Party-kadoshop

Party-kadoshop

Kadoshop voor gepersonaliseerde kraamcadeaus, kraampakketten en luiertaarten, inclusief speciale opties voor moeder en baby. Stel zelf je geschenk samen met merken zoals Jollein en Happy horse. Verken ook onze schattige koffertjes voor opa en oma, perfect voor het delen van vreugde bij elke geboorte
9,5
Filter 553 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 291 met beschrijving

• Dita Leeuwerik
    Geverifieerde klant van Party-kadoshop

Fantastisch mooie luiertaart mogen ontvangen. Super goed ingepakt en snel geleverd! Heel blij mee!

• Anita Ram
    Geverifieerde klant van Party-kadoshop

Super leuk kado voor mijn kleinzoon

• Hoe beoordeel je Party-kadoshop?

• Eliette de Bruijn
    Geverifieerde klant van Party-kadoshop

Hele leuke luiertaart. De bezorging was een dag later maar dat kwam door post.nl.

• J. Veldmeijer

Snelle levertijden

• Manon
    Geverifieerde klant van Party-kadoshop

De klantvriendelijkheid van Sandra ging zover dat al mijn wensen werden ingewilligd. Ook kwaliteit/prijs is in goede verhouding. Volgende keer denk ik zeker weer aan Party-kadoshop.

• Melissa Vicari
    Geverifieerde klant van Party-kadoshop

Vragen werden goed beantwoord en snelle verzending. Pakketje goed verzorgd ingepakt waardoor het heel werd geleverd

• Jacqueline Verhagen
    Geverifieerde klant van Party-kadoshop

Super geregeld mijn bestelling kon ik dezelfde dag ophalen en heel mooi ingepakt!

• Pauline
    Geverifieerde klant van Party-kadoshop

Mooie artikelen. Snel bezorgd en leuk verpakt.

• Kristin Anderson
    Geverifieerde klant van Party-kadoshop

Lovely gift with good quality items. Also, sent on time despite my last minute order. The new mother was super happy with her present.

• Keet Schiks
    Geverifieerde klant van Party-kadoshop

Super snelle gepersonaliseerde levering.

• Mevrouw Bouzidi
    Geverifieerde klant van Party-kadoshop

Perfecte service, werd nog even gebeld over een goede kleurencombinatie.
    super!!

Antwoord van Party-kadoshop

Bedankt voor je enthousiaste reactie! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en het resultaat. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

• Luuk Jans
    Geverifieerde klant van Party-kadoshop

Fijn contact en snel klaar

Antwoord van Party-kadoshop

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met ons contact en de snelheid van onze service. We staan altijd klaar om verder te helpen."

• Roshina Soekhoe

Super tevreden

Antwoord van Party-kadoshop

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je super tevreden bent. We hopen je snel weer te mogen helpen!

• Hennie
    Geverifieerde klant van Party-kadoshop

Goede service en het kado zag er prachtig uit!

Antwoord van Party-kadoshop

Dank je wel voor de mooie woorden! Fijn om te horen dat de service en het cadeau in de smaak vielen. Hopelijk tot een volgende keer!

• Amber
    Geverifieerde klant van Party-kadoshop

Snelle levering en een heel leuk cadeau!!

Antwoord van Party-kadoshop

Bedankt voor de positieve reactie! Geweldig om te horen dat de levering snel was en het cadeau in de smaak viel. Veel plezier ermee!

• Bijna oma

Goede service, snel geleverd

Antwoord van Party-kadoshop

Dank je wel voor de positieve feedback! Fijn om te horen dat de service goed was en de levering snel.

• Miriam De Haas
    Geverifieerde klant van Party-kadoshop

Supergeinig cadeau voor ons eerste kleinkind. Heel leuk!! Keurig op tijd!!

Antwoord van Party-kadoshop

Wat leuk om te horen dat het cadeau in de smaak viel voor het eerste kleinkind! Bedankt voor de mooie woorden en veel plezier samen!

• Melissa Relouw
    Geverifieerde klant van Party-kadoshop

Goede en snelle service een aanrader

Antwoord van Party-kadoshop

Bedankt voor de positieve feedback! Fijn om te horen dat de service goed en snel was. Aanbevelingen worden zeer gewaardeerd!

• Sylvia van Loenen
    Geverifieerde klant van Party-kadoshop

Jammer dat ik niet met credit card kon betalen voor ons bedrijf

Antwoord van Party-kadoshop

Bedankt voor je review. Klopt inderdaad maar je kan wel als bedrijf op rekening betalen.

• Ingrid Somers
    Geverifieerde klant van Party-kadoshop

Heel mooie luiertaart en een prima service

Antwoord van Party-kadoshop

Bedankt voor je mooie review. En fijn dat het naar je zin is.