Smartbeveiliging
-
G
Bestelling geplaatst en betaald. maar niets meer gehoord. Er is ook niets verstuurd. Nergens een tel nr te vinden
Antwoord van SmartbeveiligingBeste G,
Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw bestelling ontvangen en verwerkt. In verband met de drukte wordt het pakket morgen (vrijdag) verstuurd. Wij verwachten dat u het pakket zaterdag of maandag kunt ontvangen. Zodra wij het pakket hebben afgeleverd, ontvangt u hiervan een track&trace.
Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Mocht u nog vragen hebben, horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Team Smartbeveiliging.nl -
Corinne
Ik wil de camera retourzenden maar ik krijg geen enkele reactie op mijn mailberichten.
Het wordt inmiddels opgelost, met excuses.Antwoord van SmartbeveiligingBeste Corinne,
Wij hebben u een mail gestuurd met de instructies om het product te retourneren.
Met vriendelijke groet,
Team Smartbeveiliging.nl -
Hoe beoordeel je Smartbeveiliging?
-
Vanessa
Mijn bestelling is nog steeds niet verzonden krijg geen reactie op de chat en niet op mail van hen
Ik vertrouw het niet -
Hans
Verkoper heeft toegezegd vandaag te gaan leveren, product had wat leververtraging. Kan gebeuren. Pakket is idd op weg dus dat wekt vertrouwen 👍.
Camera geïnstalleerd, werkt prima. Met micro SD kaartje alle opnames terugkijken, naar wens continu of per gebeurtenis, aanrader dit product.Antwoord van SmartbeveiligingBeste Hans,
Wij begrijpen dat dit voor ongemak heeft gezorgd en bieden onze oprechte excuses aan. Om dit zo snel mogelijk op te lossen, vragen wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via info@smartbeveiliging.nl.
Met vriendelijke groet,
Team Smartbeveiliging.nl -
Michel
Super blij met het alarm we hadden een kleine storing maar dat is heel goed opgelost en snel werkt perfect
-
René
Super systeem en echt een hele goeie service. Was iets niet helemaal in orde,na een mailtje werd alles gelijk geregeld,binnen een paar dagen alles opgelost. Echt een aanrader.
-
Joe
Pas na een paar weken het product binnen. Contact maken is niet heel gemakkelijk met de verkoper. Zal wel aan de drukte rond de feestdagen liggen🤷🏼♂️
Antwoord van SmartbeveiligingWij vinden het ook erg jammer dat het zo lang heeft geduurd. Dit was niet onze intentie. Wij doen er alles aan om de pakketten zo snel mogelijk te leveren. Doordat wij met externe partijen werken, kan het door verschillende omstandigheden (zoals Kerst en corona) wel is voorkomen dat de pakketten later worden geleverd dan verwacht.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u een fijn en gezond 2021 toe!
Met vriendelijke groet,
Team Smartbeveiliging.nl -
Pauli
Goede service, nemen tijd voor je vragen,
En er was een klein probleempje wat super werd opgelost -
BramdeBouwer
Goede producten en top service. Duidelijke en uitgebreide antwoorden op al mijn vragen.
-
Michael Michael
Geweldige service! Reageren snel en duidelijk per mail. Zeer tevreden over de producten.
-
Jan
Door de summiere handleiding bij de geleverde artikelen had ik ondersteuning nodig en die was perfect.
-
cas
basis set bestelt miste 2x de beweging sensor.
dus stuurde ik ze een bericht, binnen een paar uur antwoord gehad en 2 sensors opgestuurd gekregen.
10/10 -
Sander
Producten zijn binnen een dag geleverd. Betrouwbaar webshop met goede klantenservice.
-
Robert d.h
Klantvriendelijk, snelle service en goede producten.
-
Derek
Vriendelijke en betrouwbare webshop. Een professioneel alarmsysteem en 2 buitencamera's gekocht waar ik zeer tevreden mee ben.
-
D van Egmond
Levering was één dag later dan verwacht, maar dit werd netjes gecommuniceerd. De buitencamera was eenvoudig te installeren. Ik ben er zeer tevreden mee.