Tectake
Praktische artikelen voor in het huishouden, decoratieve producten voor in de woonkamer, uitzet voor de babykamer, handige artikelen voor in de keuken.
-
Waardeloze regendouche
Ik kocht een regendouche
Wat een goedkoop stuk plastic
En de twee weken zonder reden retourneren is mag helemaal niet meer het is 30 dagen
Ik doe hem retourneren ik hoop dat ze niet moeilijk doenAntwoord van TectakeBeste,
Dank voor je bericht. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
We hebben de bestelling en de factuur begin november geannuleerd.
Fijne dag,
team tectake.nl -
Yolanda
Dossier kast besteld kwaliteit ver beneden nul alles scheef met deukjes er in spijt dat ik deze kast heb besteld
Plus e stond niet bij dat je hem zelf in elkaar moest zetten en voor iemand die o er de 70 is een flinke k….. klus als je alles van te voren weet dan had ik dit zeker niet besteld bij jullie
Antwoord van TectakeBeste Yolanda,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend dat de kast defekt is geleverd.
We gaan dit voor je oplossen.
Ik zal je een email sturen.
Met vriendelijke groet,
Bart
tectake -
Hoe beoordeel je Tectake?
-
Sandy
Eind mei een mooie krabpaal gekocht, begin augustus brak een paaltje af. Contact gezocht en heel vriendelijk geholpen, 4 dagen later had ik de vervangende onderdelen binnen en heb ik mijn kat weer blij kunnen maken met haar favoriete plekje.
-
Roel Ooms
2 massagetafels besteld. Na een maand zakte een klant door het onderstel heen. Dit zou tot 250kg moeten kunnen dragen, maar begaf het bij nog geen 100kg? Na contact gehad te hebben boden ze mij in eerste instantie %10 tot %25 korting aan op de volgende aankoop. Belachelijk. Na herhaaldelijk verzoeken kreeg ik toch een nieuwe. Alles goed maar nu het volgende na plusminus 2jaar matig gebruik begeven beide tafels het in bijna de zelfde week. Het onderstel blijkt slecht verlijmd te zijn en verder is het vastgeniet? Ik ben erg blij dat er geen ongelukken zijn gebeurd met mijn klanten. Omdat het net buiten de garantie valt kunnen ze mij niet verder helpen . ik ben erg teleurgesteld in deze manier van zaken doen. Ik kom hier niet meer terug
Antwoord van TectakeJammer dat u niet tevreden bent. Zoals u zelf aangeeft is het gebrek aan de eerste massagetafel goed opgelost door ons.Het defect nu valt buiten de garantieperiode. We hebben toch geprobeerd om mee te denken en na een oplossing te kijken. Echter kunnen wij na zo lang gebruik niet 100% van de tafel vergoeden.
-
Udo Saathof
Vlotte en goede reacties via de telefoon, goed geholpen.
-
Brenda Tetteroo
Snelle levering en zeer klantvriendelijk
-
Mandy
Retourkosten van 50 euro in rekening gebracht bij retour binnen 2 dagen na aankoop. Enkele mailcontact geweest. Maar Tectake geeft aan dat ze altijd retourkosten in rekening bregen bij de klant. Volgens herroepingsrecht in Nederland dient de ondernemer alle betalingen van de consument , inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in regening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Als een consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkope standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere mothode niet terug te betalen. In dit geval heeft Tectake zelf de transport geregeld, er is geen sprake van duurdere transportkosten.
Antwoord van TectakeBeste mevrouw Chen
Dank voor de beoordeling bij Stichting Webwinkelkeur
Ik kan nog 1 ding toevoegen aan mijn eerder verstuurde mail aan u.
Leveringskosten , waar u het over heeft, zijn GEEN retourkosten
Leveringskosten zijn kosten die eventueel in rekening worden gebracht om het artikel bij de consument te bezorgen , ook wel verzendkosten genaamd.
Die rekenen wij niet, onze levering is GRATIS.
