ROBBshop.nl
-
G
Had 2 jaloezie Hue schakelaars opgehaald op adres van de ROBBshop. Helaas is de manier van Schakelen met de HUE bridge zeer omslachtig en heb beide schakelaars terug gebracht. Een dag later was het bedrag alweer gecrediteerd. Dat noem ik vertrouwen opbouwen met klanten. Ga zo door
-
René
De snelle levering is een feit, maar de service is ook bijzonder goed!
Ik had vorig jaar een waterslot van Woox gekocht. Daarmee was ik heel tevreden, totdat we dit jaar een nieuw netwerk kregen. Bij het koppelen hiermee ging het steevast fout. Na telefonische bijstand van Jip, besloot hij dat ik het product maar beter kon opsturen. In 2 dagen tijd, kreeg al de melding dat ik een nieuwe opgestuurd zou krijgen. Gewoonweg top!!
Hartelijk dank hiervoor. -
Hoe beoordeel je ROBBshop.nl?
-
Jurgen
Winkelmandje vol maar kan geen bestelling doorvoeren.
Er is op geen enkele manier contact te maken met de helpdesk (niet via mail helpdesk of via telefoon)
De contact uren die weergegeven worden op de website komen helemaal niet overeen met de werkelijkheid.
Telefonisch enkel bereikbaar van 11u tot 12u en van 12u30 tot 16u.
Na 10 minuten bandopnemer wordt de lijn automatisch onderbroken, keer op keer op keer...
Op deze manier is het niet mogelijk om support te vragen of een grote bestelling aan te vragen.
...
Blijkbaar wordt er op een slechte review sneller geantwoord dan op je mails of telefoontjes.
...
Na lang aanhouden toch iemand (vriendelijk) aan de lijn gekregen. Uiteindelijk verder geholpen en net op tijd verzonden om nog dezelfde dag de deur uit te gaan. Dus eind goed, al goed...
Antwoord van ROBBshop.nlDag Jurgen,
Vanwege een drukke periode en het wegvallen van een van onze collega's hebben wij momenteel de tijden van de telefoon aangepast, hiervoor vragen wij het begrip van onze klanten. Wij doen onze uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk te hekoen en tevreden te houden. Ik zie dat wij jou op al jouw vragen binnen 24 uur hebben geholpen en dat je uiteindelijk alsnog bij ons hebt besteld, dus succes daarmee! -
Ian
I completely gutted my house of all infrastructure. I wanted a modern eco home with great home automation. As an IT guy, I thought this would be easy but finding good advice was a major challenge. Luckily I found ROBBshop and their advice was perfect. It was so good that my wife agreed to the whole project. Happy wife = Happy life. I would not hesitate to recommend ROBBshop to others.
-
Geen
De producten (Trust Zigbee) werkten niet goed in combinatie met Klikaanklikuit (ICS-2000). In overleg netjes de producten teruggestuurd (een aardig persoon) en het merk Innr gekocht, echter dit werkt helaas ook niet naar behoren. Wel netjes mijn geld terug gekregen (Sorry voor het misverstand). Nieuwe kans, ik ga het nu proberen om het met een Homey pro (2023) te laten werken.
Antwoord van ROBBshop.nlInderdaad jammer dat de combinatie niet werkte voor jou. Even iets rechtzetten: de reden dat je een "partially" refund op jouw order gekregen hebt, is omdat je ook nog een ander product bij die bestelling had gedaan en deze heb je gehouden. Dus vandaar wellicht de verwarring. Je hebt gewoon het volledige bedrag terug gekregen voor de producten, die je terug gestuurd hebt :-)
-
Edwin
Levert zeer snel, bij tijdige bestelling zelfs de zelfde dag nog. Personeel is uiterst bekwaam.
-
Guy Adriaens
goede service met erg bekwaam personeel dat altijd klaar staat om de juiste ondersteuning te bieden!
-
Peter Jager
We wilde al een tijdje elektrische duo rolgordijnen aanschaffen in plaats van onze huidige Veneta handbediende duo rolgordijnen. Geïnspireerd door een filmpje wat we op YouTube tegenkwamen waar de gordijnen elektrisch werden gemaakt met behulp van onderdelen die door Robbshop werden geleverd. Die hebben alle tijd genomen om ons van het gevraagde te voorzien. De communicatie met Rob en zijn personeel is zeer prettig verlopen en heeft d.m.v. zijn 3d printer alle benodigde adapters en zijkappen verzorgd. Levert een topservice en zal daar graag als ik weer wat nodig heb als eerste gaan kijken.
-
Wim Haanstra
Begin deze maand heb ik een 'Zigbee inbouwschakelaar` besteld bij Robbshop. Aangezien er 2 versies van deze inbouwschakelaar zijn, heb ik er goed op gelet dat ik daadwerkelijk de versie bestelde die ik nodig had. Het gaat om de versie voor normale schakelaars, in plaats van de versie voor pulsdrukkers. De website specificeert dit nogmaals in de beschrijving van het product, goed opletten dus.
Ik krijg het product binnen en bij het uitpakken valt het me op dat er netjes op de verpakking staat dat ik de versie voor pulsdrukkers heb ontvangen. Helaas de verkeerde versie dus.
