Trendybywave
Schilderijen koopt u gemakkelijk bij Trendykunst. Opzoek naar iets voor in uw huis, om als cadeau te geven? Kijk op onze website voor klein meubilair, lifestyle accessoires of bijzondere verlichting.
-
Martin
Toen de Sinterklaaspost niet snel genoeg werkte bracht de eigenaar de bestelling gewoon bij ons langs. Was dan wel in de regio; maar evengoed heel bijzondere topservice. Klasse.
-
Ja Cathy van Soelen
Wij hebben twee papegaai kandelaars gekocht, prachtig en nog steeds blij mee.Werd best snel geleverd.,en was goed verpakt.Helaas was van 1 vogel het gedeelte waar de kaars in moet los.Jammer geen retour label of info in de doos.Nu was het niet heel problematisch en omdat er niets stuk was hebben wij het zelf kunnen lijmen.Iets betere info wat betreft retourneren zou best wenselijk zijn,verder genieten we er elke dag van.
-
Hoe beoordeel je Trendybywave?
-
HJ
Na een bestelling te plaatsen ben ik niet op de hoogte gehouden van het order en leveringsproces. Na enige tijd heb ik gebeld voor een update en bleek mijn bestelling niet bij het magazijn bekend te zijn. Dit is aangepast en het pakket zou direct verzonden worden. Dit heeft echter nog enkele dagen geduurd en een week later heb ik opnieuw gebeld. De levertijd van 3 a 5 werkdagen is opgelopen tot meer dan 3 weken. Ook de belofte om telefonisch op de hoogte gebracht te worden is niet nagekomen (in eerste instantie). Ik ben vriendelijk te woord gestaan en er zal geen onwil zijn. In een wereld waar levering snel en duidelijk is valt deze ervaring met Trendy by Wave tegen en heb ik het product nog niet ontvangen. Deze kan ik dus nog niet beoordelen in staat en kwaliteit.
-
Wobbe Stuiver
Moest er zeer lang op wachten op de glasschilderij.
Afspraak 1 week werd 4 weken.
Waardeloos. -
GB uit Nima
IJzeren kreeft als decoratie voor in de keuken besteld. Voldeed niet aan de verwachting qua kleur, verpakking en besteltijd. Uiteindelijk zeer correct door de ondernemer opgepakt en opgelost. Warm en onderscheidend ten opzichte van veel websites. Mooi!
Antwoord van TrendybywaveGoedemorgen GB,
Ik zag uw beoordeling van uw bestelling voor een kreeft. Ik vind het heel jammer dat het niet aan uw verwachtingen voldoet.
Wij proberen juist datgene niet te zijn wat u schrijft. Wij doen niet aan dropshipment, proberen geen onnodige nieuwe verpakkingen te gebruiken, en controleren bij al onze leveranciers of artikelen op een verantwoorde manier gemaakt worden.
Natuurlijk gaat er wel eens iets mis, maar dan lossen we dat op. Uiteindelijk koopt u niet bij een systeem maar bij mensen.
Ook ik lees dagelijks over de misstanden met webshops, maar de enige manier om dat patroon te doorbreken is dingen op een andere manier te doen.
Wij leveren over het algemeen alleen producten die veel aandacht vergen tijdens verzending, maar soms ook aandacht vragen in after sales.
Dat is de keuze die wij maken, maar dat houd ons ook in contact met onze klanten.
Graag heb ik even contact met u zodat we dit kunnen oplossen.
Lossen wij het op door het aankoopbedrag aan u vergoeden zonder dat u het artikel retour hoeft te sturen?
met vriendelijke groet
Trendybywave
-
Martijn
Beeld en vaas besteld
Het heeft even geduurd voor het beeld binnen was maar uiteindelijk is het geleverd. Spijtig genoeg met een kleine beschadiging maar dat wordt netjes opgelost. Ze zijn er speciaal voor langs geweest. Hebben toen gelijk een mooie vaas meegenomen die wij ook wilde bestellen. Ondanks de lange levertijd nette service en mooie producten -
Astrid
Mijn product is nooit binnen gekomen. Ze spreken alles behalve de waarheid. De één zegt: het is verzonden, de ander zegt: verzonden naar de verkeerde klant, de ander zegt: niet op voorraad, al weken niet. Zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren zeer slecht op e-mails. En de antwoorden die je krijgt, deugen niet. Kortom zeer slecht en onbetrouwbaar. Ik zou zeggen verander de naam in firma List en Bedrog.
Antwoord van TrendybywaveGoedenavond Astrid,
Wij hebben vandaag meerdere keren contact gehad en hebben het uitgelegd.
U bestelling is door een menselijke fout naar een andere klant gestuurd en wij hebben de producten niet meer in onze directe voorraad en moeten deze binnen krijgen, dus kon hem niet gelijk weer versturen.
Wij zijn een klein team op kantoor en vanwege de vakantie inderdaad niet goed telefonisch bereikbaar.
maar dit hebben wij ook vermeld op onze website.
U heeft alleen niet via onze website besteld.
Wij hebben dit alles uitgelegd, ons excuus gemaakt en een compensatie aangeboden. -
greetje bogaarts brand
Snelle levering,goed verpakt en zonder schade aangekomen.
Ben er blij mee. -
Ans Gielkens
Prima
-
Maaike
Goede service, leuke producten.
-
Berlinda Mooi
Goede, keurige levering
-
een zeeeeer tevreden klant
Top service, Behulpzaam , Meedenkend en een Oplossend vermogen
ze krijgen van mij een 10 met een griffel ! Ga zo door ! -
Wanda
Prima
-
H.
Door fout in het systeem werd bij Trendybywave een verkeerd huisnummer ingevuld. Hierdoor verkeerd bezorg. Huisnummer op het afleverbriefje was ook verkeerd (66 ipv nr. 6). Dus na veel aanbellen bij buren en contact met Trendybywave 5 dagen later dan gepland mn bestelling binnen.
Antwoord van TrendybywaveBedankt voor je beoordeling, wij hebben een persoonlijk bericht naar u gestuurd.
-
Marijke van de Meent
mooie producten voor een leuke prijs
-
Maggy
Wat een prachtige, exclusieve design vaas Gloriosa heb ik bij jullie kunnen kopen. De Fidrio Mixed Colours. Snelle levering en zeer zorgvuldig verpakt. Dochter was er heel blij mee. Staat geweldig met al die kleuren. Aanbevolen.
-
Patty Jansen-Velberg
Fijne service. Ik had de vaas snel nodig, maar hij is ruim op tijd geleverd!
-
Bart
Alles is goed verlopen
-
J.P. van Munster
Een voorbeeld voor vele webwinkels. Persoonlijk contact, hands on, snelle levering kortom, doen wat ze zeggen om een tevreden klant te krijgen en zo ook te behouden. Chapeau
-
M.
Top! Geweldig klantenservice, uitstekend assortiment. Mijn kwetsbare pakketje was met zorg goed verpakt en op tijd bezorgd. Bedankt! Echt aanraaden:-))