PopsPortal

PopsPortal

Wij zijn Mike en Dane, gebroeders Bakker. Samenwerkend met PopsPortal en voorheen met Duo Commerce . We zijn net als jij enthousiast om funko's te verzamelen.

Wil jij de allernieuwste Funko Pop kopen? Check de shop. Ruim Assortiment ✓ Snelle levering ✓ Goede prijzen ✓ Perfecte klantenservice ✓
8,9
1.251 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 722 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • A.
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Vlotte verzending

  • Wendy vd W.
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Duidelijke site, snelle levering (2 dagen na geplaatste bestelling. Tijdens de kerstperiode. Funko's goed en stevig verpakt. Super tevreden over hoe mn eerste bestelling is gegaan.👍

  • Hoe beoordeel je PopsPortal?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Niels de Boer
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Tevreden met de poppen, maar hele lange levertijd en belofte om 1 pop uit andere uitgestelde levering die wel beschikbaar was toe te voegen aan deze levering en is niet gebeurd. Zou netjes zijn om deze dan wel alsnog na te sturen ipv dan mea culpa te zeggen en toch weer in de wachtrij te laten belanden van die andere levering.

    Antwoord van PopsPortal

    Hi Niels,

    Hartelijk dank voor uw feedback. Wij begrijpen dat het vervelend is dat de pop niet aan uw levering is toegevoegd en betreuren deze vergissing enorm. Onze intentie is altijd om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, en we bieden de service om pre-orders samen te voegen met andere bestellingen gratis aan als extra service.

    We willen u echter graag informeren dat dit een aanvullende service is die wij de klant bieden en geen verplichting voor ons is. Het kan helaas voorkomen dat er menselijke fouten worden gemaakt, zoals in dit geval. Wij bieden hiervoor onze oprechte excuses aan.

    Wat betreft de langere levertijden begrijpen wij volledig dat dit frustrerend kan zijn. Helaas liggen deze pre-order en leveringstermijnen buiten onze controle, aangezien wij afhankelijk zijn van externe partijen. Dit is iets waar wij zelf ook tegenaan lopen, en wij waarderen uw geduld en begrip hierin.

    Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen op uw begrip voor deze situatie en verzekeren u dat we er alles aan doen om de service die u van ons gewend bent te blijven bieden.

  • Addy Jackson
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Snelle levering, aantrekkelijke prijzen, goeie service. Echt een topsite!

  • Tammo
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Snel, goed en super.

  • Céline
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Top service, had mijn product gepreordered een tijd geleden en het was een leuke verrassing dat deze opeens binnenkwam met de post. Product ziet er geweldig uit!

  • Bernadette Dorme
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Goeie service . Net en Vlotte levering.

  • Jeremy Wijnbergen
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Is en blijft de beste Funko pop website van Nederland ik ben er heel blij mee met mijn 2 nieuwe Funko's had eigenlijk 4 verwacht aar dat geeft niet ik vind ze ergens anders maar nog steeds heel erg bedankt Popsportal

  • Robert Hulzebos
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Uitstekend en veilig ingepakt zoals altijd. Heel fijn.

  • Wilson
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Een mooie ervaring met betrekking tot het bestellen en de verzending. De Funko Pops werden doos in doos verstuurd, echt top!

  • Stefan De Rooij
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Fantastische service! Ook als het even niet mee zit bij de productie.

  • Tom Wijsman
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    ik heb drie poppen besteld 1 daar van is een pr order nou komt hij pas 06-2025 maar de andere 2 poppen kunnen alleen tegen dubbelen verzendkosten verstuurd worden jammer.

  • Jan
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Pre order gedaan. 7 maanden gewacht en niks ontvangen. Toch maar gebeld en geld terug gehad. Vreemd dat ik er zelf achteraan moet gaan

    Antwoord van PopsPortal

    Beste Bens,

    Jammer dat je teleurgesteld bent. Toen je belde, hielpen we je direct zonder wachtrij en ontdekten we terplekke dat het product niet meer geproduceerd wordt. We annuleerden je bestelling en stortten direct je geld terug. Door jouw telefoontje hoorde je dit nieuws eerder dan gepland; normaal hadden we je óók gewoon geïnformeerd na de controle die plaats vind vanuit ons nadat de oorspronkelijke ETA is verlopen die bij je bestelling bekend was.

    Je 1-ster beoordeling verbaast ons, omdat je tijdens ons vriendelijke gesprek geen kritiek uitte. We hopen dat je onze snelle service en oplossing in je beoordeling wilt meenemen.

    Met vriendelijke groet,
    Dane
    PopsPortal

  • Pilar Alvarez
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Contact is zeer prettig verlopen. De zendig netjes aangekomen. Erg tevreden!!!!

  • BJG
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Goed, goede verzending

  • David Artiges
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Livraison rapide et efficace

  • Patrick van den Barg
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Goede service

  • Nicole
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Betrouwbare shop. Ze verzenden altijd snel en zorgvuldig. Aanrader!

  • Jeroen Janssen
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Dwight is niet binnen gekomen ik wacht nog steeds hierop. Ik heb al een mail gestuurd nog steeds geen reactie...

    Antwoord van PopsPortal

    Beste Jeroen,

    We hebben je op maandag 2 december 2024 om 10:23 al per e-mail geïnformeerd over dit onderwerp. Helaas is de productie van de Funko Pop! Movies: The Office - Dwight As Elf #905 stopgezet, en is de geplande herproductie geannuleerd. Hierdoor kunnen we dit artikel helaas niet meer leveren.

    In diezelfde e-mail hebben we je de volgende opties aangeboden:

    Volledige terugbetaling: We storten het volledige aankoopbedrag van het geannuleerde product terug op je rekening.
    Shoptegoed: Kies je hiervoor, dan ontvang je 100% van het aankoopbedrag, plus 20% extra als coulance. Hiermee kun je een ander artikel uit ons assortiment kiezen.

    We vinden het jammer dat je ons met een 1-ster hebt beoordeeld, ondanks dat we je netjes hebben geïnformeerd en passende oplossingen hebben aangeboden. De beslissing van Funko om de productie te stoppen ligt geheel buiten onze invloed, maar we hebben ons best gedaan als derde partij om je alsnog tegemoet te komen.

    Je kunt reageren op dit mailtje met wat je voorkeur heeft als oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Dane

  • Simme Vaanholt
    Geverifieerde klant van PopsPortal

    Ik had voor de rest geen vragen, maar het was er al super snel