MuurMooi
De specialist in wanddecoratie!
8,4
Filter 1459 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 899 met beschrijving

• Mandela Antone
    Geverifieerde klant van MuurMooi

Geweldige service en heel mooi behang geleverd!

• Dimitri Schildwacht
    Geverifieerde klant van MuurMooi

Snel geleverd voor goede prijs

• Hoe beoordeel je MuurMooi?

• Renate De Cock
    Geverifieerde klant van MuurMooi

Besteld en daarna snel in huis!

• Heleen
    Geverifieerde klant van MuurMooi

Goede service, snelle reactie, goed meedenken.

• Margreet

Goede verzending, duidelijke aanwijzingen. Prima

• A
    Review voor MuurMooi

Behang samples aangevraagd, geen ontvangen. Dit terwijl er wel een bevestigingsmail in m'n inbox stond, dat de sample aanvraag ontvangen was.

• Karlijn
    Geverifieerde klant van MuurMooi

Hele goede en vooral snelle communicatie met Sten! Mail contact over en weer ging vlot (zelfs ‘s avonds laat in het weekend).. Prachtig behang gekocht!

Hi Karlijn,

Dank voor je prachtige review, daar doen we het voor! Heel veel plezier gewenst van het mooie Hooked On Walls behang.

• Frank Verhagen
    Geverifieerde klant van MuurMooi

Snel antwoord op mijn vragen, behang vervolgens rap in huis. Goede service

Hi Frank,

Hi Karlijn,

Dank voor je prachtige review! We wensen je veel plezier met het mooie Arte behang!

• yke gardenier-bloem

Snelle levering, goed verpakt
    Goed contact gehad na een vraag

Hi Yke,

Dank voor je mooie review. Veel plezier met het mooie Arte behang!

• Suzanna
    Review voor MuurMooi

Behangsamples besteld op 23 mei en tot heden niet ontvangen. Ik heb er wel voor betaald. Op mijn mail wordt niet gereageerd en als je belt krijg je een voicemail.

Beste Suzanna,

Bedankt voor je review. Jij hebt bij ons inderdaad samples besteld welke netjes door ons zijn verstuurd. Gisteren heb je per mail aangegeven deze nog niet te hebben ontvangen, hier hebben we nog niet op kunnen reageren. Dit lossen we uiteraard graag voor je op door de samples opnieuw te versturen (ze zijn waarschijnlijk bij de post dan kwijt geraakt). Het zou fijn zijn als je ons nog even de tijd geeft om dit voor je op te lossen!

• R
    Geverifieerde klant van MuurMooi

Product helaas nooit ontvangen maar ze hebben wel netjes bedrag teruggestort

• Anja van Kemenade
    Geverifieerde klant van MuurMooi

De post heeft mijn behang kwijtgeraakt. Vandaag van Muurmooi nieuwe rollen gekregen. Dus zaterdag kan er behangen worden. Dank je wel Anja

• Gert-Jan Edel
    Geverifieerde klant van MuurMooi

Snel geleverd en top kwaliteit

• Lars
    Review voor MuurMooi

Ik bestelde op 10 december 2023 een (prijzige) Karlsson klok. Dit met de verwachting deze de dag erop te ontvangen. Bij de betreffende klok stond aangegeven dat deze beschikbaar zou zijn in week 43, daar waar ik bestelde in week 49, ging ik ervan uit dat de klok gewoon snel geleverd zou worden en deze informatie achterhaald was.
Echter na een paar dagen nog geen klok en/of verzendbevestiging. Hierop heb ik contact gezocht via Whatsapp, hier werd mij verteld dat de klok pas geleverd ging worden in week 5 (2024). Besloten hier toch maar op te wachten, maar opnieuw in week 5 geen klok (dit in verband met een backorder bij de leverancier). Hierna meermaals contact gehad en de levering werd steeds doorgeschoven van week 6 naar 7 etc.
    Uiteindelijk zou de container met klok(ken) dan toch zijn aangekomen in de Rotterdamse haven, het kon echter nog wel tot week 12 duren.
    Op de website stond plots aangegeven dat het week 16 zou worden.
Hierop contact gezocht met het Nederlandse moederbedrijf van Karlsson, ze vertelden mij dat ze niet langer zaken doen met muurmooi.nl en adviseerde me dan ook om de bestelling te annuleren. Zeker omdat er in de afgelopen maanden wel degelijk klokken zijn verzonden aan diverse Nederlandse webshops (en er geen sprake was van een ‘backorder’). Ik heb de bestelling inmiddels geannuleerd en het bedrag retour ontvangen. Jammer, ik had liever de klok aan de muur gehad.

• Ans

Zeer goede service!!

• M Halfwerk

Snel en fijn geholpen een dikke 10

• Sandra
    Review voor MuurMooi

Bij artikel stond binnen 1 werkdag verzonden. Inmiddels 2 weken en 3 mails verder. Men beloofd binnen 2 werkdagen te reageren, wat na aantal weken is gebeurd nadat ik via alle social media mijn ongenoegen heb geuit. Uiteindelijk reactie dat artikel langere levertijd heeft, daar moet je het dan mee doen. Half april zijn we weer 2 mails verder en geen reactie. Mijn verzoek om geld terug te storten, geen reactie. Hopeloos.
    Whatsapp via internet moet je weer downloaden. Slechte service.

• Bas Janssen
    Geverifieerde klant van MuurMooi

Sample besteld, scherpe offerte ontvangen en het behang binnen een dag in huis. Tevreden klant hier.

• Dennis Deckers
    Review voor MuurMooi

Bestelling geplaatst van grafisch behang goud. Levering duurde erg lang. Dus contact gezocht wat wel wat stroef liep. Verder voor het lange wachten correspondentie terug gekregen. Dus goed opgelost. Alles is in goede orde ontvangen.

Uit eindelijk prima opgelost allemaal!

• Helena Doorhout
    Geverifieerde klant van MuurMooi

Blij dat ik gekozen heb voor MuurMooi. Behang was bij de leverancier vertraagd, maar MuurMooi heeft het netjes opgelost door ons goed op de hoogte te houden en ook een compensatie aan te bieden. Kunnen meerdere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Hi Helena,

Bedankt voor je goede review! Heel veel plezier van het Arte behang!