Robotmeester

Robotmeester

Bekijk alle reviews en keurmerken van Robotmeester en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,2

• Vic Sanders
    Geverifieerde klant van Robotmeester

Goede service en snel contact

• MH
    Review voor Robotmeester

Prima service en goed toegankelijk indien er een probleem opgelost moet worden

• Hoe beoordeel je Robotmeester?

• mj

Geweldige service!

• Peter van Huenen
    Geverifieerde klant van Robotmeester

Wij hebben sinds kort een robot schoonmaak machine met dweilfunctie en we zijn erg tevreden.

• Martin Kuilder
    Geverifieerde klant van Robotmeester

Ik heb dweiltjes en filters besteld en zelfs iets meer ontvangen dankjewel

• M P Dernee

Super snel geleverd.
    Vindt het alleen ERG jammer dat de beschrijving NIET in het Nederlands is.
    Maar kon terug vallen op Tomas , die erg vriendelijk was en is👍

• Willy
    Review voor Robotmeester

Mijn heerlijk robot met dweilfunctie , dweilde niet meer. Ik bleek filter te moeten vervangen. Ben zo vriendelijk en vol geduld, met kennis geholpen! Hulde

• Erik
    Review voor Robotmeester

Goed bedrijf met een fijne after sale service. Klein probleempje met apparaat werd direct verholpen na WhatsApp contact.

• Larissa van den Berg

Hele fijne service

Hele fijne service! Nadat onze robot stofstuiger een storing had de volgende dag al een nieuwe in huis! Hele snelle reactie en een fijne klantenservice. Super blij met onze Robot stofzuiger en dweil.

• Ron Kabalt
    Geverifieerde klant van Robotmeester

Fijne en snelle levering. Super goed geadviseerd via de chatbox. Zijn erg blij met onze nieuwe hulp

• Gerrie Wessels

Snelle en goede sevice. Volgende apparaten komen ook van Thomas Robotmeester

• Sabine Di Fiore
    Geverifieerde klant van Robotmeester

Gemakkelijke website, goed prijzen, leuke artikelen. Mijn robot stofzuiger doet het heel goed 😊

• Vicky De Weghe
    Geverifieerde klant van Robotmeester

Snel geleverd , duidelijke informatie op de website , prima verpakt en snel opgestart. Wij zijn alleszins heel tevreden tot nu toe. Handleiding voor opstart en app zijn compact met de nodige tekeningen, zeer vlot verlopen ! Nu nog de stofzuiger zelf zijn werk laten doen , daar kan ik nog niet over oordelen

• Christel Michielsen
    Geverifieerde klant van Robotmeester

Zuigt goed, dweil moet ik nog wat gewoon worden. Maakt niet veel geluid bij het zuigen. Vind zijn huisstation niet zo goed. Tevreden met prijs/kwaliteit.

• Nicolle
    Geverifieerde klant van Robotmeester

Verkeerde robotstofzuiger geleverd. Totaal ander merk. Bedrijf slecht bereikbaar. Uiteindelijk kreeg ik geen excuses en probeerde hij me over te halen de verkeerde stofzuiger te laten houden terwijl die wat ik had besteld veel duurder was. Uiteindelijk zelf de foute robotstofzuiger terug gestuurd. Zelf verzendkosten extra moeten betalen en niet terug gekregen.. kreeg alleen te horen dat die wat ik had besteld niet meer op voorraad is. Op de website blijft staan dat de robotstofzuiger wel nog beschikbaar is. Slechte service !! En slecht bereikbaar.

• Martin Broeders

.....

• A. Hulzebos
    Geverifieerde klant van Robotmeester

Geen reactie op emails met vragen. Apparaat werkt vooralsnog naar behoren.

• Liesbeth
    Geverifieerde klant van Robotmeester

Reserveborstels besteld, filter erbij !

• Max
    Review voor Robotmeester

Persoonlijk contact gezocht met de verkoper. Na het doorgeven van mijn specifieke wensen, uitgekomen op de Neakasa N3. Deze mocht ik zelfs kosteloos uitproberen. Na uitvoerig testen tot de conclusie gekomen dat deze robot precies doet wat ik verwacht. Hij gaat efficiënt door de woning en weet precies waar hij nog niet is geweest. Als hij het hele plattegrond is af geweest, hij maakt namelijk zelf een scan van de woonruimte, en na het aangeven waar hij niet mag komen, bijvoorbeeld bij veel electrakabels, gaat hij terug naar zijn oplaadpunt en leegt automatisch zijn bakje. Ik verwacht 1 x per maand de stofzak te hoeven legen.
    De robot is via de Neakasa app zeer eenvoudig te bedienen. De zuigstand kan ik zelf bepalen, zo maakt hij minder lawaai dan andere robots, als ik deze op zacht zet.
    Na het testen was ik zeer tevreden met deze resultaten en berichte ik de verkoper, waarna we de koop verder rond hebben gemaakt.
    Robotmeesters is een betrouwbare site met een erg klantvriendelijke verkoper erachter.
    Bedankt Thomas!

• Anita Rymenants
    Geverifieerde klant van Robotmeester

Het is een geweldige robot stofzuiger met dweil functir