Plissetotaal.nl
-
Thomas
Wat een teleurstellende ervaring met Plissetotaal.nl. Na mijn bestelling kreeg ik geen bevestigingsmail, waardoor ik meerdere keren contact heb gezocht. Helaas is dit bedrijf compleet onbereikbaar: geen telefoonnummer op de website en mijn e-mails werden genegeerd. Na veel speurwerk vond ik een nummer van een bovenliggend bedrijf, maar daar kreeg ik slechts halve antwoorden en geen hulp.
De levering was al even schandalig. Pakketten werden zonder aan te bellen buiten neergezet, waar ze makkelijk gestolen of beschadigd hadden kunnen raken. Bij het openen bleek dat de kleuren niet klopten (frame had wit moeten zijn) en het product paste niet, ondanks eerdere toezeggingen dat het geschikt zou zijn voor mijn situatie.
Foto’s gestuurd en opnieuw contact gezocht, maar wederom geen reactie. Dit bedrijf lijkt het totaal niet serieus te nemen. Retourneren of geld terug krijgen? Vergeet het maar!
Advies: Koop hier NIET. Bespaar jezelf frustratie en zoek een betrouwbare leverancier. Dit bedrijf heeft geen enkel respect voor klanten.
⭐ (als ik nul sterren kon geven, had ik dat gedaan)Antwoord van Plissetotaal.nlBeste Thomas, volgens onze gegevens heeft u een bestelling gedaan voor een product waarbij rekening wordt gehouden met een ventilatierooster dat op het glas zit. Vervolgens heeft u aangegeven dat het product niet overeenkomstig op het rooster zou passen, met als reden dat u een ander soort rooster heeft als besproken. Het product is daarop volgens afspraak gemaakt en afgeleverd, conform uw bestelling. Uiteraard betreuren we dat het product niet naar wens is. U zou een ander rooster kunnen plaatsen zodat het stokje of pinnetje niet meer in de weg zit.
-
Ivo
Aardige site, maar na bestelling is het volledige radiostilte, zelfs geen bevestiging dus het wekt de indruk dat de bestelling gefaald is. Vervolgens heb ik proberen te informeren naar de status maar geen response. Een maand of 2 later, tijdens mijn vakantie plots verrast met een mail dat hij geleverd was, de hor heeft vervolgens ruim 3 weken voor mijn deur gestaan.
Bij thuiskomst gezien dat de hor niet conform de bestelling was. Sindsdien langs meerdere wegen geprobeerd in contact te komen, alles tevergeefs.Antwoord van Plissetotaal.nlBeste Ivo, helaas hebben wijzelf nooit mail van u mogen ontvangen. De bestelling is volgens de leverancier geleverd zoals ook door u besteld is. Mochten de opgegeven maten niet overeenkomen met het ontvangen product, verzoeken we u om te mailen naar info@plissetotaal.nl met een omschrijving van de afwijking die u geconstateerd heeft zodat we dit kunnen oplossen.
-
Hoe beoordeel je Plissetotaal.nl?
-
Robbe
Ik heb 2 maanden geleden een bestelling gedaan van bijna 400 euro, maar nog steeds niets ontvangen. Op mails wordt er niet geantwoord. Kunnen jullie alstublieft dringend contact opnemen met mij?
-
Laksmie
Na de plaatsing van de review heb ik reactie ontvangen over mijn bestelling. Inclusief de bevestiging en leverdatum. Na deze communicatie is de ervaring naar tevredenheid
-
Fred
Heb een plisse rolhor voor een draaikiepraam besteld. Bestelproces en levering ging prima. Helaas kon het raam niet dicht met de hor erin terwijl op de site staat dat het geschikt is voor ieder type draaikiepraam. Via de link gevraagd of het bedrijf contact wilde opnemen omdat het (wettelijk verplichte) telefoonnummer niet op de site staat. Hier werd niet op gereageerd waarna ik het nogmaals via het info adres heb geprobeerd. Ik werd hierna direct terug gebeld en een goed gesprek gehad waarin ik het probleem heb uitgelegd en gevraagd of hier een oplossing voor bestaat. Deze persoon zou e.e.a. bij de technische dienst navragen en terugbellen. Na een week zelf teruggebeld maar werd niet opgenomen en kon ook geen bericht inspreken. Daarna via de mail weer geprobeerd en nogmaals cia de telefoon. Nu na ruim 2 weken nog steeds niets gehoord. Heb het fatsoen om even terug te bellen ook al kan het probleem niet opgelost worden, nee is ook een antwoord.
Zit nu met een hor die als inzethor gebruikt wordt en steeds verwijderd moet worden als het raam dicht gaat.
Helaas een gemiste kans voor dit bedrijf. -
Eric
snelle levering van goeie horren
-
Robin
Communicatie is een verbeterpunt.
Ik probeerde op alle manieren informatie te krijgen over mijn bestelling, DIT GING NIET
Alle contact gegevens op de site zijn fake, telefoon nummer is afgesloten voor de whatsapp en mails worden gewoon weg niet beantwoord.
