QWERTY-TECH.

QWERTY-TECH.

Wij zijn gespecialiseerd in refurbished Lenovo Thinkpad laptops. Door onze specialisatie kunnen we een garantieperiode verlenen tot 4 jaar. Er is altijd een inruilmogelijkheid van je oude laptop, die je bij ons hebt aangeschaft. Heb je een klacht? Graag melden via info@qwerty-tech.nl. Wij lossen dat graag op, ben je blij met de laptop? Dan zien wij dat graag terug! Wij zetten WebWinkelKeur in om zoveel mogelijk klachten op te lossen, dat is zichtbaar aan de reviews die wij hebben!
9,5
Filter 796 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 501 met beschrijving

• Colette Vd Vleuten
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Snelle levering en product is precies zoals in de beschrijving.

• PF

Great Value!

• Hoe beoordeel je QWERTY-TECH.?

• vTunen
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Laptop Opgehaald in de winkel, aardige gasten met kennis van zaken

• Ansgar
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Perfect, voldoet aan de beschrijving.

• C E
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Thinkpad zag er smetteloos uit. Wel even gedoe met wifi installeren maar toch nog wel redelijk snel gelukt. Prima laptop voor een redelijke prijs en snel geleverd. Bezorging volgende dag geldt alleen als je hem afhaalt bij een Post nl punt.

• Marja Smit
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Goede prijs voor een refurbished Lenovo Thinkpad inclusief oplader. De levering was één dag later, maar dat werd duidelijk gecommuniceerd, prima. De Lenovo Thinkpad was zelfs al opgeladen!

• Kjeld van Druten
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Laptop ontvangen, geen tekorten aan opgemerkt, goede verpakking ook

• Jaap Vink
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Derde laptop inmiddels, prima service, echter stop met PostNL, die zorgen voor veel gezeur bij de aflevering. Sowieso zijn ze dagen te laat (ik kreeg mijn laptop bijna een week na de bestelling) en ze stoppen voor mijn huis om vervolgens zonder uit te stappen weer doorrijden.

Antwoord van QWERTY-TECH.

oi Jaap,

Bedankt voor je positieve review en dat je voor de derde keer voor ons hebt gekozen! Het spijt me te horen dat de levering via PostNL niet naar wens is verlopen. We nemen je feedback serieus en zullen dit zeker doorgeven.

Wat betreft de keuze voor PostNL: we begrijpen je frustratie en willen graag toelichten waarom we met hen samenwerken. We hebben in het verleden met verschillende bezorgdiensten gewerkt, maar helaas hebben ze allemaal hun eigen uitdagingen. Op basis van onze ervaringen blijkt PostNL over het algemeen betrouwbaarder te zijn dan andere partijen zoals DHL, waar pakketten soms al in het depot zoekraken.

We kiezen ervoor om alles verzekerd en aangetekend te verzenden om het risico zo klein mogelijk te maken, hoewel we ook begrijpen dat het systeem niet perfect is. We waarderen je geduld en blijven ons inzetten om de best mogelijke service te bieden.

Nogmaals bedankt voor je feedback en we zullen ons best doen om bij toekomstige bestellingen je ervaring te verbeteren.

Lupcho

• Henk de Boer
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Mooie laptop gekocht die als nieuw is.

• Lilian
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Snelle service. Helaas bleek er bij controle (door Qwerty-tech zelf) iets mis met de bestelde laptop. Oplossing was een nog betere laptop dan ik zelf had uitgekozen, prima en ook nog supersnel opgelost. Laptop ziet er ook keurig uit, uitstekend is in mijn ogen zo goed als nieuw - nog niets aan de laptop kunnen ontdekken!
    Absoluut een aanrader voor een volgende keer.

• hartog de Bruin
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Geweldige service, lenova thinkpad yoga x1 klasse uitstekend zag er zo goed als nieuw uit. Goed geholpen door service medewerker. Vergeten muis mee te sturen, na telefonisch overleg geen probleem, volgende dag al in huis

Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Alles volgens de verwachting, heel blij mee. Volgende keer zoek ik bij Qwerty Tech voor een refurbished laptop van Lenovo thinkpad

Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Snelle levering nu nog uittesten maar ziet er goed uit bij 1e oogopslag.

• Edo Barens
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Goede service, snelle levering. Nu afwachten of de kwaliteit goed is. 1eindruk is goed.

• Frans Schilder
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Laptop in zeer goede staat, netjes verzonden, en de updates over verzending waren prima.

Perfect

• Abdeslam Amenzou
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Goede service. Erg hulpzaam. De produkt die ik gekocht ziet er goed uit en werkt perfect. Bedankt Osman en the crew....

• Rob Borger
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Snelle levering en product werkt naar behoren

• henk kamphuis

goed

• Robert
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

De service is goed. komen hun afspraken na. Wat altijd moeilijk is bij refurbished producen de kwaliteit beoordeling en de verwachting van de klant. In mijn geval goed beoordeeld door Qwertytech is bij mijn beoordeling nog geen matig. Volgende keer alleen voor uitstekend gaan dan maar.