MijnBaard.nl
-
Roland België
Had scheermes Mühle Mach3 Hoornbruin besteld en een beschermkapje , heel snelle levering en mooi verpakt , jammer dat er niet bij vermeld staat op de site dat bij het scheermes ( houder ) ook reeds een mesje gemonteerd is en tevens reeds een beschermkapje aanwezig is ; nu een reserve kan geen kwaad ; maar vond ik toch even 't vermelden waard . Bedankt en succes Mvg. Roland
-
Harma
snelle levering waar we heel blij mee waren ivm 5 december. Helaas 1 artikel beschadigd. Na contact met klantenservice werd er een nieuw artikel toe gestuurd wat ook op
tijd binnen was. Wij helemaal blij en de ontvanger van het cadeau vast ook. -
Hoe beoordeel je MijnBaard.nl?
-
Goede spullen
Goede spullen en snel geleverd ben altijd erg tevreden met alles.
-
Eric
Duidelijke site makkelijk bestellen en snel in huis.
Top bedrijf
-
Oscar
Na meerdere bestellingen te hebben gedaan nu maar eens een review. Wat een fijne shop, communicatie top en artikelen snel en keurig geleverd. Na aanschaf van een nieuw mes, welke uiteindelijk voor mij wegens voormaat niet prettig was, is deze zonder problemen retour gezonden. Retourzending voor eigenrekening, begrijpelijk en logisch. Mijn volgende aankopen zal ik dan weer graag doen bij mijnbaard.
-
Jim
Bestellingen niet meer de dag er op geleverd.
Jammer is nu over het algemeen 4 dagen.Antwoord van MijnBaard.nlHi Jim,
Ik zie inderdaad dat je bestelling van gisteravond vertraging oploopt bij PostNL. Ik snap dat dit heel vervelend is. Helaas hebben wij geen invloed op de kwaliteit van aflevering van de postbezorgers. We zien dezelfde vertragingen bij Bpost, DHL en DPD. Gelukkig loopt slechts een klein percentage van de pakketten vertraging op. Echter heb jij daar op dit moment niets aan, dat snap ik.
Hopelijk ben je wel tevreden met de producten en service die we bieden. Wellicht dat je ons een hoger cijfer geeft in de toekomst.
Mooie dag nog,
Sebastiaan -
Eric
Goede producten en alles keurig op tijd geleverd. Ook de communicatie is erg fijn en behulpzaam.
-
René H.
Snelle levering, goede informatie en een aanrader voor een ieder die wil weten wat service inhoud, ga zo door!
-
Henk
Niet geleverd, wel perfect opgelost!
Bestelde werd niet door Postnl geleverd met de mededeling 'levermoment aangepast', echter nooit geleverd. Contact met Mijnbaard verliep heel goed. Na overleg paar dagen gewacht, nog niets geleverd en opnieuw verstuurd. Ditmaal volgende dag door Postnl geleverd.
Hartelijk dank Mijnbaard (Sebastiaan) voor de uitstekende zorg! -
Top service
Safety Razor single edge gekocht van Parker maar beviel me niet ivm razorburn.
Contact gezocht en kon het product direct omruilen voor een Leaf Twig met bijbetaling. Top geregeld en geen razorburn meer……..en kreeg nog een leuk kadootje ook.
Bedankt Mijn Baard. -
jean bate
ik vind persoonlijk alles perfect op het gebied van leveringen en de producten zijn perfect dus U moogt gerust kopen bij mijn baard alles ok!!!
-
Olha
Absolutely disappointing. I have order Mediceuticals Therarx Scalp & Skin Wash at their shop. They have confirmed and even sent me a link with dhl tracking number which was not working. After one week of waiting it didn’t arrive. When I have asked what’s the problem they have said that it’s sold out. Also, when they have made a refund I have lost money on a currency. So, it’s better find other shop for your needs.
P.S. to your answer: I didn’t want you to look that you did it on purpose. But the fact that DHL was struggling with packages looked weird.
