Tegeltje.nl

Tegeltje.nl

Op Tegeltje.nl ontwerp je de leukste tegeltjes met teksten, spreuken of foto's. Ontwerp jouw tegeltje binnen een handomdraai in onze editor. Of kies een standaard ontwerp en pas deze naar wens aan. Tegeltje.nl staat voor goede kwaliteit en service, wie verras jij met een gepersonaliseerd tegeltje?

• Mindert Rakhorst

Prima levering

• T. Bos
    Geverifieerde klant van Tegeltje.nl

Leuke tegeltjes voor een mooie prijs, ze waren ook snel verzonden! Erg blij mee :)

• Hoe beoordeel je Tegeltje.nl?

• Rene
    Geverifieerde klant van Tegeltje.nl

Goed en volgens afspraak bezorgd.

• Anita Groeneveld
    Geverifieerde klant van Tegeltje.nl

leuk en goed betaalbaar, snelle service

• Yvette

Superleuk, snelle levering.

• Margriet van der Sar
    Geverifieerde klant van Tegeltje.nl

Ik had een haakje erbij besteld maar zat niet bij de levering ik heb er nog een mailtje achteraan gestuurd maar ze hebben niet gereageerd. Uiteindelijk hebben ze wel gereageerd en geld van het hangertje wordt terugbetaald en ik krijg een tegoedbon. Al met al heel netjes opgelost! 5 sterren!

Antwoord van Tegeltje.nl

Goedemorgen Margriet, wat vervelend om te lezen dat u uw haakje niet heeft ontvangen en uw mailtje niet beantwoord is. Ik denk dat wij uw mailtje helaas niet ontvangen hebben. Zou u nogmaals een mailtje kunnen sturen naar info@tegeltje.nl of ons contactformulier kunnen invullen? Dan gaan we er zo snel mogelijk voor zorgen dat u alsnog uw haakje ontvangt! Met vriendelijke groet, Team Tegeltje.nl

• Annemarie

Supersnelle service, mooie kwaliteit

• W. Zomer
    Geverifieerde klant van Tegeltje.nl

Snelle en mooie levering. Wysiwyg (what you see is what you get)!

• Hans Thijssen
    Geverifieerde klant van Tegeltje.nl

Ook als de levering niet snel is door post nl bieden ze snel een oplossing