
Tim's Speelgoedboerderij
-
R.E.R. Vis
Goede servers en snel bestelling binnen en als er iets niet leverbaar is en je belt wanneer het bi nen komt krijg je vrij snel een mail er over.
-
Jan WIllem
De levering en bezorging van de bestelling waren prima.
Helaas blijkt de service van Tim niet verder te gaan dan het leveren van de bestelling. Tim gaf niet thuis toen de trekhaak van de Siku tractor binnen een week kapot was, want mankement (binnen een week!) kon komen van het spelen met het speelgoed... Gemakkelijk voor Tim, maar volledig onjuist!
Siku zelf gaf aan dat er zelfs 2 jaar garantie op hun speelgoed zit en stuurde per ommegaande volledig gratis een nieuwe trekhaak vanuit Duitsland.
Dat is hoe het hoort Tim! Daar kun je nog veel van leren.Antwoord van Tim's SpeelgoedboerderijHallo,
Wij kunnen geen garantie geven op artikelen nadat er mee gespeeld is, dit hebben wij u ook uitgelegd via de mail. Wij zijn er niet bij en kunnen niet zien waardoor het onderdeel kapot gegaan is. Is dit door een fabricage fout of doordat de tractor gevallen is.
Wij krijgen dit soort onderdelen niet gratis van Siku, wij moeten deze inkopen.
Wij hebben u geadviseerd om contact op te nemen van Siku, aangezien zij de fabrikant zijn. En inzicht hebben of bepaalde partijen een productiefout bevatten of niet. Voor hen is het dan gemakkelijk om een onderdeel toe te sturen, dit zit waarschijnlijk in hun marge ingecalculeerd.
Fijn dat het in ieder geval opgelost is.
MvG Tim's Speelgoedboerderij -
Hoe beoordeel je Tim's Speelgoedboerderij?
-
Sylvia Stams
De service van deze zaak laat ernstig te wensen over pakket niet ontvangen maar oplossingen doen ze bij dit bedrijf niet aan ben al vanaf 13 feb met ze bezig maar een oplossing nee daar doen ze niet aan
Antwoord van Tim's SpeelgoedboerderijHallo, Uw bestelling is naar u toegestuurd. Vervolgens heeft DPD het pakket bij een servicepunt afgeleverd en heeft u geweigerd het daar af te halen. Zoals al meerdere keren aangegeven via de mail, wachten wij tot het pakket retour gekomen is met het terugbetalen van uw betaling. Wij hebben een vraag uitstaan bij DPD wanneer wij het pakket terug kunnen verwachten, dit ook met u gecommuniceerd. Dus de opmerking dat wij niets doen is in dit geval denk ik niet terecht. Zodra wij het pakket terug hebben, of bericht van DPD ontvangen dat zij het pakket kwijt zijn, zullen wij het door u betaalde bedrag aan u terug betalen. Dit hebben wij ook meerdere keren met u gecommuniceerd.
Met vriendelijke groet,
Tim's Speelgoedboerderij -
Olchert Faber
Prima service en ontzettend snelle verzending (onderdelen rolly toys traptrekker)
-
Rachid Nassri
Snel geleverd en alles goed in orde 👌👍
-
Ellen
Wat Snel! werd ons pakket geleverd.
En zo netjes verzorgd. -
Ron Böhmer
Snelle en correcte service
-
Helen Goldman
Snelle levering netjes verpakt, zeker een aanrader.
-
buick breeschoten
Goed servic duidelijk
-
Amy van Gelder
Product kapot ontvangen, gemeld. Inmiddels een week verder en nog geen enkele reactie gehad.
Antwoord van Tim's SpeelgoedboerderijHallo, U heeft bij DPD melding gemaakt dat uw het pakket beschadigd ontvangen heeft. Wij hebben aanvullende informatie verstrekt en daarna was het even wachten op het antwoord van DPD, dit duurt altijd een paar dagen. Vrijdag hebben wij bericht van DPD ontvangen en zaterdag hebben wij het bedrag van het kapotte artikel op uw rekening gestort, zoals wij u ook via de mail hebben laten weten. Wij gaan er vanuit dat uw klacht bij DPD hiermee op gelost is.
Met vriendelijke groet,
Tims Speelgoedboerderij -
Leest
snelle service
-
Marieke Siertsema
Duidelijke en prettige communicatie via de mail.
Erg mooi en degelijk speelgoed! -
Jos
Duidelijke website, scherpe prijs en snelle en correcte levering
-
Arie Leibbrand
Snelle levering , prima verpakt
-
Kim
Geweldige (web)shop met een ruim aanbod, enthousiaste en duidelijke filmpjes waardoor je merkt dat hier echte liefhebbers achter zitten. Dat werd bevestigd door de snelle en supervriendelijke service en verzending. Mijn zoon kon met Kerst nog verrast worden en is erg blij met zijn mooie cadeaus!
-
Ria
Er was geen probleem.Alles netjes en op tijd
-
Cor Kenters
Heb alleen kado bonnen besteld
-
S Bonte
Niet ontvangen, na meerdere mails NUL reactie.
Antwoord van Tim's SpeelgoedboerderijHallo,
Ik weet niet waar de mails naar toegestuurd zijn, maar wij hebben van u geen enkele mail ontvangen. Ook verder niets gehoord dat u het pakket niet ontvangen heeft. We zijn telefonisch, via de chat, via de app en via de mail bereikbaar.
Als ik kijk in de track en trace geschiedenis, zijn er op 27/11 om 13:21 uur 3 pakketten bij u afgeleverd. Waarvan 1 pakket bij ons vandaan komt.
Er is nog een 2e bestelling bij ons geplaatst, bij deze bestelling staat ook geen opmerking dat u 1e niet ontvangen heeft. Deze is 4/12 bij u bezorgd.
Mocht u het verder uitgezocht willen hebben, dan verzoek ik u om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Tims Speelgoedboerderij -
Sonja Mertens
Goede prijzen, snelle verzending en goed ingepakt. Aanrader!
-
Jorne Dolfen
Ik heb een volume bak gekocht. En hij was heel scheef geprint