RetroPlaystationKopen.nl

RetroPlaystationKopen.nl

De allerleukste winkel voor al jouw video game nostalgie. Van de Playstation 1 tot de PS4 en van Battlefield tot Gran Turismo - wij sturen het allemaal met heel veel liefde naar je toe!
spelcomputers gamen videospelletjes
9,6

• Jurjen
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Goede service, snel afgehandeld, originele beantwoording van bestelling.

• Daisy
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Goeie prijs, product perfect in orde. Geweldige communicatie via e-mail. Zou alleen daarvoor al nog bestellen. Zeer originele emails, zeer amusant! Doe zo voort!

• Hoe beoordeel je RetroPlaystationKopen.nl?

• Lex
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Alles in goede staat bezorgd en alles werkt ook nog! Als vanouds weer Gran Turismo 6 splitscreen spelen alsof het weer 2013 is. Ik had twee keer na moeten denken met het weggooien van mijn oude PS3 twee jaar geleden, in de veronderstelling dat Gran Turismo 7 ook wel goed zou zijn ...

• Rich.
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Snelle levering , leuke benadering , zeer redelijke prijzen !

• Jean
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Correcte prijzen, snelle verzending en behulpzame helpdesk! Aanrader!

• Sakina
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Super snelle levering en hun mails zijn geweldig! We misten een kabel maar dat werd snel en netjes opgelost.
    Echt super blij met dit team. We zijn zeker voornemens vaker te bestellen hier.

• CN
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Eerste keer een besteling geplaats, en ik moet zeggen wat een snelle Service de volgende dag al in huis Toppie 👍

Nu zie ik dat ze bij mij om de hoek zitten een kleine 4km dat las ik pas later 😁
    Bij de volgende bestelling rij ik wel even langs, rij namelijk elektrische: een volle accu kost mij 0,30 Cent scheeld weer verzendkosten.

Top luitjes tot de volgende keer maar weer 🛵💨

CN

• Amber
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Niet alleen ging het bestellen en de verzending heel soepel, ik kreeg er een handgeschreven kaartje bij met een bedankje, super schattig en...retro. Het product was heel goed ingepakt zodat deze niet beschadigd zou raken en werkt helemaal perfect. Echt super blij.

• Elting

Prima werkende ps4 voor mooie prijs, vriendelijk bedrijf

• Merel
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Ik heb al meedere keren een bestelling geplaatst op de site en ben echt super tevreden! Alles is altijd perfecte qualiteit en natuurlijk is het ook altijd super leuk om een gepersonaliseerd kaartje te krijgen :)

• Nicole Velthuis
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Klantvriendelijke site, makkelijk te bestellen, snelle verzending en leuke berichtjes zowel de bevestigingsmail als een persoonlijk kaartje bij je bestelling

• Geerkens Davy

Alles inorde geweldige service thank you 😊 🙏

• Mahdi
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

The games were sent in excellent condition and they are working perfectly.

• Link
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Keurig netjes alles verpakt en ontvangen. Besteld en geleverd binnen 48 uur. En vooral belangrijk, ruime keuze. Voor ieder die op zoek is vindt het bij RetroPlayStation.👍

• Glen
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Hele goeie site heb er 13 spellen gekocht perongeluk mijn adres verkeerd geschreven en is terug ge bracht naar hun ze waren zo vriendelijk en hebben het operniew verzonden naar het goeie adres is heel snel toe gekomen en waneer ik het open dee hebben ze nog een kaartje gegeven dat ze blij zijn dat het goed is toegekoen games zijn in top conditie en zijn ook goedkoop raad deze site aan en als je stuurt en denkt dat je geen reactie hebt ontvangen kijk in je spam want garendeerd hebben ze ge antwoord 10/10 mij gaan ze er vaker terug zien bedankt team retro

• Annie
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Vlotte levering,binnen een dag in huis

• Diana
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Hele toffe artikelen die je snel in huis hebt en hun mails om je op de hoogte te houden zijn fenomenaal!

• ThomD
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Jullie zijn awesome, jullie site is top! Ga zo door!

• Emel
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

De cd's zijn gepolijst en als nieuw. Wij hebben er gebruik van gemaakt en waren zeer tevreden. Service en verzending waren erg snel. Mijn producten zijn veilig aangekomen. U doet u werk heel goed. Hartelijk dank

• Miche

Snel geleverd heel tevreden