Tinbercat.com

De webwinkel voor Katten
8,4

• Mark
    Geverifieerde klant van Tinbercat.com

Ik ontving een heel ander (ouder, veel lelijker) model dan wat ze op de website lieten zien. Inmiddels heeft de winkel contact met mij en de leverancier opgenomen en hebben ze alles gedaan wat ze konden om het op te lossen, met een resultaat naar mijn tevredenheid. Daarom heb ik mijn review nu aangepast naar 5 sterren. Ze vinden het enorm belangrijk om klanten goed te helpen.

• Chantal

Snelle levertijd. Mooie krabton voor een betaalbare prijs. Goede kwaliteit

• Hoe beoordeel je Tinbercat.com?

• Lesley De Smedt
    Geverifieerde klant van Tinbercat.com

Zeer blij met het product dat ik aankocht, enkel meer info rond levering had handig geweest. Levering stond in de regen te wachten aan de voordeur toen ik thuis kwam 🤔.

• Lisa Olthuis
    Geverifieerde klant van Tinbercat.com

Ik had geen link ontvangen over de bestelling, maar blijkbaar gaf mijn mailadres een foutcode aan? Ik zag zojuist dat het pakketje in de kliko is geleverd!

Antwoord van Tinbercat.com

Beste Lisa, dank voor uw review aanpassing. Dit wordt zeer gewaardeerd. Mvg. Tinberpets - support

• Heidi Visser

Snelle levering.

• Camilla
    Geverifieerde klant van Tinbercat.com

Redelijk snel ontvangen, en van prima kwaliteit!

• Liesbeth
    Review voor Tinbercat.com

Het product is na 10 dagen nog steeds niet ontvangen. Via email krijg ik geen antwoord op mijn vraag wanneer ik mijn bestelling mag verwachten.

Antwoord van Tinbercat.com

Wij hebben helaas moeten constateren dat het door u bestelde product is uitverkocht en de nieuwe leveringsdatum niet bekend is. Wij hebben u geprobeerd hierover te bellen. Het volledige aankoop bedrag is zojuist aan u terug gestort (Refund). Excuus voor het ongemak. Tinberpets - support

• Erbil Aslan

Goede produkt zoals beschreven

• PIERRE Fourier
    Geverifieerde klant van Tinbercat.com

Wacht nog op bestelling…. Veel te lang

Antwoord van Tinbercat.com

Beste Pierre, Jammer om te vernemen dat u uw bestelling nog niet heeeft ontvangen. Wij zien dat het met DPD onderweg is. Wij gaan hier morgen, maandag voor u achteraan en informeren u over de bezorging. Tinberdog - support

• Martine De Gryse

Goeie service

• Suzanne Noordewier
    Geverifieerde klant van Tinbercat.com

Hele fijne service, ontzettend vriendelijke medewerker.

• Olivier Detriche

super service

• Laura
    Review voor Tinbercat.com

Wij hadden een krabpaal voor onze 2 katten besteld. Die werd binnen 2 dagen afgeleverd. Het telefonisch contact met deze webwinkel is ook fijn. Ze reageren snel op vrage. . Wij zijn heel tevreden met de aankoop.

• Ellen Dam

Bestelling niet ontvangen

Antwoord van Tinbercat.com

Beste Ellen, vervevelend dat u product niet is aangekomen en/of niet op tijd is bezorgd? Tinbercat bied 24 uur 7 dagen in de week support via de website. U heeft hierover geen contact met ons opgenomen? Maandag a.s. gaan wij wij de verzending nalopen en indien nodig met spoed het hetzelfde product nasturen.

Tinbercat - support

• Jannie
    Review voor Tinbercat.com

Ik had een krabpaal besteld en die werd snel geleverd. Erg blij mee!