Montiplay

Montiplay

De basisvaardigheden van het leven op spelenderwijs Leren.
Speelgoed dat bijdraagt aan de ontwikkelingen van jouw kind(eren) in de leeftijd van 0 tot 10 jaar. Het speelgoed van Montiplay zijn innovatieve educatieve spelen die speciaal zijn ontworpen om basisvaardigheden in het leven te bevorderen.
Filter 4 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3 met beschrijving

• Conny
    Review voor Montiplay

Hele goede service. Mijn pakket strandde onderweg. Na overleg werd het opnieuw verstuurd en had ik het de volgende dag al in huis. Hartelijk bedankt.

• Chantal
    Review voor Montiplay

Zeker aan te raden! Voor mijn nichtje een map gekocht, deze valt erg in de smaak. Ze is er uren zoet mee. Goede service. Alleen het uitpakken van de bestelling is al een feestje!

• Hoe beoordeel je Montiplay?

• Annet de Hunter
    Review voor Montiplay

Ik heb voor mijn dochtertje hier een knisperboekje gekocht en voor mijn zoontje de blauwe map.
    En ben zeer tevreden.
    Alles was snel geleverd en zeer netjes verpakt ( het leek wel een cadeautje op zich)
    maar het belangrijkste is toch het product zelf en ook hier ben ik erg blij mee.
    Onze kleine meisje heeft best regelmatig het vast gehad in de box maar vooral ons zoontje is al uren bezig geweest met de speelmap.
    Het boek is wel in het Engels, dat is niet erg maar ik moest hier even aan wennen.
    kortom ik ben zeer tevreden en kom hier zeker terug.