Naboqu
-
myriam
Na het verzenden van mijn online bestelling merkte ik dat ik iets vergeten was. Direct een mail gestuurd of er nog iets kon bijgevoegd worden. Heel snel kreeg ik antwoord dat dit mogelijk was, ik moest een extra bestelling doen en de daar aangerekende verzendingskosten zouden worden teruggestort. Dit zo gedaan en nog voor ik mijn bestelling had opgehaald waren de verzendingskosten al terugbetaald. Het was hier mijn eerste maar zeker niet mijn laatste bestelling, zo’n service krijg je niet overal.
Antwoord van NaboquHartelijk dank voor deze beoordeling. Het is voor ons logisch dat als de twee orders nog te samen verzonden kunnen worden, wij de teveel betaalde verzendkosten retour storten. Heel veel plezier met uw bestelde artikelen.
-
A
k koop er regelmatig en ben altijd zeer tevreden. Goede winkel met veel keus en goede service! Zeer vriendelijke mensen en ze denken graag met je mee.
Antwoord van NaboquBedankt voor uw reactie. Heel veel plezier met uw bestelde stoffen.
-
Hoe beoordeel je Naboqu?
-
Slechte service
Naboqu
Antwoord op beoordeling Naboqu
Beste Slechte service,
Het bedrijf, Naboqu, welke je op WebwinkelKeur beoordeeld hebt, heeft je een privébericht gestuurd. Je kunt het bericht hieronder bekijken:
Als reactie op deze review hebben wij het volgende commentaar. De afgelopen week heeft de klant ons geschreven: "Goedenavond, heb vandaag de sew line pen ontvangen maar valt me vies tegen. Kan geen streep op stof krijgen."
De klant heeft geen vraag gesteld, maar alleen een constatering gedaan. De klant heeft één streepje op, nemen wij aan, stof gezet en geeft aan dat dat niet kan.
Als de klant een vraag had gesteld of een retouraanvraag had gedaan hadden wij zeker gereageerd. Dat doen wij namelijk altijd op vragen van klanten.
Op het moment dat wij de pen retour hebben ontvangen hebben wij de pen, waar het stiftje overigens nog in zat, getest. Wij heb geen onvolkomenheid kunnen ontdekken. De pen werkt naar behoren. Maar omdat de pen gebruikt is kunnen wij deze pen niet meer verkopen.
Dat de klant nu de goed werkende pen zonder enige aankondiging retour stuurt vinden wij kwalijk. Wij hebben de verzendkosten moeten gebruiken om de klant een goed werkende pen te zenden.
Dat de klant nu een claim neerlegt bij webwinkelkeur vinden wij daarom dan ook niet terecht.
Indien je Naboqu wilt beantwoorden, gebruik dan a.u.b. het volgende e-mailadres: info@naboqu.com.
Antwoorden niet op berichten. En geven verzendkosten niet terug. Na tussenkomst van webwinkel keur geen oplossing geboden gekregen. Verkoper geeft aan dat het een deugdelijk product is. Is terug gezonden in originele verpakking maar geeft geen enkele reactie op de mails die ik heb gestuurd en geeft de verzendkosten die ik heb betaald ook niet terug. Hij geeft aan dat die gebruikt zijn om de artikelen te verzenden. Inderdaad en die verzendkosten zijn door mij betaald. Ook de kosten voor retourneren zijn door mij betaald. Lijkt mij dat ik gewoon die verzendkosten nog tegoed heb van de verkoper.....Antwoord van NaboquAls reactie op deze review hebben wij het volgende commentaar. De afgelopen week heeft de klant ons geschreven: "Goedenavond, heb vandaag de sew line pen ontvangen maar valt me vies tegen. Kan geen streep op stof krijgen."
De klant heeft geen vraag gesteld, maar alleen een constatering gedaan. De klant heeft één streepje op, nemen wij aan, stof gezet en geeft aan dat dat niet kan.
Als de klant een vraag had gesteld of een retouraanvraag had gedaan hadden wij zeker gereageerd. Dat doen wij namelijk altijd op vragen van klanten.
Op het moment dat wij de pen retour hebben ontvangen hebben wij de pen, waar het stiftje overigens nog in zat, getest. Wij heb geen onvolkomenheid kunnen ontdekken. De pen werkt naar behoren. Maar omdat de pen gebruikt is kunnen wij deze pen niet meer verkopen.
Dat de klant nu de goed werkende pen zonder enige aankondiging retour stuurt vinden wij kwalijk. Wij hebben de verzendkosten moeten gebruiken om de klant een goed werkende pen te zenden.
Dat de klant nu een claim neerlegt bij webwinkelkeur vinden wij daarom dan ook niet terecht. -
super
prachtige stoffen en snelle levering
Antwoord van NaboquDank voor de reactie. Fijn dat u tevreden bent. Heel veel plezier met de stoffen.
-
Yo
Snelle levering. Keurig ingepakt. Ben er blij mee!
Antwoord van NaboquBedankt voor de reactie. Heel veel plezier met de stoffen.
-
Ina
Bestelling was netjes verzorgd en snel in huis.
