OnlineKeys
-
Peter Vlasveld
Ik had problemen met het installeren van Office, maar ze hebben me super geholpen. Mijn volgende aanschaf weer bij hun!
-
Dzhengiz Mustafa
mijn bestelling was blijkbaar niet op voorraad of zoiets en ik wacht nog steeds op een terugbetaling
Antwoord van OnlineKeysHallo Dzhengiz,
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Je hebt inderdaad een product besteld dat niet op voorraad bleek te zijn.
We hebben direct een terugboeking voor je betaling aangevraagd. Dit wordt verwerkt door onze payment service provider ICEPAY. Zij kunnen tot 3 werkdagen doen over de verwerking van deze transactie.
Groetjes,
Boris
-
Hoe beoordeel je OnlineKeys?
-
Jaro
Doen wat ze verondersteld werden te doen.
-
Arthur
Lekker snel
-
Marcel Duinkerken
Werkt prima voor een goede prijs en de link die ze erbij hebben om te downloaden is ideaal
-
Julyan van der Meer
Mijn windows 10 pro licentie werkte en verder was de site ook duidelijk kwa indeling. Aanrader
-
Henk
Goedkoop, snel en met duidelijke uitleg!
-
Cees van Langen
Ik kon onmiddellijk Windows 10 pro actuveren, voor een hele mooie prijs.
Dank daarvoor.... -
Ron Caroselli
werkt. na een beetje problemen. maar netjes opgelost in samenwerking met de helpdesk.
-
H.H. Zwart
Geduldig de ontstane problemen opgelost.
-
Jo
Snelle levering, key werkte initieel niet. Snel en professioneel geholpen
door de helpdesk. -
Y Hildering
Goede en kundige onderstuening van de helpdesk
-
Frankie
Goede prijs en prima after sales
-
william015
Producten gemakkelijk te vinden op website, en snelle respons bij vragen via email.
-
Jan Dingemanse
Goede service. Werkt de code niet dan wordt je vrijwel per omgaande geholpen tot de zaak is opgelost
-
Edwin Stuut
Werkt perfect en super goedkoop.
-
Henk
probleemloos product voor een uitstekende prijs
-
Jos
Geweldige service
-
DG
Mijn key kwam niet aan dus ik vroeg Mijn geld terug (nog steeds niets terug gekregen) gelukkig antwoorden ze wel snel en vertelde ze dat de key was uitverkocht (stond niet op de site) niet een aanrader.
Antwoord van OnlineKeysHallo Dylan,
Nogmaals onze excuses. Onze payment service provider verwerkt terug boekingen alleen op werkdagen. Wij vermoeden dat jij de terugboeking morgen zult ontvangen.
Groetjes,
Boris -
Kees Tijsze
Snelle en correcte afhandeling.