Onlinebandjes.nl
-
Davy
Na een maand wachten op mijn bestelling heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Geen antwoord... weggegooid geld !!!
-
Geen levering en niet bereikbaar!
Moet erg lang wachten op een reactie over mijn bestelling. Nu al 4 berichten verstuurd via het contactformulier en nu dus ook een review via webwinkelkeur. Ik krijg gewoon geen reactie. Er wordt aangegeven dat ze streven naar een reactie binnen 30 min (op werkdagen) echter ben ik al dagen en weken verder. December is druk en ik snap dat jullie dit zijn. Maar helemaal geen bericht naar de klant over een bestelling die al betaald is vind ik niet kunnen. Ik verwacht dan ook een reactie over wanneer ik mijn bestelling kan verwachten en passende oplossing. Het cadeautje hoef ik in ieder geval niet meer onder de boom te leggen. Erg jammer dit.
-
Hoe beoordeel je Onlinebandjes.nl?
-
Eva
Bestelling na 3 weken nog niet verzonden ondanks belofte volgende dag verzonden, geen gehoor van klantenservice, kortom: niet doen!
Update: nav deze review heb ik contact gehad met de klantenservice en ben ik uiteidenlijk goed geholpen en is mijn probleem opgelost, eind goed al goed!Antwoord van Onlinebandjes.nlBeste Eva,
Zoals eerder aangegeven was er een vertraging in de levering van onze voorraad, echter was het onze fout om niet tijdig u hiervan op de hoogte te stellen. Hier hebben we ook onze excuses voor aangeboden met een passende oplossing.
We hebben uw bestelling met een trackingnummer via Post NL verzonden en dit tussentijds in de gaten gehouden. Ook daarover hebben we u nog gemaild.
Afgelopen dinsdag ontvingen we een mail van u dat het bandje niet paste, daarop hebben wij gereageerd met een mail en bijgevoegd een foto van het verpakking/artikel die geleverd moet zijn. We zijn in afwachting van uw reactie want we willen graag het juiste exemplaar zo snel mogelijk bij u terecht krijgen. Ook ontvangen we graag een reactie voor het aangeboden tegemoetkoming voor de vertraagde levering.
We willen u graag helpen en horen dus graag van u.
Met vriendelijke groeten,
Derya
Onlinebandjes.nl -
M
Geen reactie op e-mails. Na melding op webwinkelkeur geld terug ontvangen.Antwoord van Onlinebandjes.nlBeste,
We hebben helaas geen reactie op onze eerdere e-mails ontvangen. Het is onze hoogste prioriteit om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en tevreden te stellen. We hebben ons uiterste best gedaan om de situatie rondom uw order zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen.
Mocht u nog verdere vragen of zorgen hebben, of als er nog iets is dat we voor u kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen.
Met vriendelijke groet,
Derya
Onlinebandjes.nl -
Hans
Mooi horlogebandje, goede kwaliteit. Volgende dag in huis. Perfect!
-
Thieu
Prima. Snel reactie op vragen en snel verstuurd.
-
Jacqueline Adelaar
Bandje is vrij kort.
-
Ine Meemelink
Snel geleverd.
-
Jordy Altman
Goede prijs en goede kwaliteit. Ik mis alleen nog een kort instructie filmpje waarin je ziet hoe te verstellen
-
Hermien Keissen-Kiewiet
Heb het bandje teruggestuurd, maar het geld nog niet terug.
-
Linda Huizer
Snelle service en goede prijs
-
Ronnie Van Rhijn
Snel en in goede staat
-
Coby van Lith
Mooi bandje en supersnelle levering!
-
Sylvia van der Linden
Snel bezorgd. Precies zoals ik verwacht had
-
TWJ Gerritsen
prima en snel verstuurd
-
Patrick De Prest
De bestelde polsbandje voor de fitbit versa 3 passen niet men kan ze niet vast klikken. Je kan ze er zo terug uithalen de originele terug geplaats geen probleem deze klik onmiddelijk vast.
-
Willy Falagiarda
idd Goede prijzen en goede service, uitgebreide keuze.
-
Liza Elshof - van Grol
Bestelling retour gestuurd zonder problemen en de nieuwe bestelling goed en snel ontvangen.
-
Rieneke Vlaanderen
Snelle levering en het bandje voldoet aan de verwachtingen
-
Tom Beckx
Het product gekozen voor de juiste horloge past niet.