
Nederlandse Kappersakademie
-
Rhian
My issue was resolved so quickly and fuss-free. The service was friendly and helpful.
-
S.
Ze nemen de tijd voor je, je krijgt wat te drinken aangeboden en ontzettend blij met het eindresultaat! Ik kom hier terug!
-
Hoe beoordeel je Nederlandse Kappersakademie?
-
Joppe
Goede service!
-
Permanent
Alles perfect, en betaalbaar voor iedereen.
-
Marion
Mooie prijzen goede service
-
annett bogott
Preis, Leistung stimmt
-
D
Niet ontvangen, geen service en geen oplossing.
-
Patricia Weis
Schnell und gut
-
Imane Qesmi
Snelle levering met nette bezorging en zeer goede service Plus goedkope
-
Iris
Goede communicatie over levering, goedkoopste online
-
MD
Vriendelijke mails en zeer snelle levering
-
Daniele
Amazing service!
-
Rosalie
Op 7 maart een bestelling geplaatst en daar 1,5 week op moeten wachten. Toen het eindelijk geleverd zou worden is er iets misgegaan en werd er zending retour gestuurd. Op 21 maart is de retour goedgekeurd en nu twee weken verder heb ik nog steeds geen geld terug of product. Er is slecht contact te krijgen met de klantenservice en de enige reactie die ik krijg is afwachten. Je kan beter elders bestellen waarvan je zeker weet dat het wordt geleverd.
Antwoord van Nederlandse KappersakademieBeste Rosalie,
Wat jammer dat je niet tevreden bent. We zien dat je levering inderdaad helaas iets later is verzonden dan verhoopt en dat DHL heeft aangegeven dat het pakket is 'geweigerd' waarna het is teruggezonden naar ons en het bedrag aan je is terugbetaald. Het is niet duidelijk waarom DHL aangeeft dat het pakket is 'geweigerd', door de ontvangen helaas heb ik hier geen antwoord op. We hopen dat we je de volgende keer beter kunnen helpen, we hechten veel waarde aan tevreden klanten die we blij kunnen maken met mooie haarverzorgingsproducten. Wil je hier nog eens over spreken? Bel ons dan tijdens kantooruren gerust! -
Denise Scholten
Prima deal
-
Less
goeie producten, levering ok
-
Marc STEICHEN
Rien à dire sur le produit, mais gros problèmes de transport. Transporteur à revoir ou à changer. 1er colis non livré, cause endommagé. Donc 2 à 3 jours à attendre une nouvelle expédition. Ensuite renvoi d'un nouveau colis et bloqué ensuite chez l'expéditeur, on sait pas pourquoi, et encore 3 jours de perdus avant enfin une livraison. Colis pas tout à fait solide. Je comprend le sort du premier. Et tout ça sans compensation. Donc première et dernière commande chez ce fournisseur.
-
Miriam Lott
Tipp Topp
-
Anna
Schneller Service, beste Preise und ausgesprochen freundliches, unkomplizierte und entgegenkommendes Team
-
Debra
Super service! Had zelf per ongeluk het verkeerde huisnummer in het adres gezet waardoor de zending geweigerd werd bij aflevering. Heb gebeld, supervriendelijk en geen probleem om de zending bij retour aankomst opnieuw te sturen zonder extra kosten of gedoe. Top!
-
Miriam Gensicke
Super Preis, superschnelle Lieferung!