NeverLeafs
NeverLeafs - waar levensecht kunstgroen de moeiteloze elegantie ontmoet. Onze planten en bomen brengen de schoonheid van de natuur binnenshuis.

• Monica Dirks
    Geverifieerde klant van NeverLeafs

Snelle levering en netjes verpakt. schitterend product. Het was mijn eerste bestelling ,maar zal zeker indien nodig weer bij dit bedrijf bestellen.

• Mark van der Weide
    Geverifieerde klant van NeverLeafs

super kwaliteit en snelle levering

• Hoe beoordeel je NeverLeafs?

• Jer
    Geverifieerde klant van NeverLeafs

Helemaal tevreden met de snelle levering van een twee mooie Ruscus kunstplanten voor ons kantoor.

• Danine Draaijer
    Geverifieerde klant van NeverLeafs

Vandaag mijn kunst palmboompje mogen ontvangen na 2 dagen. Ben er super blij mee, bijna niet van echt te onderscheiden.😍🌴

• Ka Bouter
    Geverifieerde klant van NeverLeafs

Plant kwam snel binnen en ziet er netjes uit

• Diana Touw
    Geverifieerde klant van NeverLeafs

Ik had de kunstplanten al gezien bij mijn schoondochter, waardoor ik voor mijn verjaardag een Ficus Benjamini en enige kleine planten heb gevraagd en gekregen.

Antwoord van NeverLeafs

Wat fijn dat we je hebben kunnen helpen, Diana! Geniet ervan! Groetjes van het NeverLeafs team :)

• Jane den Heijer
    Geverifieerde klant van NeverLeafs

Levering snel en correct. Zeer mooie plant.

Antwoord van NeverLeafs

Bedankt Jane! Veel plezier ermee! Groetjes, het NeverLeafs team :)

• Kim
    Geverifieerde klant van NeverLeafs

Blij met mijn bestelling, snelle levering en fijn om achteraf te kunnen betalen! Hier ga ik zeker meer bestellen.

Antwoord van NeverLeafs

Het was ons een genoegen, Kim! Veel plezier ermee! Groetjes, het NeverLeafs team :)

• Sander Hammenga
    Geverifieerde klant van NeverLeafs

Heel snelle levering, mooie Strelitzia die nu staat te pronken naast de bank. Heb wel een dag langer moeten wachten dan gepland, maar werd goed op de hoogte gehouden

Antwoord van NeverLeafs

Goed om te horen Sander! Veel plezier ermee. Liefs het NeverLeafs team :)

• Jeannette
    Review voor NeverLeafs

Snelle levering, vriendelijke klantenservice die snel reageert. Prachtige plant. Heel blij mee!
    Foto volgt zsm.

Antwoord van NeverLeafs

Met alle plezier, Jeannette! We wensen je veel plezier ermee, het team van NeverLeafs :)

• Milou van Lent
    Geverifieerde klant van NeverLeafs

Snelle levering en mooie kwaliteit! Nu alleen nog een mooie pot erbij bestellen

Antwoord van NeverLeafs

Graag gedaan Milou! Dat je er veel plezier van mag hebben! Liefs, team NeverLeafs :)

• Soraya Wagemans
    Geverifieerde klant van NeverLeafs

Prima service bij het retourneren. Ook snel contact per e-mail.

Antwoord van NeverLeafs

Hi Soraya, bedankt voor je leuke review! We zien je graag snel terug op NeverLeafs :)

• Henk Beulenkamp
    Geverifieerde klant van NeverLeafs

Was een perfecte levering. Maakte de doos open en mijn reactie was. Ooohhhh wat mooi.

Antwoord van NeverLeafs

Hi Henk, Fijn dat je zo enthousiast bent over onze service! Liefs, team NeverLeafs :)