ScootSecure
-
Chris
Top ding, Top kwaliteit en Top service. Kan mijn zip scooter gemakkelijk via de telefoon volgen.
-
Danny
Mooi systeem , ik had alleen verwacht dat jezelf ook real time de scooter zou kunnen volgen.
Dit zou ook moeten kunnen,want ss kan het ook.
Je schijnt wel om de paar minuten een update te kunnen krijgen maar dat kost dan weer 2,80 extra per maand.
Dit vind ik dus echt een groot minpunt aan het systeem -
Hoe beoordeel je ScootSecure?
-
Frank
Bedrijf beloofd dat je net een certificaat bij een van haar verzekerings partners korting krijgt ( zie eigen website). Helaas na 3 maanden bellen mailen nog niks. Toevallig wel begrepen dat ie retour dealer moest voor een update. Aftersales dikke onvoldoende dus!
-
Kilian Suykerland
Goede service waren problemen met de tracker. Zelfde dag nog een monteur langs gekomen om het probleem te verhelpen
Zeker een aanrader! -
wim Rabbie
Geweldig product. Al 2x mijn Scooter motor terug gevonden na diefstal. Vanmorgen binnen 1.5 uur
-
Hm
Had problemen met m’n account heeft even geduurd werd gebeld door de eigenaar om het op te lossen. Die zei sla mijn nummer maar op mocht dr iets zijn bel je mijn persoonlijk
-
Dario
Onvoldoende. Er werd mij verteld dat ik zelf de gps kon volgen van mijn scooter. Deze was zeer on nauwkeurig. Het alarm is meermaals afgegaan zonder dat er ook iemand in de buurt was hierdoor veel klachten gekregen van omwonenden Ook is het automatische incasso dramatisch verlopen bij dit bedrijf.
Antwoord van ScootSecureBeste Dario,
Hartelijk dank voor je bericht. ScootSecure betreft een gps oplossing in geval van diefstal. Helaas heeft het systeem (momenteel) nog niet de functionaliteit een scooter te volgen op verzoek van de klant, het systeem werkt altijd vanuit alarmeringen (beweging, sabotage en/of jamming). Het is jammer te horen en te lezen dat de informatievoorziening en de installatie van het systeem door 1 van onze ruim 250 dealers niet naar behoren is geweest ten tijde van de verkoop. Wat betreft het automatische incasso en het dramatisch verlopen hiervan horen wij graag van je wat er dan zo dramatisch in is verlopen, er zijn een aantal storneringen geweest tijdens de looptijd van je abonnement echter kunnen wij je opmerking niet plaatsen hoe dit bij ons dramatisch is verlopen?
Wij horen graag van je.