Mijnvloeropmaat.nl
-
Sbs
geweldige service
-
Fred van Wordragen
Top geregeld , ik zou er zo weer bestellen / kopen.
Ook super behulpzaam aan de telefoon.
Dikke 10. -
Hoe beoordeel je Mijnvloeropmaat.nl?
-
Arno
Goede service, snelle levering en concurrerende prijs!
-
Top service, respect voor die jongen daar!
Geweldige service, Kaan heeft zelfs slapeloze nachten overgehouden aan mijn bestelling. De vloer dinsdag met ondervloer en MDF plinten besteld, woensdag zou het geleverd worden. Uiteindelijk donderdag. Maar top service ook met beschadigde artikelen. Ik zou zeker aanbevelen bij een familie of vriend. En niet te vergeten de prijs was top! Kaan, bedankt!
-
Selma
We zijn geweldig geholpen door Kaan en zijn team met het retourneren van een aantal Uzin zakken welke we over hadden. De levering ging erg snel en we konden de zakken ook goed retourneren bij een vestiging in de buurt. Dank voor alle goede hulp en fijne klantenservice.
-
H.C. Haasnoot
Geweldige service op maat. Prettig contact.
-
Tanja
Goede service. Snel geregeld. Goed contact.
-
M. Van de Velde
Snelle reacties op emails en goede oplossingen
-
Jurgen
Vlotte communicatie - zelfde dag een antwoord op info-vragen, scherpe prijs en levering op de gewenste datum!
-
Edwin Knoef
Snelle lever8ng
-
APC Wattel
Snel geleverd zoals afgesproken. Top
-
Bo
MijnVloerOpMaat legt mij als koper uit dat ik beter had moeten lezen op de website dat een gekozen korting niet toegestaan was. Heel bijzonder.
Dus je kiest je laminaat je betaalwijze en de kortingscode. Daarna reken je af. Krijgt bevestiging van bestelling en factuur. Vervolgens komt er een mail bericht dat de kortingscode niet mag en dat ik dat had kunnen weten want er staat op de website "check de voorwaarden". Dus als ik de bestelling wil, zal eerst nog het bedrag van de korting apart worden gefactureerd ofwel: het wordt 10% duurder. In telefonisch contact wordt uitgelegd dat ik had kunnen weten dat de korting niet was toegestaan. Dat de website dat niet tegenhoudt, speelt voor dit bedrijf kennelijk geen enkele rol? Het doet niet vertrouwd aan en vooral niet van deze tijd. Mensen, het is 2024. Bouw controles in op je website. Zorg dat je website niet toegestane combinaties afkeurt. En wek zo de juiste verwachting voor je klanten (of overtref die verwachting!). Ik snap dat er verdiend moet worden, maar aan de telefoon vervolgens soort van uitleggen dat het de klant z'n eigen schuld is. Nee, I don't buy that. En dus ook geen laminaat bij MijnVloerOpMaat. Twee sterren omdat MijnVloerOpMaat wel de moeite nam om op te bellen de bestelling netjes annuleert.
PS de reactie van MijnVloerOpMaat op mijn prijsaanvraag (van een paar uur eerder) had ik niet gezien (spamfolder). Daarin had MijnVloerOpMaat ook aangegeven dat deze korting niet toegestaan was. Ik vind het totaal irrelevant of ik die mail wel of niet gezien heb. Iedere consument die op de website een aankoop doet kan met deze situatie te maken krijgen - omdat de website dingen toestaat die MijnVloerOpMaat uiteindelijk niet wil nakomen.Antwoord van Mijnvloeropmaat.nlBeste Bodewijn,
Hartelijk dank voor uw eerlijke en gedetailleerde feedback. We vinden het erg jammer om te horen dat uw ervaring met ons niet aan uw verwachtingen voldeed. Dit is absoluut niet de ervaring die we willen bieden en we begrijpen uw frustratie volledig.
We streven ernaar om onze klanten altijd een soepel en helder bestelproces te bieden, en het is duidelijk dat dit in uw geval niet goed is verlopen. U hebt gelijk dat het niet ideaal is dat de website een kortingscode accepteert die uiteindelijk niet toegepast kon worden. Dit had technisch moeten worden voorkomen en we nemen uw feedback hierover zeer serieus.
Wij hebben eerst een aanvraag van u ontvangen en hier binnen 10 minuten op gereageerd. In die reactie hebben we aangegeven dat u de kortingscode eenmalig mag gebruiken, mits u de betaling direct via iDeal voltooit. Dit omdat de betalingsoptie in termijnen voor ons extra kosten met zich meebrengt, die behoorlijk hoog zijn. We begrijpen dat deze informatie helaas niet op tijd bij u is aangekomen, wat de verwarring heeft veroorzaakt.
Uw suggestie om controles in te bouwen die niet-toegestane combinaties direct afwijzen, is iets waar we zeker aandacht aan gaan besteden. We willen onze klanten de best mogelijke ervaring bieden en dit soort situaties in de toekomst voorkomen.
We waarderen het dat u ons de kans hebt gegeven om telefonisch contact met u op te nemen en de situatie toe te lichten. Toch begrijpen we dat het gevoel dat de verantwoordelijkheid bij u werd gelegd, niet de juiste indruk heeft achtergelaten. Daarvoor bieden we onze oprechte excuses aan.
PS: Ik wilde u de vloer nog steeds leveren voor de afgesproken prijs, maar begreep dat het toen voor u niet meer hoefde.
Nogmaals bedankt voor uw feedback. We gaan er alles aan doen om van deze ervaring te leren en onze service te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Het team van MijnVloerOpMaat -
Fantastisch
Snelle levering, heel blij is nog zwak uitgedrukt met de plak PVC vloer. Kleur goed, makkelijk te leggen. Prachtig resultaat.
-
Tim Kuilman
Origineel: Een van de verpakkingen was open en is deels beschadigd.
Update: Na contact met de webshop en leverancier hebben we twee vervangende planken en een vergoeding van 25 euro ontvangen. Goede oplossing voor een probleem waar de webshop ook niet zoveel aan kon doen! -
Andreas de Heij
xxxxx
-
Kristel
Eerlijke prijzen, snel met reageren en leveren dus topservice wat ons betreft !
-
Patrick Schoonbrood
Goede service en snelle levering
-
Fabian
Vloer besteld en laten leggen. Klantgerichte service. Neemt de tijd voor je om alles goed en helder door te spreken en denkt ook met je mee. Zeer tevreden met onze vloer en hoe dit afgehandeld is. Zouden zeker terugkomen.
-
Karina Nesterenko
Mooie prijzen en hele goeie service!
-
Fransiska Venema
Goed en op tijd geleverd