StapStep

• Huibert dijk

super

• Thamara de Kleine
    Geverifieerde klant van StapStep

Een tweedehands step gekocht via mo, echter de bijgeleverde oplader was lossig en laadde de step niet op. Een officiële bij stapstep gekocht; probleem verholpen! Was er gelukkig snel, kind kon van zn zuurverdiende centen genieten.

Antwoord van StapStep

Beste Thamara, Bedankt voor de eerlijke en fijne review.

• Hoe beoordeel je StapStep?

• Pierre reuvers

Antwoord van StapStep

Beste Pierre, bedankt voor de eerlijke review.

• Ella
    Geverifieerde klant van StapStep

Snel geleverd, de kwaliteit van de producten wacht ik nog af. Levering dus 5 sterren, voor producten zelf en weinig info over overige producten op de site een 3.

Antwoord van StapStep

Beste Ella, bedankt voor uw eerlijke review, u geeft aan dat u weinig informatie kon vinden over bepaalde producten is het misschien mogelijk dat u ons een email wil sturen naar info@stapstep.nl met over welke producten u graag meer info had verwacht want dan kunnen wij dit aanpassen voor de andere klanten. Alvast bedankt.
    Mvg Johan StapStep

• Anita

Perfecte Service

Beste Anita, Dank voor de fijne eerlijke review. Mvg Johan StapStep

• Slechte aankoop
    Review voor StapStep

Stapstep Pro.
    Na 300km:
    *Doet het rem mechanisme van de motor het niet meer. (Levensgevaarlijk als je er een kind op laat)
    *Verlichting kapot gereden.
    *Plugjes eruit getrilt
    Dit alles bij normaal gebruik.

Tevens zou ik garantie hebben voor 2 jaar, echter is het bedrijf overgenomen sinds aankoop waardoor ik kan fluiten naar mijn garantie!!

Schandalig bedrijf en een schandalige prijs voor een slechte step. Ik adviseer het niet deze step te kopen. Er zijn betere op de markt voor minder geld.

Antwoord van StapStep

Beste ?, bedankt voor de review.
    De StapStep is zoals veel andere voorwerpen een gebruikersvoorwerp wat betekent dat er dingen kapot kunnen gaan, u geeft aan de verlichting kapot te hebben gereden, meestal komt het dan ook voor dat hierdoor de remsensor kapot gaat, door bijvoorbeeld kortsluiting. In de handleiding staat dat u na een aantal km's de schroefjes even moet controleren. Het bedrijf is inderdaad door ons overgenomen, en voor garantie moet u dus niet bij ons zijn maar bij de vorige eigenaar StapStep BV, heeft u de Stapstep na 1 Januari 2024 gekocht dan heeft u gewoon recht op 2 jaar garantie via ons. Mvg Johan StapStep