Sache Bikes
Welkom bij onze webwinkel, de grootste webwinkel voor fatbike onderdelen en accessoires in de Benelux! Of je nu op zoek bent naar hoogwaardige onderdelen om je fatbike te upgraden of een gloednieuwe fatbike wilt aanschaffen, bij ons vind je alles wat je nodig hebt.
elektrische fatbikes fatbike onderdelen
9,9
Filter 42 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 25 met beschrijving

• Sander K.
    Review voor Sache Bikes

Was langsgereden wegens kapotte band, gelijk gemaakt!

Antwoord van Sache Bikes

Bedankt voor uw recente bestelling! We zijn blij dat u voor ons heeft gekozen en waarderen uw vertrouwen in ons.

We staan klaar om u de beste service te bieden. Mocht u vragen hebben of hulp nodig hebben, laat het ons gerust weten!

• Gileiro IJskes

Uitstekend spul.

Antwoord van Sache Bikes

• Hoe beoordeel je Sache Bikes?

• Sjoerd Lemstra

Geweldige service , aardige mensen, goede uitleg. Zeker een aanrader

• Ingeborg
    Geverifieerde klant van Sache Bikes

Goede prijs en het product is heel aangekomen. Alleen de doos was plat ws door de vervoerder dhl.

• Ricardo Scheepbouwer
    Geverifieerde klant van Sache Bikes

Snelle levering van het product wat ik bestelde

Antwoord van Sache Bikes

Wat een prachtige review, dank u wel! We zijn zo blij dat u tevreden bent en onze producten heeft ervaren zoals we dat graag willen. Uw vertrouwen betekent veel voor ons en we waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om dit te delen.

• Mustafa Topkir
    Geverifieerde klant van Sache Bikes

Snelle service en zeer goed met communicatie!

• jos
    Geverifieerde klant van Sache Bikes

Snelle levering, prima kwaliteit!

• Jeroen
    Review voor Sache Bikes

Goed geholpen in mijn zoektocht naar een niet opvoerbaar scherm

• C Grootendorst
    Geverifieerde klant van Sache Bikes

Na wat vragen ben ik super geholpen...

• benyamin azihriu

Geweldige fatbike

• Tomasz

Alles in goede orde.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Sache Bikes

Snelle levering, goed product. Goede service.
    Goed dekt de lading niet.....dus een superservice!

Antwoord van Sache Bikes

Beste klant, Dank u wel voor uw vertrouwen in Sache Bikes en uw bestelling. We waarderen uw keuze en staan klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Sache Bikes Team

• Jaap Boer

Snel geleverd. Prima

• Melvin Wirokarso
    Geverifieerde klant van Sache Bikes

Goede uitleg op sociaal media, snelle levering van NL > BE (1,5 dag), zorgvuldig ingepakt en kwaliteit onderdelen met zijn branding erop. Op en top goed geregeld en betrouwbaar!!

• Yavuz Akdogan
    Geverifieerde klant van Sache Bikes

Snelle levering maar nog niet opgezet wachten dat andere op zijn

• Mel
    Review voor Sache Bikes

Snelle levering en een goede prijs! Ik zal zeker de volgende keer weer hier bestellen.

Antwoord van Sache Bikes

Hartelijk dank voor uw bestelling in onze winkel! We hopen dat de proefrit naar wens was. We doen altijd ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Veel rijplezier gewenst

• Ronan Kockelkoren
    Geverifieerde klant van Sache Bikes

Hele goeie service en prijs!

• Daniel Buijs
    Geverifieerde klant van Sache Bikes

Snelle levering bestelling was er zo.

• Michael
    Geverifieerde klant van Sache Bikes

Top service,snel en goed geleverd,

• Borgman
    Geverifieerde klant van Sache Bikes

Snelle levering. Handig gemengde gereedschappen in een koffer.

Antwoord van Sache Bikes

Hartelijk dank voor uw positieve review en het vertrouwen dat u in Sache Bikes stelt. We zijn blij te horen dat onze producten aan uw verwachtingen voldoen en dat u tevreden bent met uw ervaring.