-
Ingrid
Mijn product werd niet geleverd door dhl terwijl er bevestigd werd dat het wel geleverd was. Uiteraard naboqu op de hoogte gesteld, echter in mail werd mij verteld dat zij nooit problemen hebben met dhl, dus…. Ook werd het product niet alsnog gestuurd , het aanbod was tegen inkoopsprijs en verzendkosten. Zij. Hadden er alles gedaan om het product te versturen waaronder een track en tracé code. Maar als dhl blijft beweren dat zij het afgeleerd hebben sta je als klant in de kou en zeker door dit bedrijf atelier, vond hun mail ronduit vijandig en klantonvriendelijk. Normaal gesproken zou ik het erbij laten zitten maar doordat ik voor leugenaar weg gezet werd heb ik een klacht ingediend.
Antwoord van NaboquAls reactie op deze klacht het volgende. Wij verzenden al lange tijd middels DHL en met volle tevredenheid de meeste van onze bestellingen. Al die zendingen worden voorzien van een track en trace code waardoor de klant zelf een bestelling kan volgen. Dat geldt dus ook voor de bestelling van deze klant. De zending is op normale wijze door DHL afgehandeld. De zending is op 4 oktober 2023 door ons afgegeven bij ons DHL ServicePoint, op 4 oktober Afgehaald bij ons DHL ServicePoint door de bezorger, op 5 oktober Klaar voor het versturen naar het sorteercentrum, op 5 oktober Verwerkt in het sorteercentrum, op 5 oktober Aangekomen in de regio van de klant, op 5 oktober is de zending Onderweg naar de klant met de bezorger en op 5 oktober om 14.17 uur Bezorgd in de brievenbus. Op diezelfde 5e oktober mailt de klant ongeveer twee uur later dat er niets in haar brievenbus ligt.
Op 6 oktober antwoorden wij op deze mail van de klant. Wij hebben contact met DHL opgenomen. Uit dit gesprek blijkt dat de klant zelf al contact met DHL had gelegd. DHL was ook al een onderzoek gestart. Het resultaat daarvan moest worden afgewacht.
Op 10 oktober mailt de klant ons. DHL heeft haar onderzoek afgerond. Zij hebben ook met de betreffende DHL-medewerker bezorging gesproken. Die houdt vast aan het feit dat hij/zij de betreffende zending in de goede brievenbus heeft gedeponeerd. De klant gelooft dit echter niet en kwalificeert DHL als een waardeloos bedrijf. De klant wil dat wij haar bestelling opnieuw gaan versturen of haar geld terugstorten.
Op basis van het feit dat in de track en trace de zending als bezorgd staat aangemerkt en bij verificatie door DHL bij de betreffende medewerker bij deze conclusie blijft hebben wij de klant een aanbod gedaan. Vervolgens werd dit door de klant geweigerd. Klant had contact met Kassa gehad en had een klacht bij webwinkelkeur ingediend. Vervolgens ontvangen wij op diezelfde 10e oktober een mail van de klant dat de betreffende zending bij haar is afgeleverd. Wat de oorzaak hiervan is blijft in nevelen gehuld. De opmerking van de klant dat wij buitengewoon onaardig en niet klantvriendelijk zouden hebben gehandeld delen wij op geen enkele wijze. -
Feikje
Super snelle levering. Prachtige stof, heel blij mee
Antwoord van NaboquDank voor de reactie. Heel veel plezier met de bloemenstof.
-
Tinie Wentzel
Ik ben een hele tevreden klant ,als ik weer wat nodig heb , bestel ik dat beslist bij jullie , en vertel het ook zeker door , dank jullie wel
Antwoord van NaboquBedankt voor uw fijne review. Heel veel borduurplezier.
-
Nel
Prachtige lapjes, heel hartelijk dank voor het meedenken en de restjes stof voor mijn 1:12 strandhuis!
Antwoord van NaboquDank voor de reactie. Heel veel plezier met het maken van het strandhuisje.
-
Sandra
Goed verpakt voldoet geheel aan de verwachting.
Antwoord van NaboquDank voor uw reactie. Heel veel plezier met uw bestelling.
-
Janneke
Toerenteller past goed op de breinaald, snel en goed verzonden.
Antwoord van NaboquDank voor de reactie. Heel veel breiplezier.
-
Hannie Iwema
Snelle en correcte levering van een artikel , dat niet direct leverbaar was
Antwoord van NaboquDank voor de reactie. Heel veel borduurplezier.
-
w.pieper
snelle levering en duidelijke webshop
Antwoord van NaboquDank voor de reactie. Heel veel plezier met het maken van de prachtige quilt.
-
Koena Brands
Snelle bezorging
Antwoord van NaboquDank voor uw reactie. Heel veel borduurplezier.
-
Hermie Peters
Goede website heb er al vaker van besteld
Antwoord van NaboquDank voor de reactie. Veel plezier met de bestelde artikelen.
-
Tiny van Amsterdam
Snelle levering en produkt voldoet aan de omschrijving
Antwoord van NaboquBedankt voor de reactie. Heel veel plezier met uw bestelling.
-
Desiree
Snel en netjes geleverd
Antwoord van NaboquDank voor de reactie. Veel plezier met uw artikelen.
-
Joyce van de Brug
Snelle levering. Gisteren besteld, vandaag in huis
Antwoord van NaboquBedankt voor de reactie. Veel succes met de stickertjes.
-
Cisca Durieux
Snelle levering, en altijd prachtige stoffen.
Antwoord van NaboquDank voor de reactie. Heel veel plezier met de stoffen.