Stofzuigerzakkenexpert

Stofzuigerzakkenexpert

Webwinkel met stofzuigerzakken en -onderdelen
8,7
3.334 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 21 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Marleen
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    Oplichters. Waardeloze klantenservice.

  • corina smits
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    alles voor stofzuigers,maar graag niet meer laten bezorgen door GLS,rot leugenaars die gewoon niet komen en dan zeggen dat de brug open stond,heb busje zien rijden,maar dan kunnen ze adres niet snel genoeg vinden en peren ze um.Heel de middag zitten wachten en dan geen filters.

  • Hoe beoordeel je Stofzuigerzakkenexpert?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Juul
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    GLS kwam het pakketje leveren terwijl ik niet thuis was. Geen mogelijkheid om andere data/opties te selecteren.

    Ik heb geen reactie gekregen op mail/app en uiteindelijk na 1,5
    Week mijn pakketje gekregen.

    Antwoord van Stofzuigerzakkenexpert

    Goedemiddag Julitta,
    Bedankt voor de review.
    Helaas gaat het wel eens mis met het bezorgen van een pakje. U had op 5 augustus een bestelling geplaats en die is nog dezelfde dag bij ons weg gegaan. Helaas hebt u op 6 augustus de bezorger gemist en daarna lijkt de communicatie tussen u en onze vervoerder mis te gaan want het is wel mogelijk om een andere datum te kiezen of voor een afleverpunt te kiezen. Goed dat U op vrijdagmiddag 9 augustus contact met ons hebt opgenomen. Daarop hebben we direct actie ondernomen en is de nieuwe parketborstel gelukkig alsnog bezorgd.

  • Verkeerde levering
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    Pakket van andere klant toegekregen, wel met mijn adres op ! Eigen pakket spoorloos. Communicatie op e-mail is nooit beantwoord. Whatsapp berichten worden zelden beantwoord en beloofd men dat artikel terug wordt opgestuurd waarvan we na een week nog niets hebben gezien, laat staan een trackinginfo hebben gekregen van GLS !

    Antwoord van Stofzuigerzakkenexpert

    We hebben onze bezorgdienst langsgestuurd om het verkeerd bezorgde pakket af te halen maar helaas was er niemand aanwezig. We hebben Gino gevraagd wanneer de bezorger langs kan komen om het pakket af te halen maar daarop wordt helaas niet gereageerd. Ook hebben we na een week nog steeds geen betaling mogen ontvangen. Ik begrijp dat iemand teleurgesteld kan zijn wanneer er iets verkeerd gaan. Een 1 ster review geven is dan een mogelijkheid. Maar niet meewerken aan een oplossing is niet erg fraai!

  • Familie van Berlo
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    Goede service en snelle levering.

  • Piet Looij
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    Snelle levering

  • Brenda
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    Snelle levering. Mijn bestelling was de ander dag al in huis. Goede producten en niet duur. Ik bestel hier al jaren maar eigenlijk nooit een review achter gelaten. Maar jullie verdienen dit wel!

    Antwoord van Stofzuigerzakkenexpert

    Hartelijk dank voor je mooie review! Dit waarderen we enorm.

  • Erik
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    Site geeft aan om via mail vragen te stellen. Reactie super traag. Na 2 weken melding dat er geen buis/pistoolgreep beschikbaar is voor een standaard Miele C3 stofzuiger. Hoezo "expert"?

    Antwoord van Stofzuigerzakkenexpert

    Goedemiddag Eric,

    Hartelijk dank voor je review. Ik had in mijn email al mijn excuses aangeboden en aangegeven dat ik in de veronderstelling was dat ik je email al beantwoord had. Nogmaals excuses langs deze weg.

  • Perfecte en snelle service
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    Voor de eerste keer bij Stofzuigerzakkenexpert diverse onderdelen (zakken, hypo- en stoffilter) van mijn Philips stofzuiger besteld. Alles is prompt, in één zending , na een dag geleverd.

  • Dirbach
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    Geen communicatie, verzendingsinfo klopt niet en wordt niet up-to-date gehouden, item wel ontvangen

    Antwoord van Stofzuigerzakkenexpert

    Goedemorgen Jef,
    Hartelijk dank voor uw review.
    Ik zie dat wij uw email wel beantwoord hebben maar dat deze niet bij u is aangekomen door een interne storing. Onze excuses voor het ongemak. De storing is inmiddels verholpen. Wel fijn dat u aangeeft dat het product is aangekomen.

  • Maud
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    Na ruim 2 weken (1-7 besteld) nog niets ontvangen helaas. Zoals in de bestelbevestiging stond na 5 werkdagen contact opgenomen per mail indien nog niet ontvangen. Hier tot op heden toe nog geen reactie op, telefonisch niet te bereiken en bellen niet terug.

