Round music
-
Walter Vogelaar
Snelle levering, fijn dat het instrument een cosmetische en hardware check heeft gehad voorafgaand aan de levering, en een prima prijs.
-
Eric Posman
Snelle levering primaproduktenfaireprijs
-
L Hendrikse
Snelle service
-
Dan Mahieu
De goedkoopste zijn en snel leveren, prima bedrijf.
-
Perry Zonneveld
Telefonisch contact gezocht over het product. Werd vriendelijk en vakkundig te woord gestaan
-
Mr van Lingen
Goeie deal op het product en snelle levering.
-
Jozef Brzozowski
Snelle verzending, product zoals beschreven.Uitstekende klantenservice.
-
Han Baars
Top! Snel geleverd. Zeer tevreden over het product en Round music!
-
Colin R.
Bas perfect afgesteld en geweldige klanten service
-
Günter Asbeck
Alles perfekt, schnelle Lieferung, super Service!!
-
sonny knippenberg
Snelle levering - goed contact
-
James Croque
Zeer goed contact/ communicatie.
-
raymond van beek
Na bestelling in mei, zeer snel en correct geleverd, nadat de Sire S5 uit produktie was in september, tegen een zeer scherpe prijs. Prima roundmusic
-
Bert Stuivenberg
Alles perfect alleen de bezorging kan iets sneller
-
Marc
Gitaar zoals beloofd binnen een week bezorgd. Helaas niet de dag na de bestelling.
-
Ilona Driessen
Ziet er gaaf uit!
-
Chester Hernandez
Mooie prijzen en service
-
Carin
Heb retour 3 dagen geleden aangemeld maar nog niets gekregen. Had gehoopt op snelle reactie.
Na een zeer vriendelijk telefoontje opgelost! Dank je wel. -
Jonathan Dijkman
Prima levering goeie prijs goed verpakt!
-
Gerrit van der Weijde
Ik koop op jullie site een Ibanez TCM50 E/A talman maar ik krijg opgestuurd een Ibanez TCM50-VBS. Voor ik de aankoop deed heb ik verkooper gebeld of hij zeker nog op voorraad was waarbij de verkooper dat beaamde en zij dat de gitaar nagekeken en afgestemd zou worden. Toen ik de gitaar binnen kreeg stond de hals zo hol getroken dat als je tussen de 7" en de 10" fred de snaren aanliepen. Ik heb de gitaar opnieuw moeten laten afstemen wat mij weer 40 euro kosten. Je kan begrijpen dat ik niet zo blij was maar omdat ik aan de andre kant van Nederland woond heb ik het maar laten zitten. 1 pluspunt hij spelt nu wel erg lekker.
Antwoord van Round musicHoi Gerrit,
Wat jammer dat de gitaar niet goed is ontvangen. Helaas heb je dit niet bij ons gemeld, dan hadden wij dit met plezier opgelost. Wij laten namelijk gratis de gitaar terug naar onze winkel komen en lossen het op, maar in dit geval horen we het pas na de oplossing.
Nu hadden wij graag het probleem gratis voor je opgelost, maar hebben hier niet de kans voor gekregen. Verder hebben wij de gitaar zeker getest voor verzending, hiervoor zit er ook een blauwe kaart bij de gitaar. Het kan door verzending zijn gebeurt en ook hier zijn wij voor verzekerd, maar kunnen we nu ook geen aanspraak meer op doen, omdat er geen bewijs is en het probleem nu opgelost is.
De volgende keer raden we het aan om gelijk contact met ons op te nemen zodat wij het probleem kunnen oplossen. Dan had je nu kosteloos een afstelbeurt gekregen van ons.