I was hoping for getting product in time or at least get it.
I was really upset with that.
With DHL it’s the first time for me such a situation. (Yes, you wrote me, but it doesn’t mean much until you get at least money back or smth).
My apologies, if I made you feel bad. Hopefully, orders will get back at the right place.
Peace!Antwoord van MijnBaard.nlThanks for your kind response Olha and thanks for adjusting your review, much appreciated.
The TherarX is back in stock now, so if you want to have another go with us, we'd be happy to help you out.
Cheers,
Sebastiaan -
Gianmarco
Simplement parfait.
Livraison⭐⭐⭐⭐⭐
Service ⭐⭐⭐⭐⭐
Qualité ⭐⭐⭐⭐⭐ -
Jürgen
Hele goede service. Ik had een bestelling geplaatst welke ik om persoonlijke redenen geannuleerd had. Binnen enkele uren kreeg ik een persoonlijke bevestiging dat de bestelling geannuleerd is en wanneer ik mijn betaling terug kon verwachten.
Dit is gewoon hartstikke goed in een tijd van chatbots en onpersoonlijke communicatie. Bij mijnbaard.nl communiceer je gewoon nog met een echt persoon met een echte naam in het Nederlands. Geen flauwekul met allerlei figuren die ergens in het buitenland zitten en geen Nederlands spreken zoals vaak bij de hele grote webshops. Al met al, een aanrader! -
Yves
Recent mijn eerste bestelling gemaakt bij "MIJN BAARD" en wat kan ik zeggen? vandaag besteld: te snel in huis ;) zeer blij van mijn bestelling maar vooral van de service!
-
Jean-Philippe
Klant is nummer 1: bij levering was aftershave uitgelopen. Vervanging werd me onmiddellijk toegestuurd zonder enig probleem.
Dank je Remco.
-
M. A. L.
Zoals andere kleine winkels doen ze er moeilijk over als je een artikel wil retorneren. De verzendkosten zijn (helaas) voor eigen rekening!
Dus even tot 10 tellen als je een bestelling wil plaatsen!!
Antwoord van MijnBaard.nlBeste heer Almashal,
Wij doen niet moeilijk indien je een bestelling wilt retourneren. Wij geven alleen aan dat wij niet de retourkosten voor onze rekening nemen. Ook wij moeten iets op een bestelling verdienen. Wij zijn geen Zalando met hele diepe zakken die deze kosten voor hun rekening kunnen nemen. Ik hoop dat je dit begrijpt.
We begrijpen dat het heel vervelend is als je het verkeerde artikel bestelt. Het is dus inderdaad een goede raad om even tot 10 te tellen om te checken of je bestelling correct is voordat je deze afrondt.
Om ons hiervoor een 1-ster review te geven vinden we wat overdreven.
Desondanks wensen we je nog een mooie dag toe.
Met vriendelijke groet,
Sebastiaan -
Floris
Dit is mijn tweede bestelling bij dit bedrijf. De eerste producten en service zijn boven verwachting goed. Beginnende met service, supersnel antwoord van de backoffice? Remco in dit geval. Zeer fijn want er is direct support.
Producten zelf welke ik heb besteld zijn prettig. Goed voor mijn baard en huid.
Tijdens mijn tweede bestelling, vandaag, wederom supersnel antwoord op een vraag. Wederom Remco en wederom snel. Dank! -
Bearded outsiders NL
Snelle levering volgende dag in huis ! En nog een klein extraatje er bij !
-
Koen
De pomades en shampoos in de supermarkt vallen nogal tegen. Mijnbaard.be heeft veel meer keuze en de producten zijn van goede kwaliteit. Voor de meeste producten staan de ingrediënten duidelijk aangegeven zonder al te veel te moeten klikken. Ideaal!
De site zou wel ietsje vlotter kunnen gaan moest bij elke pomade het volume of gewicht erbij staan in de titel. Dat is nu maar voor een deel zo.