PopsPortal

PopsPortal

Wij zijn Mike en Dane, gebroeders Bakker. Samenwerkend met PopsPortal en voorheen met Duo Commerce . We zijn net als jij enthousiast om funko's te verzamelen.

Wil jij de allernieuwste Funko Pop kopen? Check de shop. Ruim Assortiment ✓ Snelle levering ✓ Goede prijzen ✓ Perfecte klantenservice ✓
8,7

• Kevin Petré
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Bestelling was niet compleet.

• Levi Jager

Super producten

• Hoe beoordeel je PopsPortal?

• Lee
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Great price and fast delivery.

• Peter Einfeld

Top snelle verzending Top protector

• Johan
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Prima afhandeling en ook snelle reactie op de vooraf gestelde vraag.

• Djamil Tadros

Top service, snelle levering

• Demis
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Goede site duidelijke fotos en nette prijzen en ook nog snelle verzending. Ga zeker nog een keer bestellen.

• Jacqueline Van den Berg
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Snelle levering en geweldig ingepakt

• Paulien Keijmel
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Eerst gebeld met wat vragen. Heel vriendelijk te woord gestaan. Toen besteld en ik kreeg het artikel heel snel. Prima zaak dus!

• Chiara
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Mijn funko pops kwamen beschadigd aan. Erg zonde zeker aangezien het ook om een exclusive gaat. Kwam uiteindelijk nadat ik zelf behoorlijk wat moeite heb gestoken in een oplossing een redelijke oplossing. Zou in het vervolg hier niet meer bestellen.

• Soraya Sol
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Beetje voorzichtig bestelde we back orders, deze werden op de dag af netjes geleverd!
    Alles is super netjes verpakt.
    Deze webshop is een aanrader.

• Sebas Assink
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Goed verpakt en alles op tijd geleverd, kom zeker terug voor meer

• Ellen Bekooy

• Lorenzo Bracke

Heel goede service

• Rogier van der Pluijm
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Goede Funko shop. Altijd goed verzorgd en top service. Altijd goed verpakt en super klantenservice. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

• M Meertens
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Goed ingepakt. Duidelijke omschrijvingen. Soms lang wachten, maar ook dat staat duidelijk aangegeven. Enigste wat anders zou kunnen is, iets duidelijker welke bestelling er onder weg is. Aangezien we er vaak meerdere hebben staan. Zal wel een ordernummer bij staan, maar soms net iets handiger om ook meteen dan de order zelf, even, in het kort, te zien. Dat je weet om welke order het gaat. Verder super. Ook de communicatie via de telefoon is top. Kopen graag bij jullie. Is allemaal voor mijn zoon. Ik ga de poppen niet beoordelen. Wetende dat mijn zoon er blij mee is, dus hij zal ze wel 5 sterren geven. Dikke pluim voor jullie

• Marco

Perfect

• Timothy Meeus

Goeie service

• M
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Meerdere keren besteld. Altijd goed verpakt, en snel geleverd.

• Calvin Nelemans
    Geverifieerde klant van PopsPortal

1e keer bij Popsportal. Bestelling geplaatst kon niet annuleren. Niks stond vermeld bij het aanklikken en kopen van het product. Dit heb ik via de mail aangegeven. Ineens kon het wel geannuleerd worden en kreeg ik winkeltegoed(op aangeven) toch vervolgens na 10 dagen bestelling toch verstuurd, en winkel te goed ongeldig. Maar qua stukje service betreft deze bestelling had ik iets meer verwacht! Kwaliteit verder goed en goed verpakt.