Ik heb via de website een retour aangemaakt, daarbij aangegeven dat ik inderdaad het verkeerde product heb ontvangen en ik krijg netjes een link voor een routerlabel. Dit is allemaal netjes en prima verlopen.
Na een paar dagen na het retourneren krijg ik een mail van Robbshop dat ze het product getest hebben er in de verpakking toch het juiste product zat. Ik zou het volgens hun email wel verkeerd aangesloten hebben. Ik heb het product helemaal niet aangesloten, aangezien het verkeerde product geleverd zou zijn.
Schijnbaar zijn het allemaal dezelfde producten, alleen krijgen ze een andere software/configuratie er op geladen. Ze geven aan dat ze het product wel in hetzelfde doosje houden.
Daarbij krijg ik de opmerking dat wanneer ik het product retour wil ontvangen, ik even de verzendkosten (van 8.95?) kan betalen en dan krijg ik mijn product weer retour.
Ik heb aangegeven dat ik dit een rare manier van werken vind en dan krijg ik het voorstel dat ik de helft van de retourkosten kan betalen. Nog steeds een beetje raar, aangezien ik echt niet snap hoe ik had kunnen ruiken dat dit het juiste product is (aangezien ze zelf ook moeten testen welke versie het is, in plaats van dat het netjes op de verpakking staat).Antwoord van ROBBshop.nlBeste Wim,
helaas is dit alles een miscommunicatie over wat er op het doosje staat. Er staat "mogelijk te bedienen met een pulsdrukker". Je hebt hierdoor gedacht dat dit een pulsdrukker-versie was en deze meteen aangemeld voor een retour, terwijl de juiste module wel in het doosje zat. Na jouw aanmelding voor retour dachten we dat we misschien een fout in het programmeren hadden gemaakt, wat niet zo bleek te zijn na het testen. Vandaar in eerste instantie de retourkosten, wat onze procedure is als een retour niet correct blijkt. Na ons mailcontact bleek dat de tekst op de verpakking voor verwarring heeft gezorgd. We hebben jouw reactie meteen ter harte genomen en gaan dit duidelijker aangeven bij het product. En uiteraard hebben we de betaalde retourkosten gecrediteerd. We willen graag scherp gehouden worden door onze klanten. Daarom nogmaals bedankt voor het signaal! -
Ed
Ben hier binnengelopen voor een alarm rob had gelukkig tijd en heeft goed geholpen, spullen meegenomen en 't werkt perfect, kom hier zeker terug voor uitbereiding
-
Peter
Prima spul en zorgvuldige levering.
-
AW
Super service, snelle levering. Goede klantenservice. Er liep wat mis tijdens het bestellen maar dat is perfect opgelost door Robbshop.
-
Lennard Warnaar
Goede service. Uitgebreid aanbod. Duidelijke informatie.
-
Lars
Zeer kundige en vriendelijke medewerkers. Zwave product besteld wat na paar dagen defect leek. RMA aangevraagd en na opsturen via post binnen 2 dagen een compleet nieuwe module in huis. Top service en absolute aanrader.
-
Bas Nix
Uitstekende service. Meteen teruggebeld toen ik technische vragen had.
Met teamviewer meteen geholpen. Werkte perfect.
weer het een en ander bijgeleerd.
Top!! -
John
Al meerdere keren z-wave apparatuur besteld.
Alles prima geregeld bij deze webwinkel.
Ik kan RobbShop zeker aanbevelen. -
Alex Nauta
Bij Robbshop een domotica setje besteld (Vera Edge en wat verschillende modules om te testen). Helaas bleek één artikel achteraf niet op voorraad, maar na contact te hebben gehad via de chat en telefoon met Rob en Luuk was het snel opgelost, en is het product gecrediteerd en heb ik het bedrag terugontvangen. De rest is netjes verpakt verzonden, en de hele set draait ondertussen hier in huis, mede ook dankzij de vele info op hun site.
Ik zou hier zeker weer kopen! -
Ben
Retouren worden niet correct afgehandeld.
Robbshop houdt zich niet aan de wettelijk verplichte 14 dagen zichttermijn.
Bij retour aanvraag moet RMA aangevraagd worden. Zonder reden en op oneigenlijke gronden wordt in principe een retour geweigerd.
Als een RMA geaccepteerd wordt en een artikel retour gezonden is ontvang je een bevestiging voor ontvangst.
Creditering van betaald bedrag blijft uit!
Hiervoor moet je meerdere pogingen doen om je geld terug te krijgen.
Kortom, nazorg is slecht.
Wel moet gezeg dat bestellingen snel worden uitgeleverd en telefonische ondersteuning prima is. -
Henri
Fijne service
-
van Pinxteren
ROBBshop echt een aanrader en een betrouwbare partner in zaken doen.
Ik had een specifieke vraag over een Z-wave repeater in combinatie met de slimme thermostaat Toon van Eneco. De communicatie tussen de meter en de thermostaat viel af en toe weg.
De vraag kon niet met 100% zekerheid beantwoord worden en dan is deze shop helemaal niet beroerd om, in goed overleg, de proef op de som te nemen en een tussenstekker te verstrekken en uit te laten proberen zonder aankoop verplichting.
Dat is natuurlijk helemaal supper. 3 woorden zijn hier dan ook op zijn plaats:
ZEER GOEDE SERVICE!