MiRi
-
I.I
Eind dec. via BOL.COM electrische deken gekocht. Na 3 maanden afstansbediening stuk. Volgens MIRI garantie alleen 2 maanden en kunnen ze niets doen. Ook niet repareren tegen betaling. Kan nu de electrische deken van MIRI weggooien. Dit is de service van MIRI !!!
-
Kevin
Fantastische service en product is ook top
-
Hoe beoordeel je MiRi?
-
Robine
Mijn retour is niet goed verwerkt van de twee bestellingen. Vervolgens andere bestelling betaald, krijg ik betalingsherinneringen + 3,50 administratiekosten terwijl ik de bestelling betaald heb. Geven aan dit niet aan te kunnen passen, terwijl zij administratief een retour niet verwerken worden er kosten bij mij in rekening gebracht heel jammer… want het rek zelf is mooi maar slechte service!
Antwoord van MiRiHi Robine,
Vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. De administratiekosten zijn door Bol.com in rekening gebracht, niet door ons. Helaas kan ik aan deze kosten dus ook niets doen. Ik wil je wel graag helpen, als je even contact met ons persoonlijk opneemt, dan zorgen we alsnog voor een mooie oplossing voor je! :)
Liefs,
MiRi