Petshop24
Online dierenwinkel. A-merken tegen de scherpste prijzen.
9,1
Filter 1750 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1132 met beschrijving

• PS
    Geverifieerde klant van Petshop24

Leuke producten voor leuke prijs en heel snel geleverd!

• Matthijs Van Turnhout

Goede webshop voor 17:00 bestellen is ook echt de volgende dag in huis

• Hoe beoordeel je Petshop24?

• Maddy van Daalen
    Geverifieerde klant van Petshop24

De levering was heel erg snel en de bestelling was compleet. De honden hebben direct genoten van de bestelde snacks en speelgoed.

• Eddy Vinck

Alles naar wens

• Teresa van Wilgenburg
    Geverifieerde klant van Petshop24

Echt heel vreemd dat het product in een doos verpakt was terwijl een envelop ook had gekund

• Puck
    Geverifieerde klant van Petshop24

Bestelling was nooit geleverd, en er was geen briefje achter gelaten. Heel raar. Heb 3 u zitten bellen, emailen en zoeken naar waar de bestelling was en hoe ik hem kon ophalen. Gelukkig was hij nog NET niet terug gestuurd en kon ik hem ophalen. Producten zelf waren TOP, en de prijzen ook. De aflevering (of eigenlijk lack thereof) was alleen waardeloos.

• Helma Hendriks
    Geverifieerde klant van Petshop24

Klein misverstand snel afgehandeld. Produkt zoals verwacht en degelijk verpakt.

• Maria Audoor

Correcte prijzen, goede service

• Flo Dang
    Geverifieerde klant van Petshop24

Aucune information reçue lors de la livraison qui est directement allée au point relais au lieu de mon domicile

• Jismerai Pattiradjawane
    Geverifieerde klant van Petshop24

De producten zijn goed, maar de

• Richard Ton
    Geverifieerde klant van Petshop24

Gezocht en gevonden wat ik wilde op een overzichtelijk website. Helemaal tevreden met de beregenaar voor in het terrarium

• Catherine
    Geverifieerde klant van Petshop24

Rapid delivery, excellent service.

• Yana
    Geverifieerde klant van Petshop24

Goede service, snel geleverd!

• Diane Willems
    Geverifieerde klant van Petshop24

Goede service en snelle levering

• patrick
    Geverifieerde klant van Petshop24

bestelde goederen ok maar ik heb geen mail van levering gekregen en geen ook geen bericht van post nl werd gewoon ergens bij de geburen geleverd zonder verwittiging

• rhonda tracey
    Geverifieerde klant van Petshop24

I ordered 2 products. One was delivered. A week later still nothing about the other. No update, no estimated delivery date. Silence.

• Mar.
    Geverifieerde klant van Petshop24

Alles kwam snel en compleet aan. Een knaagdierhuisje had wel schade (decoratief randje afgebroken, huisje zat wel gesealed in de originele verpakking). We hebben het niet gemeld omdat het de bruikbaarheid niet in de weg stond en we het huisje snel nodig hadden. De prijzen zijn een stuk beter dan bij andere (online) winkels!

• Henrico Swaagman

• Daniela Schulz

Snelle levering, maar 2 pakketen waren licht beschadigt

• Patrick GUILLE
    Geverifieerde klant van Petshop24

Prix fort intéressant (battant toute concurance) et livraison dans les délais