TS Pokécards

TS Pokécards

De Pokémon webshop voor al uw Pokémon kaarten en accessoires. De beste promo deals en de scherpste pre-order deals.

• Elisa
    Geverifieerde klant van TS Pokécards

Snelle levering, fijne service en producten waren keurig verpakt

• A. El Bazi

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik had een bestelling geplaatst bij TS Pokecards die helaas niet was aangekomen. Dit was natuurlijk erg vervelend, maar gelukkig hebben we samen een goede oplossing kunnen vinden. De communicatie verliep vlot en vriendelijk, en de service die geboden werd, was echt top! Het is duidelijk dat ze er alles aan doen om hun klanten tevreden te stellen, zelfs wanneer er iets misgaat buiten hun controle, zoals een verloren pakket bij PostNL.

Wat ik ook erg waardeer, is dat ze ondanks dat ze nog maar net begonnen zijn, al zulke goede service leveren. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze alleen maar beter zullen worden.

Al met al een zeer positieve ervaring en ik zou zeker opnieuw bij TS Pokecards bestellen!

• Hoe beoordeel je TS Pokécards?

• Roan van Tuil

Geweldige service!

Bedankt voor uw review!

• Danielle Klooster
    Review voor TS Pokécards

Hele snelle service, goed verpakt!

Antwoord van TS Pokécards

Bedankt voor uw review, goed om te horen dat de bestelling goed is aangekomen.

• Stephan
    Review voor TS Pokécards

Bestelling netjes en tijdig geleverd.

Top👍.

Antwoord van TS Pokécards

Bedankt voor uw review, goed om te horen dat de bestelling goed is aangekomen.

• Devon bijdevier

Snelle levering, top geregeld

Antwoord van TS Pokécards

Bedankt voor uw review, goed om te horen dat de bestelling goed is aangekomen!

• Irma D
    Review voor TS Pokécards

Mooie prijs, snelle levering, goed verpakt

Antwoord van TS Pokécards

Bedankt voor uw review, goed om te horen dat alles goed is aangekomen.