OnlineKeys
-
H.H. Zwart
Geduldig de ontstane problemen opgelost.
-
Jo
Snelle levering, key werkte initieel niet. Snel en professioneel geholpen
door de helpdesk. -
Hoe beoordeel je OnlineKeys?
-
Y Hildering
Goede en kundige onderstuening van de helpdesk
-
Frankie
Goede prijs en prima after sales
-
william015
Producten gemakkelijk te vinden op website, en snelle respons bij vragen via email.
-
Jan Dingemanse
Goede service. Werkt de code niet dan wordt je vrijwel per omgaande geholpen tot de zaak is opgelost
-
Edwin Stuut
Werkt perfect en super goedkoop.
-
Henk
probleemloos product voor een uitstekende prijs
-
Jos
Geweldige service
-
DG
Mijn key kwam niet aan dus ik vroeg Mijn geld terug (nog steeds niets terug gekregen) gelukkig antwoorden ze wel snel en vertelde ze dat de key was uitverkocht (stond niet op de site) niet een aanrader.
Antwoord van OnlineKeysHallo Dylan,
Nogmaals onze excuses. Onze payment service provider verwerkt terug boekingen alleen op werkdagen. Wij vermoeden dat jij de terugboeking morgen zult ontvangen.
Groetjes,
Boris -
Kees Tijsze
Snelle en correcte afhandeling.
-
Karl Lambrechts
Goede licenties, snel!
-
Nick
goedkoop snel
-
Bamsi
De site werkt goed en makkelijk. Blij met de aankoop.
-
Rene
Hoewel bij de bestelling het vakje voor 'maak account' standaard niet staat aangevinkt, blijkt dat wel nodig voor een vlotte start. Na een e-mail aan support kwam het toch goed.
-
Bert
Perfecte prijs en direct in huis via mail
-
Paul
Al diverse keren een bestelling gedaan bij Onlinekeys en dit verliep telkens uitstekend!
-
Jos
Goed en duidelijk
-
Jos
Key was volgens microsoft al in gebruik
Antwoord van OnlineKeysHallo Jos,
Op basis van jouw e-mailadres kunnen we helaas geen enkele communicatie met onze support afdeling terugvinden. Stuur ons even een e-mailtje op info@onlinekeys.nl en mijn collega's helpen je zo snel mogelijk verder.
Groetjes, Boris -
Jody
Ik heb nooit de koppelcode ontvangen. En kon jullie niet berijken via mail! Dus heb nooit het spel kunnen spelen. Erg jammer.
Antwoord van OnlineKeysHi Jody,
We kunnen in onze mailbox geen mailtje van je terugvinden. We zullen per e-mail contact met je opnemen om dit op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Groetje,
Boris