Sofas4you.nl

Sofas4you.nl

Groothandel en toonzalen in meubelen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 12-06-2024 ingetrokken

9,2

• Hans
    Review voor Sofas4you.nl

Wilde in totaal een viertal stoelen bestellen. Heb hen op 2 verschillende wijzen schriftelijk benaderd. Geen respons.. Een telefoonnummer is niet te achterhalen ! Totaal geen communicatie geweest ! Staat ook op permanent gesloten. Mocht wel een factuur ontvangen...Heb gelukkig niets betaald en heb hen schriftelijk aangezegd de order te annuleren. Ik zal ver wegblijven.... 3 x niets !!

• Willie's
    Review voor Sofas4you.nl

Ons bankstel en eetkamer stoelen vandaag binnen gehad. Mooi en ze zitten lekker. Vriendelijk geholpen door de klanten service.

Antwoord van Sofas4you.nl

Beste Willie.
    Bedankt voor u review daar doen we het voor.
    Veel plezier met uw nieuwe spullen.
    gr team sofas4you.

• tonny
    Review voor Sofas4you.nl

Hoekbank vandaag binnen gehad , kwaliteit is goed comfort ook. Levertijd 11 dagen dus dat is snel . Kortom tevreden en mooie producten.

• Harrie
    Review voor Sofas4you.nl

Kwaliteits meubels voor een scherpe prijs. Snelle levering, wij zoeken niet meer verder naar een ander!

• jaap
    Review voor Sofas4you.nl

Snelle afhandeling van de bestelde items.

Kundig advies en volop vriendelijkheid.

• Henk hartveld
    Review voor Sofas4you.nl

1.5 week geleden eetkamer stoelen verona besteld. Stoelen werden netjes vrij snel geleverd. Stoelen zien er goed uit en kwalitatief ook goed. Zeker een aanrader

• Liek

Eetkamer

• Mitchell
    Review voor Sofas4you.nl

Super breed aanbod, van banken tot luxe tafeltjes. Zelf ook een bank besteld, staat er nu een week. Erg blij met de snelle levering.

• Martijn
    Review voor Sofas4you.nl

Super service . Snelle levering goed verpakt.vriendelijke klantenservice Zeker een aanrader waard.

• Els

10dagen geleden een hoekbank besteld
    Eerst contact gehad over de stof .Wij zijn zeer goed geholpen door een adviseur van sofa’s 4you en zeer content met het bankstel het comfort is inderdaad heerlijk en de afwerking ziet er mooi uit. Ik ben normaal niet zo van online bestellen maar kan iedereen dit zeker aan raden.

• Rick Schuit
    Review voor Sofas4you.nl

Ik ging verhuizen dus had snel een bank nodig. Bij Sofas4you stond dat het binnen 10 dagen geleverd was. Hij is netjes geleverd binnen 9 dagen en hij is super mooi!

• Riny
    Review voor Sofas4you.nl

Heb hier een super mooi glas schilderij besteld. Kwam netjes binnen super goede ervaring met deze webshop