NA CONTACT MET HET OVERKAPPENDE BEDRIJF GEHAD TE HEBBEN NADAT DEZE REVIEW GELEZEN WAS IS DE VERZENDING BESPROKEN
HELAAS WERD ER ACHTERAF NIET OP MIJN ADRES BEZORGD (WADDENEILANDEN) WAT NIET AANGEGEVEN WAS OP DE SITE.
EN MOEST IKZELF EEN 20KM REIZEN MET DE BENODIGDE KOSTEN INCL BOOTREIS.
het geleverde product was uitstekend.
Paste op de milimeter nauwkeurig.
ik had plannen buiten de horren ook plisse te bestellen.......ik zal er door mijn huidige ervaring niet nog een keer bestellen simpelweg te moeilijk en omslachtig met teveel onzekerheden.
Maar de horren nogmaals perfect.....Antwoord van Plissetotaal.nlBeste Robin,
uw bestelling wordt volgens onze gegevens in week 33 afgeleverd bij u. U bent uw geld dus niet kwijt, en dit is volgens mij ook binnen de gestelde levertijd, zoals zojuist persoonlijk met u besproken is.
Het niet werkende nummer heb ik verwijderd en na de vakantie zal er een ander telefoonnummer staan. Het zou fijn zijn als deze review aangepast kan worden?
Ervan uitgaande u hiermee van dienst te zijn geweest,
en met vriendelijke groet,
Erwin -
J. Thielen
Na bestelling geen bericht meer gehad over de status van de bestelling. Uiteindelijk werd de bestelling na 4 weken geleverd. Product past prima in het kozijn echter bleek het gaas rondom niet overal fatsoenlijk vast gemaakt te zijn (los op een lengte van 8 cm).
Update: Plissee Totaal heeft vervangende horren gestuurd, ditmaal in goede orde en naar wens. Ik ben uiteindelijk tevreden. Echter de communicatie blijft voor mij een minpunt.Antwoord van Plissetotaal.nlBeste Jeroen, Ik heb zojuist uw mail nogmaals beantwoord, nu met een ander mailadres. Er is direct na uw eerste melding al een nieuwe hor besteld, en deze wordt in week 28 (dat is deze week) bij u afgeleverd. Aangezien onze mails naar u blijkbaar niet goed aankomen meld ik het hier dan ook maar even.
-
Marcy
Ik het online besteld en betaald. Maar ik krijg geen mail dat alles in orde is ?ik heb langs verschillende kanalen contact gezocht en krijg op niks antwoord. Ondertussen al 3 weken verder zonder iets te horen e-mail word niet beantwoord watssap niet hun contact formulier niet.
Ik hoop dat mijn vliegedeur toch nog komt.
Ik vind dit zeer spijtig!
Is toch maar een kleintje om klanten op de hoogte te houden. -
Lieve
Lange levertijd van 2 maanden zonder duidelijke communicatie hierover. Eenmaal ontvangen, bleken de horren niet de juiste afmetingen te hebben, ondanks gebruik van hun inmeetservice. Ze zouden binnen 2 weken langskomen om te kijken wat er mis is gegaan, maar tot op heden zijn ze niet langsgekomen ondanks vele contactpogingen.
-
Johan en Vera
Mooie prijzen en goede service
-
Peter
Mooie prijzen, goede service
-
Stefan P
Na inmeten en betaling van plissé gordijnen, wachten we al maanden op überhaupt een planning. Begin juli besteld, nu in oktober nog geen leverdatum bekend. Na lange tijd niets te hebben vernomen zocht ik contact. De contactpagina geeft aan dat er vertragingen zijn, maar geen verklaring of inzicht in de oorzaak. Je wordt als klant niet proactief geïnformeerd dat er problemen zijn en contact zoeken is moeilijk (dwz telefonisch wordt niet opgenomen óf teruggebeld na herhaalde pogingen op verschillende momenten, bij drie vermelde nummers. Het contact formulier gaf foutmelding, op e-mails wordt niet altijd gereageerd). Ik kreeg per e-mail wel een reactie maar die levert geen informatie behalve dat de order in productie is maar dat er geen leverdatum is. Ik heb nog geen product gezien, maar zou op basis van de ervaring tot nu toe plissétotaal niet aanbevelen.
-
Erwin Kohl
voor onze woning hebben we horren besteld voor onze kunststof kozijnen. levering duurde 6 weken, omdat dhl het adres niet kende. daardoor moesten we het ophalen in nederland terwijl we in duitsland wonen
-
Patricia W
De levering van onze hordeur duurde geen 15 dagen, maar we zijn blij dat ie wel mooi rolt of hoe dat genoemd wordt.
-
de Boer
Goedemorgen, ben ik nou de enige sufferd die hier een deur besteld en betaald, en niks ontvang? vr gr De Boer
-
Gert Konings
Alle vragen werden goed en duidelijk beantwoord, horretje past perfect
-
Geert B
Levering duurde iets langer naar Belgie, maar dat lag niet aan plssitotaal. De bestelde horren passen perfect en lijken van goede kwaliteit te zijn. We gaan het afwachten maar vooralsnog zijn we tevreden
-
Johan ten Brinke
Vanwege hooikoorts hebben we pollenhorren voor de slaapkamers besteld. Deze zijn begin mei geleverd. Ze passen goed en zien er degelijk uit
-
Andrea
Horren zijn mooi in kleur gespoten. Duurde 3 weken.