MyLuca
My Luca is het nieuwe must-have fashion label.
9,1
168 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 168 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 133 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Veronique Abbenhuis
    Geverifieerde klant van MyLuca

    Super goede service. Luca denkt heel lief met je mee voor een oplossing.

  • Marysol Van Dijke
    Geverifieerde klant van MyLuca

    het was goede bestelling en goed aangekomen

  • Hoe beoordeel je MyLuca?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Venita
    Geverifieerde klant van MyLuca

    Goeie prijzen heerlijke roomspray’s

  • Gerrit Kuijs
    Geverifieerde klant van MyLuca

    Snelle levering en zeer vriendelijkzeker een aanrader om wat te kooen

  • Selena Bos
    Geverifieerde klant van MyLuca

    Top service, leuke producten en kleding. Ik ben fan.

  • Dimka Boots
    Geverifieerde klant van MyLuca

    Snelle levering, goede hulp met de maten

  • Gineke
    Review voor MyLuca

    Ik heb de roomsprays gekregen zelfs 1 cadeau ze ruiken echt heerlijk die bestel ik vaker ik ben er erg blij mee dankjewel.

  • Amelia Kochajewska
    Geverifieerde klant van MyLuca

    Goed service, mooie producten

  • Sharona Hendriks
    Geverifieerde klant van MyLuca

    Mooie producten fijne service

  • Caitlin Achten
    Geverifieerde klant van MyLuca

    Altijd heel vriendelijke service en prachtige items te koop!

  • Priscilla Kasawirjo
    Geverifieerde klant van MyLuca

    De broek was prachtig maar helaas te kort. Meerdere mailen gemaild voor een retour formulier. Hier werd niet op gereageerd. Ik heb nu zelf een handgeschreven briefje erbij gedaan. Ik de toekomst zal ik zeker nog een item kopen als de hele lange broeken op voorraad zijn.

  • Kimberley
    Review voor MyLuca

    Oplichtster! Iets retour gestuurd, geeft aan het niet te hebben ontvangen. Terwijl in de postnl app duidelijk staat dat het is bezorgd. Erover gemaild maar krijg al 10 dagen geen reactie. Belachelijk bedrijf.

    Antwoord van MyLuca

    Hi Kimberley,

    Wat vervelend dat je je door ons opgelicht voelt.

    We zullen de situatie even volledig schetsen.

    Je hebt je retour pakket naar een verkeerd adres verzonden. Wij hebben jou direct geholpen en gevraagd naar de track en tracé code. Tot op heden hebben wij deze nog niet ontvangen.

    We lossen het graag voor jou op, hier moeten we wel eerst het pakket voor terug vinden en bij ons binnen krijgen. Hij ligt nu op een adres waar wij niet gevestigd zijn.

    Na ontvangst wordt jouw aankoopbedrag gewoon teruggestort.

    MyLuca

  • Marjolein
    Geverifieerde klant van MyLuca

    Ik heb nu een aantal keer besteld, zowel via de live stream op Tiktok als via de webshop zelf. Ik ben hartstikke blij met de items!

    De kleding zit mooi en is van een goede kwaliteit. Ook de tassen die ik heb zijn fijn en stevig. Maar wat ik het allerleukst vind, is dat Luca gewoon een hele aardige dame is, die altijd tijd neemt om je te helpen met vragen tijdens haar lives op Tiktok. En ze smeert je niks aan: als ze denkt dat een product niet bij je past of dat het niet geschikt is, dan zegt ze dat eerlijk.

    Daarnaast had ik een issue met een kapot clipje van een tas, en dat is binnen een paar werkdagen supernetjes en goed opgelost.

    Ik ga hier zeker vaker bestellen!

  • Linda
    Geverifieerde klant van MyLuca

    Mooie en kwalitatief goede tassen voor een leuke prijs.

  • Marieke Evers
    Geverifieerde klant van MyLuca

    Altijd leuke items, hele leuke prijzen. Heb al een aardige collectie opgebouwd inmiddels. En pluspunt dat de live sales altijd gezellig zijn.

  • Ilayda
    Geverifieerde klant van MyLuca

    Heeele goeie service, altijd!

  • Sandy Berendsen
    Geverifieerde klant van MyLuca

    Super goeie service en best snel maar het is ook een lieve spontane meid

  • Nora
    Geverifieerde klant van MyLuca

    Twee weken geleden wat besteld, en nog steeds niks binnen. En van 1 artikel het geld retour ontvangen omdat die niet meer op voorraad was.

    Antwoord van MyLuca

    Beste Nora,

    Wat vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij vinden snelle levering heel belangrijk en hebben jouw bestelling daarom even opgezocht.

    We zien dat je geen huisnummer hebt opgegeven, hierom is het pakket op dit moment terug onderweg naar ons. Dit is te zien in de track en tracé die je in de mail hebt ontvangen van ons.

    Je hebt verder geen contact opgenomen met onze klantenservice. Je kunt een mail sturen naar support@myluca.nl. Daar kunnen we met je mee kijken en het voor je oplossen.

    MyLuca

  • Céline Reyskens
    Geverifieerde klant van MyLuca

    Leuke producten, goede prijs, en top service

  • Sarah Demot
    Geverifieerde klant van MyLuca

    Super snelle service en mooie kleding