QWERTY-TECH.
-
Hester Aarninkhoff
Goede en snelle service. Elke stap werd gecommuniceerd en overlegd. Zeer tevreden.
-
Maud Reugebrink
snelle levering, goed product
-
Hoe beoordeel je QWERTY-TECH.?
-
Rocco
Hardwerkend en betrouwbaar bedrijf, goede service en er worden oplossingen gezocht bij problemen als je ze daarvan op de hoogte stelt. Zeker een aanrader! 👍🏼
-
Henk Roggeveen
Prima geregeld
-
Scenografie de boer joost de boer
Snel!
-
BS
Excellente service, vriendelijke medewerkers! Een aanrader!!
-
Bettina Harmsen
vlot geleverd
-
Monika Wieczorek
Op dit moment ben ik tevreden.
-
Francesco Rigoni
Perfect product
-
Tudor Nechiti
Nice and prompt service!
-
Willem van der Hoeven
Goede snelle service, vriendelijk en behulpzaam personeel, prima prijzen
-
Cora
Mooie prijs en goede kwaliteit geleverd. keurig en zorgvuldig verpakt en snelle levering!
-
Jan Stroobach
Laptop opgehaald in Assendelft en allervriendelijkst geholpen door eigenaar.
-
Marcel Kooijman
Mooie en duidelijke webshop. Je kan de verschillende notebooks goed vergelijken. Uiteindelijk een keuze gemaakt. Twee dagen later binnen, de notebook is kant en klaar geïnstalleerd, alleen je eigen account erop zetten en klaar ben je. Mooi ook dat ze de notebooks een nieuw leven geven. Hij ziet er uit en voelt als nieuw. Ik kan iedereen aanraden om hier een refurbished notebook te kopen.
-
Sjaak Westdijk
Goede service, netjes up2date gehouden over de voortgang
-
Karin De Rooij
De laptop die ik had besteld had vanaf de eerste dag dat het scherm steeds uitviel. Ter reparatie teruggestuurd. Na 5!! weken teruggekregen, met, vanaf dag 1, precies hetzelfde probleem. Dat vond ik al danig teleurstellend. Om de tijd te overbruggen voor de volgende reparatie, danwel toesturen van een nieuwe laptop, heb ik, na enig aandringen, een leenlaptop toegestuurd gekregen. Wat blijkt? De 'e" en de 'd" van het toetsenbord doen het niet dus ik kon er niets mee (hoeveel nederlandse woorden bestaan er zonder ofwel een 'e' ofwel een 'd')? Wederom klantenservice gebeld en mijn geld teruggevraagd. Dat, zonder enig verzet en snel, weer op mijn rekening gestort gekregen. Ik moet zeggen dat Osman van klantenservice zijn best heeft gedaan maar ik ben totaal niet onder de indruk van de technische dienst, voor het verzenden van een laptop met problemen, het na vijf!! weken terugsturen van de laptop met precies hetzelfde mankement en vervolgens de leenlaptop niet goed testen voor t versturen. Mijn vertrouwen is tot het nulpunt gedaald.
Antwoord van QWERTY-TECH.Beste Karin,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over je ervaringen. We willen allereerst onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die je hebt ondervonden. Dit is absoluut niet de service die je van ons mag verwachten, en ik begrijp volkomen dat je vertrouwen in ons is gedaald na deze situatie.
Het is teleurstellend om te horen dat de oorspronkelijke reparatie niet succesvol was en dat de leenlaptop ook problemen vertoonde. Dit had zeker niet mogen gebeuren. Hoewel we blij zijn dat je tevreden was over de snelle terugbetaling, erkennen we dat het hele proces verre van optimaal is verlopen.
Wat betreft de technische dienst en de problemen met de apparatuur die naar jou zijn verzonden: ik zal dit intern verder onderzoeken en bespreken om ervoor te zorgen dat dergelijke fouten in de toekomst worden voorkomen. Het is onze prioriteit om herhaling van deze situatie te vermijden, zowel voor jou als voor andere klanten.
Nogmaals onze oprechte excuses voor deze vervelende ervaring. We stellen jouw feedback zeer op prijs en gaan er alles aan doen om onze service te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Lupcho
Klantenservice Qwerty Tech -
Edin Bascelija
Super fast
Thanks -
Harco Stavasius
snel geholpen met de aanvullende vraag en top geregeld
-
Alvaro Gianoncelli
Top service ik laat meer weten voor de inkoopt
-
Michel Plaisier
Goede prijs en snel geholpend door support.