelen gebruiken die we in Denemarken hadden geprobeerd te kopen, maar geen enkele kon leveren.
Bij Tupps kregen we snel antwoord op vragen over de voorraadstatus. snelle levering naar Denemarken, veilig en goed verpakt. De stoelen zaten super mooi en voldeden aan de verwachtingen. helemaal door super service ondanks de lange afstand en enkele taalproblemen, maar met een beetje Google-hulp gaat het.
zeer tevreden klant.
Erling RiedelAntwoord van TuppsBeste Erling,
Bedankt voor uw mooie woorden. Wij proberen er altijd het beste van te maken. Fijn dat u zeer tevreden bent, hier doen we het voor! Veel plezier van uw aankoop gewenst.
Met vriendelijke groet,
Tupps -
Daan van Koert
- 12345
Antwoord van TuppsBeste Daan,
Bedankt voor uw 4-sterren review. Indien u nog tips heeft voor het verbeteren van onze serviceverlening horen wij die graag!
Met vriendelijke groet,
Tupps -
Vilmar den Heijer
Gewoon goed, snelle levering
Antwoord van TuppsBeste Vilmar,
Hartelijk dank voor uw 5-sterren review.
Heel veel plezier van uw aankoop gewenst!
Met vriendelijke groet,
Tupps -
Fabian
Ondanks coronavirus toch op tijd geleverd gekregen en een zeer goede communicatie. Fijne service.
Antwoord van TuppsBeste Fabian,
Bedankt voor uw mooie woorden! Ook in tijden van corona proberen wij er het beste van te maken. Veel plezier van uw aankoop gewenst.
Met vriendelijke groet,
Tupps -
Mettina Snieder
Snelle levering en goede service!
Antwoord van TuppsBeste Mettina,
Hartelijk dank voor uw positieve review! Veel plezier van uw aankoop gewenst. We hopen u in de toekomst nogmaals bij Tupps te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Tupps -
Thera Rietveld
Scherpe prijs voor hetzelfde product en goede service
Antwoord van TuppsBeste Thera,
Bedankt voor uw 5-sterren review. Heel veel plezier van uw aankoop gewenst!
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Tupps.
Met vriendelijke groet,
Tupps -
Marcel Marx
Ik kan alleen beoordelen mijn bestelling van een buro en een stoel en dat ging goed.
Antwoord van TuppsBeste Marcel,
Hartelijk dank voor uw positieve review!
Veel plezier van uw bestelling en graag weer tot een volgende keer bij Tupps!
Met vriendelijke groet,
Tupps -
Laura Evenepoel
Goede opvolging doorheen de leveringsprocedure
Antwoord van TuppsBeste Laura,
Hartelijk dank voor uw 5-sterren review.
Veel plezier van uw bestelling en graag weer tot een volgende keer bij Tupps!
Met vriendelijke groet,
Tupps -
Márk Percsi
By ordering everything was good and very quick. Thank you.
Antwoord van TuppsDear Márk,
Thank you so much for your 5-star review, we hope to see you again at Tupps!
Sincerely,
Tupps -
Jan
Vanwege een korte vakantie waren wij niet aanwezig tijdens bezorging. Twee keer aan de deur geweest en we kregen een briefje in de bus waar we het konden ophalen. De volgende dag na thuiskomst werden we gebeld dat het alsnog thuis afgeleverd zou worden. Klasse!
Toen raakten we de schroefjes kwijt. Dankzij Souhail kregen we die kosteloos thuisbezorgd. Ook klasse en een uitstekende service!Antwoord van TuppsBeste Jan,
Bedankt voor uw mooie review en uw complimenten aan Souhail. Daar doen we het voor.
Veel plezier van uw bestelling gewenst!
Met vriendelijke groet,
Tupps -
hanneke kastelijn
Product werd zonder nader te kunnen bepalen op een niet-afgestemde tussen 8 en 17 geleverd waardoor ik een hele dag vrij moest nemen. Vervolgens kwam het pas 18.30 en bleek het beschadigd. Dat was 1 ster waard.
Het contact en daarna de service van de medewerker van de klantenservice en met en door gaar de afhandeling was wel heel prettig. Dat was 5 sterren waard.
Daarom gemiddeld 3.Antwoord van TuppsBeste Hanneke,
Hartelijk bedankt voor uw review. Wat verveld dat u aanvankelijk een beschadigd hebt ontvangen en dat de vervoerder zijn afspraak niet heeft kunnen nakomen. Normaliter krijgen we geen klachten binnen over onze vervoerders. We zijn dan ook blij met de duidelijke omschrijving van uw klacht en we hebben dit intern uitgezet.
Fijn om te horen dat het contact en de service erna wel uitstekend waren. Hier doen we het voor! Desalniettemin hopen we u in de toekomst nog eens terug te mogen zien bij Tupps.
Met vriendelijke groet,
Tupps -
Rianne Keller
Vraag over een tafel snel en helder beantwoord, keurig op tijd bezorgd. Super service, echt een aanrader!
Antwoord van TuppsBeste Rianne,
Daar doen we het voor! Veel plezier van je tafel gewenst.
Wij hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Tupps.
Met vriendelijke groet,
Tupps