    Antwoord van Stofzuigerzakkenexpert

    We hebben contact gehad met Maud. Het gesprek verliep prettig. Haar bestelling is opnieuw verzonden maar nu als pakje met track en trace. Nu kunnen we zien dat het pakje daadwerkelijk bij haar is aangekomen. Ze gaf aan dat ze haar review zou aanpassen. We gaan er vanuit dat ze er nog niet aan toe is gekomen maar dat wel zal doen.

  • Sim
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    Erg blij met Stofzuigervoet voor Miele met kliksysteem. Beter dan het originele!

    Antwoord van Stofzuigerzakkenexpert

    Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat de stofzuigervoet zo goed bevalt.

  • Lieke
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    Superfijne nieuwe stofzuigermond. Zag door de bomen het bos niet, dus gebeld en perfect en goedkoop advies gekregen.

  • Jan
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    Geen probleem alles liep correct.

  • Klaas
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    snelle en correcte levering
    product volledig naar wens

  • P. Zuidgeest
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    Mijn pakketje was wel verzonden maar niet aangekomen. Ik heb meerdere mails gestuurd en uiteindelijk gebeld maar ze hebben niets gedaan om het op te lossen. Uiteindelijk bleek GLS het pakketje op het verkeerde adres bezorgd te hebben, maar daar ben ik zelf achter gekomen.

  • Engelbert
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    Door duidelijker aan te geven voor welk type stofzuiger een zak.of filter geschikt is. Nu staat er bijvoorbeeld dat Hepafilter FC8044 geschikt is voor Philips stofzuiger HR 8514. Het bleek dat dit filter niet past, er past helemaal geen Hepafilter in!

    Antwoord van Stofzuigerzakkenexpert

    Bij Philips stofzuigers zijn er modellen met en zonder hepafilter die hetzelfde typenummer hebben. In de handleiding bij de stofzuiger staat duidelijk uitgelegd hoe het vervangen van een filter gaat en welk filter er nodig is. Op onze website staat een duidelijke afbeelding van het hepafilter waar ook de afmetingen bij staan. Meneer heeft een goedkoper model stofzuiger waar een universeel microfilter in past en geen hepafilter. Hij mag het filter retourneren op eigen kosten in de originele verpakking en krijgt het aankoopbedrag terug. Gisteren tijdens het telefoongesprek gaf hij aan dat we wettelijk verkeerd bezig waren en dreigde al met een negatieve review. De informatie op onze website was verkeerd volgens meneer en wij verplaatsen onze verantwoordelijkheden.
    Mocht u nu twijfelen of een artikel dat u wilt aanschaffen het juiste is, we hebben diverse manieren om met ons in contact te komen en ons vragen te stellen. Dat is vaak beter dan achteraf zo lelijk doen.

  • Petra Baas
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    Geweldige service. Goed en super snel geleverd. Perfecte stofzuigerzakken voor een redelijke prijs.

    Antwoord van Stofzuigerzakkenexpert

    Hartelijk dank voor je mooie review!

  • Truus
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    Erg behulpzaam en niet duur

  • Jantine
    Review voor Stofzuigerzakkenexpert

    Enkele weken geleden heb ik een stofzuigermond voor parket besteld. Bij het eerste gebruik brak er al wat af. Ik heb daarover gemaild en niks terug gehoord.

    Na deze review kreeg ik, zonder verdere uitleg, een nieuwe, iets andere stofzuigermond toegestuurd.

    Antwoord van Stofzuigerzakkenexpert

    Helaas heeft Jantine ons email bericht niet gezien in haar mailbox. Nu lijkt het net of we helemaal niets van ons hebben laten horen. Bij de bestelbevestiging was helaas ook een typefout gemaakt door Jantine in het emailadres waardoor sommige correspondentie van onze kant waarschijnlijk niet is aangekomen.
    Dit stond in het bericht van 27 december:
    Sorry dat we niet eerder hebben kunnen reageren op uw bericht.
    Het is zo ontzettend druk geweest voor de feestdagen dat u helaas 10 dagen op een bericht van ons heeft moeten wachten. Onze excuses voor het ongemak.
    Het is zeker niet de bedoeling dat er een wiel af valt tijdens het stofzuigen.
    We gaan een nieuwe voet opsturen.
    Deze gaat morgen bij ons weg.
    Het kan zijn dat het door drukte bij de vervoerders iets langer duurt voordat de zuigmond bij u aankomt maar houdt de track en trace informatie in de gaten voor de levertijd.
    We wensen u fijne dagen en een gezond 2010!