Dus u haalt helaas 2 dingen door elkaar.
Wij zijn aangesloten bij Stichting Webwinkelkeur , daar kunt u ook informatie vinden
https://www.webwinkelkeur.nl/regels-terugbetalen-na-retour/
Welk bedrag terugbetalen?
Welke kosten je moet terugbetalen? Bij een compleet retour betaal je alle kosten terug inclusief eventuele kosten gemaakt voor de heenzending van het product. De consument betaalt zelf voor de terugzending (maar hierover moet je de consument wel informeren voordat hij tot aankoop over gaat). Alleen wanneer de consument zelf voor een duurdere verzendmethode voor de heenzending (bijvoorbeeld rembours) heeft gekozen, dan mag je deze kosten inhouden. Standaard verzendkosten mag je echter niet inhouden op het terug te betalen bedrag. Komt slechts een deel van de bestelling retour, dan hoef je niet de kosten voor de heenzending terug te betalen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
met vriendelijke groet
tectake -
Anna
weet het niet
-
JG Kastermans
Nette en snelle levering
-
john
i received the refund today and i rejected the parcel also today after 17 days of waiting for the order!
I was hoping that the work with you would be better, more professional and more timely
This was a bad experience that I will definitely not repeat
If you are not sure of the date of delivery, you should not write 3 to 5 working days
It has now been 16 days since my order date. Unfortunately, this is a very long time
If I had ordered it from China, it would have arrived in a shorter time -
Kurt
Webwinkel zeer goed
-
M. Lantrok
klacht oplossen
-
Kerem
On their website, the delivery times are 3-5 days. Here I am after 9 workdays without any information about my delivery, it is stuck somewhere in Germany with no actions. It is still at the starting point after 9 days.
I would have ordered that stuff from China to a much lower price if I knew it was not sent from Netherlands or if I was told it would take this long. -
gary
Levering van hele terras-set gebeurde heel erg snel. Een glazen plaat was stuk bij aankomst, is meteen vervangen en een paar dag later geleverd.
Goed product, goede prijs, snelle levering, klantvriendelijke aanpak bij probleempje, snel opgelost. -
cynthia
Kwaliteit, levering en service is zeer dik in orde. Alleen maar complimenten
-
Rashna
Super slechte service, bel je de klantenservice en dan krijg je een uitleg wat je het beste kan doen en dan blijkt daarna dat wat de klantenservice heeft gezegd niet klopt.
Waardeloos -
Danny
Doe jezelf een plezier en koop bij een van de bekendere winkels in Nederland. Deze winkel verkoopt defecte producten en komt de Nederlandse garantievoorwaarden niet na. Men beroept zich op de Europese minimale garantie terwijl dit in Nederland veel ruimer is dan twee jaar op duurdere producten die een langere levensduur horen te hebben. De reacties die je krijgt middels e-mail zijn ook ontzettend asociaal en onprofessioneel.
-
ruben
multie funktioneel haardhekje 2 e wat ik bestel 1 onderdeeltje er niet bij maar na een telefoontje direkt opgelost dus zeer tevreden
-
René van der Ham
René,
Door een samenloop "van" ging het ligbed van 1 van de twee waren en net een week oud op een paar punten kapot. Contact opgenomen met Tectake er werd meteen gevraagd welke onderdelen en zijn direct opgestuurd zonder enige kosten! Absoluut top service zijn er heel blij mee en dank hiervoor!
De Ligbedden zijn als je goed leest prima en snel in elkaar te zetten en van een uitstekende prijs / kwaliteit verhouding.
vr.gr.
René
-
R. van Starkenburg
Makkelijk in elkaar te zetten.
Nee, het is geen topkwaliteit.
Maar dat kan ook niet voor deze prijs!!!!!!!!!
Zelf wat versteviging aan gebracht met een paar latjes en hij staat super.
Bij aflevering was 1 onderdeel kapot, even bellen en zonder enig probleem is het geregeld en binnen 1 dag in huis.
Erg tevreden