MobilityMeester

MobilityMeester

Ontdek de beste selectie rolstoelen, rollators en meer op MobilityMeester, uw toonaangevende webshop voor mobiliteitshulpmiddelen. Koop nu met gemak en vertrouwen!
9,5

• Erik De Ruyck

• Mo
    Review voor MobilityMeester

Mooie prijs goed klantenservice helemaal top

• Hoe beoordeel je MobilityMeester?

• Jan Post
    Geverifieerde klant van MobilityMeester

Gemakkelijk besteld en vlot geleverd.

• Elly Kollen
    Geverifieerde klant van MobilityMeester

Fijne webshop, gratis verzenden….. Echt aan te bevelen!👍🏼😎👍🏼

• Chris
    Review voor MobilityMeester

Vrijdag gebeld. Duidelijke uitleg op mijn vragen gekregen. S’middags besteld en dinsdag geleverd. Duidelijke uitleg gehad bij de aflevering. Prijstechnisch is Mobilitymeester ook 1 van de goedkoopste leveranciers van deze elektrische rolstoelen. Zeer tevreden met de stoel.

• Peter Sr
    Review voor MobilityMeester

Perfecte service en snelle levering!
    Zondag de Comfy G0 Z 4 besteld en dinsdag reeds geleverd. Netjes en vriendelijk per telefoon te woord gestaan, toen ik nog vragen had.
    Keurige aflevering en de medewerker heeft zelfs de scoot mobiel in elkaar gezet en goede uitleg gegeven over de werking. Vele andere types eerst bekeken en na alle specificaties gelezen te hebben. kwam deze Comfygo Z 4 als beste uit de bus! Voor een ieder een aanrader!

• L Kleine
    Geverifieerde klant van MobilityMeester

slechte respons van klantenservice op incorrecte beschrijving. al langer dan een week nog steeds geen afhandeling

• wim
    Review voor MobilityMeester

Zeer vriendelijk geholpen en er werd erg goed meegedacht! Snel en zeer vriendelijke bezorger, die alle tijd had. De eerste indruk is zeer
    goed van de scootmobiel, rijd goed en is zeer stabiel, de draaicirkel is wel even wennen i.p.v. een reguliere scootmobiel.

• John
    Geverifieerde klant van MobilityMeester

Snel geleverd. Zeer netjes bezorgd. Volledig in elkaar gezet, kon er zo mee wegrijden. Accu volledig geladen, goede uitleg. Zeer vriendelijke mensen. Snel antwoord op m'n vragen via de email. Factuur niet ontvangen, alsnog in de mail na 5 minuten.

• J.C.
    Review voor MobilityMeester

Na een snelle levering van de rollator ( binnen 24u.) Is mijn vrouw meteen aan een proefrit begonnen. Ze kwam enthousiast terug, waarbij ze vertelde dat, ze beter, rechterop liep dan met een stok.
    Ze schommelde lang zo erg niet als voorheen.
    Ze is enthousiast over de rollator. de noodzaak om haar steeds naartoe te moeten brengen. we zijn beiden zeer tevreden over de
    rollator.
    groet J.C.

• Sharon
    Review voor MobilityMeester

Ik belde voor wat informatie over de rolstoelen, welke het beste bij mijn opa zou passen. Ik ben zo vriendelijk geholpen met al mijn vragen. Wij gaan zeker een bestelling plaatsen. Bedankt voor de goede service!!

• Lisanne van G.
    Review voor MobilityMeester

Ik ben ontzettend blij met mijn ComfyGO MAJESTIC IQ-9000 Autorecline elektrische rolstoel. Na mijn rugoperatie en daardoor inmobiliteit zocht ik een lichtgewicht ontwerp die gemakkelijk is om mee te nemen en mee te manoeuvreren, terwijl de automatische rugleuning voor extra comfort zorgt. De bediening is intuïtief en de rolstoel rijdt soepel en stil. De klantenservice van Mobility Meester was zeer behulpzaam! Ze antwoorden snell en hielpen me snel en vriendelijk. Bovendien werd de rolstoel snel geleverd, waardoor ik er meteen op uit kon. Een echte aanrader dus!