Simver
-
Anoniem
Slechte service en defect product ontvangen!!
Heb een stoomstijltang als kerst cadeau voor mijn moeder gekocht, maar die bleek het niet te doen. Sindsdien hebben wij op meerdere manieren en meerdere keren contact gezocht met hun, maar geen enkele reactie gehad. Erg slecht!!! -
Living.Junglee
Snelle levering en top product!
-
Hoe beoordeel je Simver?
-
M.
Defect product ontvangen, deze retour gestuurd en dan blijft het stil.
Na anderhalve maand reageert de klantenservice nog steeds niet op berichten.
Misskoop dus! -
Zeer ontevreden klant
Mijn föhn al na 3 maanden defect en nu al een half jaar bezig om aanspraak te maken op garantie. Via contact formulier en WhatsApp, ontvang je slechts automatische reacties. Als je je bestelnummer doorgeeft, hoor je nooit meer iets 😞 En dat terwijl klanttevredenheid zó hoog in het vaandel zou staan?? Zeer slecht en geen service
-
M.W. Heezen
Klantenservice lijkt niet te bestaan.
Op e-mail wordt niet gereageerd.
Retour? -
D
Product retour gestuurd. Bevestiging ontvangen dat deze goed binnen is, maar na 2 weken bijna nog steeds geen geld retour. Ook wordt er niet gereageerd per mail/telefonisch of via whatsapp.
-
Pearl Vrolijk
Volgende dag al in huis! Super tevreden!
-
Annie Tahalea
Snelle verzending! Werkt perfect!
-
Jasmijn
Stijltang retour gestuurd, maar tot op de dag van vandaag geen geld terug gekregen. Er is beloofd om het geld terug te storten. Al meerdere keren gemaild, maar helaas geen reactie.
-
Alie Braas
Uits8vetzorgd
-
Marianne
Hele goede service, snelle verzending. Top!
-
Miralda Berghorst
Snelle levering
-
A vd Ven
Snelle levering, en goede kwaliteit spullen...
-
Tygo Vos
Voor de prijs, echt heel erg tevreden. Gekocht voor mijn vriendin en is er erg blij mee. Ze heeft erg dik en krullend haar en werkt er echt perfect voor.
Antwoord van SimverFijn om te horen!
-
Thomas Verbeek
Geweldige producten en service