TheSouq
Webshop voor sieraden, sieradenonderdelen, hobby-, deco-, geur-, cadeau-, handgemaakte en Oosterse artikelen.
9,5
715 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 709 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 535 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • M.
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Snelle en correcte afhandeling en leuke, kwalitstief goede, artikelen.

  • ralph dohmen
    Geverifieerde klant van TheSouq

    goed snel betrouwbaar en attent 👌

  • Hoe beoordeel je TheSouq?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Ineke Rensen
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Prachtig produkt, ben er heel erg blij mee

  • Sjoerd
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Niets ontvangen en als ik het meld dan wordt er gezegd dat de NL post zo traag is. Spullen uit China heb ik binnen 4 dagen, nu wacht ik al meer als 2 weken.

    Antwoord van TheSouq

    Beste Sjoerd,

    De bestelling is 27 augustus verzonden en is dus nog geen 2 weken onderweg. Ik heb u 2 september gevraagd nog even de post tot 5 september af te wachten omdat momenteel veel post van Post.NL erg laat geleverd wordt. Helaas hebben wij geen invloed op de levering van Post.NL en soms gaat er wel eens wat fout en raakt er wat zoek.
    Ik heb u gevraagd contact op te nemen als u dan nog niets ontvangen heeft. Dat heeft u vandaag ook gedaan maar binnen 10 minuten heeft u ook deze review geschreven waardoor u mij eigenlijk niet de kans heeft gegeven om het netjes voor u op te lossen. Wij hebben Mollie inmiddels opdracht gegeven het bedrag op uw rekening terug te storten. Dit zal binnen een paar dagen weer op uw rekening staan.

    Met vriendelijke groet,
    TheSouq

  • Jan Meesters
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Leuk product. Precies wat ik zocht.

  • Anja Finkers
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Goeie prijs en snelle bezorging

  • Carmen Seljee
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Bestelling is er nog steeds niet!

    Antwoord van TheSouq

    Beste Carmen,

    Wat vervelend dat het er nog niet is. Ik zie dat de bestelling hier op 24 juli op de post is gegaan (dezelfde dag als je bestelling). Helaas zie ik ook dat het nog steeds bij Post.NL ergens hangt en er staat dat het morgen geleverd wordt. Door de drukte bij Post.NL is sommige post langer onderweg.
    Ik zou je dus ook willen vragen nog even geduld te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Jacqueline van TheSouq

  • F.
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Snel geleverd, perfect product en een leuk persoonlijk kaartje toegevoegd, leuk detail 😊

  • Helma IJzenbrandt
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Snelle levering, prima product en een heel leuk persoonlijk briefje erbij. Sympathieke webshop

  • leo van derlinden
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Helemaal niets ontvangen zelfs niet in gescand bij post nl
    Ik was een beetje te voorbarig, en het pakketje lag wel klaarik heb het verkeerd gedaan mijn excuses

    Antwoord van TheSouq

    Beste Leo,

    U heeft een ander afleveradres opgegeven en ik kan bij de track and trace zien dat het daar is afgeleverd op 6 februari om 16.54. Ik heb u inmiddels een email gestuurd met aanvullende informatie van waar u de bestelling naartoe heeft laten sturen.

    Met vriendelijke groet,
    TheSouq

  • Carla Aijtink
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Snelle service en goede kwaliteit art!

  • Wietske
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Voor het eerst iets bij The Souq besteld. Het is me prima bevallen. Snelle levering en er zat heel attent een handgeschreven bedankje bij. Zeker een aanrader.

  • Annet
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Makkelijk bestellen en makkelijk ophalen! Fijn

  • An
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Leuke brillenkokers gevonden, redelijke prijs.

  • Thea Moreno
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Mijn product heb ik nooit ontvangen

    Antwoord van TheSouq

    Beste Thea,

    Wat jammer dat u dan niet eerst even contact met ons opneemt dat u niets ontvangen heeft zodat wij kunnen kijken waar er iets is mis gegaan. Het is momenteel erg druk bij de postbedrijven waardoor bestellingen veel langer onderweg zijn. Uw bestelling is 28 november verzonden. Ik stuur u even een email om te kijken hoe we dit op kunnen lossen.

    Met vriendelijke groet,
    TheSouq

  • Simone
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Snelle levering en goed verpakt!

  • Elisa
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Keurig geregeld!

  • Boudewijn aan de Stegge
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Prima levering en service
    produkt zoals omschreven
    vriendelijke dame met geschreven kaart

  • Martha Molen
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Prima prijzen , beter dan op bol.
    Snelle levering.Heel blij.

  • Joke Van de Klift
    Geverifieerde klant van TheSouq

    Snelle levering, goede verpakking en een leuke attentie