Nogga NL & BE

Nogga NL & BE

Vachtverzorging Begint Met Nogga. Het enige dermo cosmetic product in Europa met natuurlijke actieve ingrediënten.
9,2
Filter 1182 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1178 met beschrijving

Taal

• Claudia Steuten

Snel geleverd top

• PR
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Top producten, snelle levering en ideale service en support - ik was nieuwsgierig en werd gelijk goed geholpen.

• Hoe beoordeel je Nogga NL & BE?

• Jos Diep
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Snelle en goede verzending , goede uitleg van aangekocht product

• Debs
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Geweldige producten,wil nooit meer iets anders voor mijn Chowsky
    Snel en goed verpakt geleverd

• Evi Peeters

Snelle levering, goede producten

• Klaziens katsalon den Toom

Nette snelle levering.

• E.J. van Burk
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Fijne producten en snelle levering

• Kimmie Van der goten

Super goede service!! Snelle levering en top begeleiding 😍

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Bestelling niet ontvangen. Zaten koelelementen in. Mail wordt niet gereageerd en ook telefonisch nemen ze niet op.

Inmiddels heeft Nogga de bestelling opnieuw vestuurd en ben ik enorm blij met de service.

Beste Anoniem,

Wij hebben u een e-mail gestuurd met de vraag om meer informatie over uw pakket. Het is heel vreemd dat u beweert een pakket met koelelementen te hebben ontvangen, aangezien ons magazijn deze artikelen niet eens op voorraad heeft.

Kunt u ons, zoals gevraagd, een foto van de buitenkant van de doos en van het verzendlabel sturen, zodat we kunnen achterhalen wat er met deze bestelling is gebeurd.

Alvast bedankt!

• Caroline Verschuere
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Goed product en snel geleverd!

• FRANS ANN

netjes geleverd, goed verpakt

• Luc Kestens

Okokok

• Sylvia Lips Bergwerff

Prima

• Nevens Heike
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Goede service, en de shampoo heeft vanaf de eerste wasbeurt al resultaat

• Greet Horemans

Geweldige produkten!!!

• Wendy Klaassen
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Goede en snelle service alleen vind ik persoonlijk de bezorgkosten van 10 euro onder de 58 euro wat aan de hoge kant

Antwoord van Nogga NL & BE

Bedankt voor de recensie! Wij begrijpen uw opmerking volledig en geloof mij, ook de verzendkosten vinden wij te hoog. Helaas, met de stijging van alle prijzen over de hele linie, van grondstoffen tot de plastic flessen, de etiketten op de flessen, de verpakkingsmaterialen, de tape die we gebruiken om de dozen te sluiten, brengen de logistieke centra kosten in rekening voor het selecteren, verpakken en opslaan van de artikelen , de loonkosten voor de arbeiders, de postdiensten kosten voor de verzendkosten... Na een uitgebreide kostenanalyse aan onze kant zijn wij helaas genoodzaakt de prijzen op de verzending te verhogen bij bestellingen onder de 59 euro. Bestellingen boven de 59 euro blijven echter gratis en wij zijn niet van plan dit te veranderen.

Ik hoop dat je de reden achter de verzendkosten begrijpt, laat het ons weten als we je op een andere manier kunnen helpen.

• Annette

Top producten

• Wil Gubbels

goed product

• INES DE LORENZO
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Snelle levering,direct antwoord op vragen en efficiënte producten

• Floris
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Horrible customer support. Unfriendly and a generally condescending demeanor.

Dear Floris,

As I have already explained to you, it is absolutely impossible that you have received a used product, you claim that the lids are completely sealed when shut but this is not the case as there is no breakable seal on our products which seal the lids shut, (like you have with a bottle of water from the supermarket.... products for human consumption are hermetically sealed in a closed environment, but this is not necessary for dog shampoo) they are simply screwed on (by hand) and they do sometimes arrive loose and product can leak out of the lid.

I have personally had to tighten the lids myself by hand for some products as they have arrived loose from the factory. Due to the shaking and vibrations while being transported this unfortunately can happen.

Another reason why I know this product is not used is that we do not resell any returned products in case of contamination. So I would like to kindly ask you to reassess this review or we will be requesting Webwinkelkeur to have it removed.

Have a great day!