Schroef-it

Schroef-it

Bij Schroef-it draait alles om het vereenvoudigen van klussen. Of je nu een ervaren klusser bent of net begint, wij willen jouw projecten makkelijker maken. Geen ellenlange zoektochten meer in overvolle gangpaden, geen gedoe met te veel of te weinig materiaal!
schroeven ijzerwaren
9,7

• Jeroen
    Review voor Schroef-it

Goede prijzen, vriendelijke bediening en snelle levering + uitstekende kwaliteit

• Jan
    Review voor Schroef-it

Snelle levering, de blog is heel handig om te bepalen wat je precies nodig hebt voor een klus!

• Hoe beoordeel je Schroef-it?

• Jelle b.
    Review voor Schroef-it

Aanleg steiger ga ik maken. Kende deze webshop nog niet. Goede kwaliteit en snelle levering, top! Ga zeker vaker hier bestellen.

• Niels
    Review voor Schroef-it

Ik had pluggen en schroeven nodig voor het ophangen van mijn TV. De spullen waren snel in huis tegen een een scherpe prijs.

• Frans
    Review voor Schroef-it

Zeer tevreden over de schroeven en pluggen van Schroef-it. De producten zijn van uitstekende kwaliteit en perfect voor mijn klus. Het assortiment is ruim, en de bestellingen worden snel geleverd. De klantenservice is vriendelijk en behulpzaam. Schroef-it is mijn go-to webshop voor schroeven en pluggen.

• C Verweij
    Review voor Schroef-it

Diverse keren ijzerwaren besteld op deze webshop en altijd keurig op tijd geleverd. Prima producten voor de doe-het-zelver, waarbij ik voornamelijk de universele pluggen heb gekocht om o.a. mijn televisie beugel, gordijnrails en kapstok op te hangen in lichte (gipsplaat+gibo) en massieve wanden (beton+kalkzandsteen). Deze webshop zal ik dan ook aanbevelen en waarderen met 5 sterren.

• Melinda
    Review voor Schroef-it

Snelle levering en goede prijs