SMARTSPORTER
Onze missie is om mensen te inspireren en te begeleiden naar een gezonde, gebalanceerde levensstijl door middel van intelligent sporten en herstellen met de juiste ondersteuningsmiddelen. Omdat we bij Smartsporter onze klanten waarderen bieden wij GRATIS verzending bij elke bestelling!
9,6

• Sam B
    Review voor SMARTSPORTER

Ik heb onlangs gearriveerd bij Smartsporter.com en ben tevreden met mijn ervaring. De website is gebruiksvriendelijk en het assortiment is indrukwekkend, met een goede selectie van fitnessapparatuur en accessoires. De prijzen zijn competitief, en de kortingen zijn een extra pluspunt.

De klantenservice was behulpzaam en reageerde snel op mijn vragen. De levering was op tijd en de producten waren goed verpakt. Zeker een aanrader deze webwinkel.

Antwoord van SMARTSPORTER

Bedankt Sam voor je positieve review! We doen inderdaad ons uiterste best om sporters te ondersteunen naar het behalen van meer resultaat. Natuurlijk willen wij dit zo betaalbaar mogelijk maken voor iedereen zodat we samen Nederland een stukje gezonder kunnen maken!

• Max.V
    Review voor SMARTSPORTER

Snelle en goede service. Ga hier zeker vaker bestellen!

Antwoord van SMARTSPORTER

Bedankt Max voor je positieve review. Klanten zo snel en goed mogelijk helpen staat bij ons altijd bovenaan!

• Hoe beoordeel je SMARTSPORTER?

• cm van assendelft
    Geverifieerde klant van SMARTSPORTER

informatie niet juist, goed navragen als je iets besteld of het daadwerkelijk werkt

Beste Klant,

Bedankt voor uw review. Wij hebben u aangegeven dat het een one size product is die tot dusver altijd passend is gebleken voor iedere klant. Dit is dus de standaard informatie gebaseerd op feitelijke historie en daarmee voor ons wel correct.

• Ivo.H
    Review voor SMARTSPORTER

Echt mooi dat ze zo de nadruk leggen op de basisbehoeften voor het behalen van resultaten in plaats van sport poeders zoals veel anderen doen. De producten kwamen verder super netjes aan en werken naar behoren!

Antwoord van SMARTSPORTER

Bedankt voor je positieve review Ivo. We willen inderdaad iedereen inspireren om terug naar de basis te gaan want daar is de echte winst te behalen. We wensen je heel veel plezier met de producten!

• Sophia
    Review voor SMARTSPORTER

Alle producten werden netjes geleverd en ze voegen echt wat toe op mijn training. Ga hier zeker vaker bestellen!

Antwoord van SMARTSPORTER

Bedankt voor je positieve review Sophia. Heel veel plezier gewenst met de producten!

• B.Reinders
    Review voor SMARTSPORTER

Echt super leuk dat ze een gratis e-book bij de bestelling leveren! Producten werken verder ook allemaal naar behoren.

Antwoord van SMARTSPORTER

Goed om te horen dat je zo positief over ons bent B.Reinders. Heel veel plezier met het gratis E-book en de producten!

• Sarah
    Review voor SMARTSPORTER

Meerdere keren iets besteld hier en elke keer de producten goed ontvangen. De service is goed, de verzending snel en netjes en de producten komen overeen met de afbeeldingen. Top winkel!

Antwoord van SMARTSPORTER

Fijn om te horen dat je weer zo tevreden bent over onze service, levering en producten Sarah!

• Coen
    Review voor SMARTSPORTER

Meerdere producten hier besteld. Alles kwam netjes verpakt en op tijd binnen. prijs-kwaliteitverhouding is super!

Antwoord van SMARTSPORTER

Bedankt voor je positieve review Coen! Heel veel (sport) plezier gewenst!

• Hans
    Review voor SMARTSPORTER

Topproducten met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Antwoord van SMARTSPORTER

Goed om te horen dat je zo tevreden bent over ons Hans. Heel veel plezier gewenst met de producten!

• Sil schulten

Goede kwaliteit

Antwoord van SMARTSPORTER

Bedankt voor je positieve review Sil!

• Jeroempie
    Review voor SMARTSPORTER

Boksmachine?? Wat een gaaf ding man...
    Mogelijkheden zat!! Donders mooi!
    Fijn gergeld!!

Antwoord van SMARTSPORTER

Goed om te horen dat je zo positief bent over onze Music Boxing Machine. Heel veel succes en plezier gewenst!

• Bart.R
    Review voor SMARTSPORTER

Super snel en fijn geholpen door de klantenservice na een vraag over mijn bestelling. Ga hier zeker vaker bestellen!

Antwoord van SMARTSPORTER

Bedankt voor je positieve review Bart. Een snel en gespecialiseerd antwoord vinden we erg belangrijk. Heb je nog een vraag aarzel dan niet en stel ze, we zijn er om je te helpen!

• Jeroen
    Review voor SMARTSPORTER

Scherpe prijzen en ook nog met gratis verzending!

Antwoord van SMARTSPORTER

Beste Jeroen, bedankt voor je positieve review! Wij willen er inderdaad voor zorgen dat slim sporten zo betaalbaar mogelijk is voor iedereen!

• Max
    Geverifieerde klant van SMARTSPORTER

Music boxing machine besteld en werd netjes op de afgesproken tijd geleverd. Product heeft erg veel mogelijkheden en voelt kwalitatief sterk aan. Ik ben er super blij mee!

Antwoord van SMARTSPORTER

Goed om te horen dat je zo positief bent over onze Music Boxing Machine Max. Heel veel (sport) plezier gewenst!

• Ronja ten Barge
    Review voor SMARTSPORTER

Ik heb de draagbare blender voor mijn verjaardag gekregen. Echt een top cadeau! Hij werkt super en is mooi compact! Nu kan ik op werk genieten van verse smoothies en sappen!

Antwoord van SMARTSPORTER

Goed om te horen dat je zo positief bent over de Draagbare Blender Pro. Heel veel plezier en succes met je aankoop!

• Heidy.B
    Geverifieerde klant van SMARTSPORTER

Mooie producten met gratis levering en e-book. Ga hier zeker vaker bestellen!

Antwoord van SMARTSPORTER

Bedankt voor de positieve review Heidy. Heel veel plezier gewenst met de Draagbare Blender Pro!

• Renee
    Review voor SMARTSPORTER

Super goede service! Fijn en snel contact en een ruim productaanbod.

Antwoord van SMARTSPORTER

Bedankt Renee voor je positieve review. Wij wensen je heel veel plezier met de producten!

• Mariola
    Review voor SMARTSPORTER

Super fijne webshop dit, ze denken erg mee en hebben een leuk aanbod met producten die echt wat toevoegen aan je dagelijkse routines!

Antwoord van SMARTSPORTER

Goed om te horen dat je zo tevreden over onze webshop en service bent Mariola! Als je in de toekomst nog vragen hebt aarsel dan niet en stel ze!

• Thomas
    Review voor SMARTSPORTER

Super snelle levering! En zeer nette service!

Antwoord van SMARTSPORTER

Bedankt voor je positieve review Thomas. Heel veel plezier en succes met de producten!

• Hofstede
    Review voor SMARTSPORTER

Ik heb de ab wheel pro nu drie weken in huis en ik gebruik hem bijna iedere dag, het eerste resultaat is nu te zien. Twee centimeter buikomvang minder. Heel blij mee.

Antwoord van SMARTSPORTER

Goed om te horen dat je deze mooie resultaten hebt weten te behalen met de Ab Wheel Pro. Nog heel veel (sport) plezier gewenst!